Achizitie publica - Proiectare la faza D.T.A.C.+D.T.O.E. + P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ? Consolidare si reabilitare pavilionul S2, centrala termica noua si retele de utilitati in cazarma 1114 Deveselu?
Detaliu pentru invitatia numarul 348204
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348204/10.06.2013
Denumire contract: Proiectare la faza D.T.A.C.+D.T.O.E. + P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ? Consolidare si reabilitare pavilionul S2, centrala termica noua si retele de utilitati in cazarma 1114 Deveselu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: STEFAN EDUARD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare la faza D.T.A.C.+D.T.O.E. + P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ? Consolidare si reabilitare pavilionul S2, centrala termica noua si retele de utilitati in cazarma 1114 Deveselu?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare la faza D.T.A.C.+D.T.O.E. + P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ? Consolidare si reabilitare pavilionul S2, centrala termica noua si retele de utilitati in cazarma 1114 Deveselu?Valoarea estimata fara TVAacheltuielilor de proiectare si asistenta tehnica ce reprezinta obiectul contractului, este de (numai in cifre): 170.000 RON.La aceastase adauga un cuantum de 15300 RON, reprezentand un procent de 9% , aferent cheltuielilor diverse si neprevazute, rezultand o valoare estimata totala a contractului de 185300 ron, respectiv42.720 euro, Curs: 4, 3375 lei/euro
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaPrecizari: - Cuantumul garantiei de participare: -2000lei sau echivalentul in euro la o data anterioara cu 5 zile datei limita de depunere a ofertelorcu cel- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor );
- Garantia de participare se constituie: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-un instrument de garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prinprezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87din Hotararea Guvernuluinr. 925/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conformart. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R. 925/2006In cazul depunerii unei contestatii si respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia departicipare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara T.V.A.;
- Garantia de buna executie se poate constituii in una din urmatoarele forme: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-un instrument de garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariModul de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilit de comun acord prin clauze contractuale, conform HGR 925/2006 si se vaconstitui inainte de inceperea executarii contractului.- garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilorexecutate in baza proiectului tehnic ce face obiectul prezentului contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, prinreturnarea scrisorii de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Neincadrarea in prevederileart. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.Persoane ale AC cu functii de decizie: Croitoru Daniel, Deaconu Decebal, Popescu Marian, ing. Stefan Eduard, ing. Moanta Ionut, ing. Feraru Oana, Plt.adj. Scarlat Valeriu, Zamfir Florian Cristinel, Pcc. Dominte Doinita.Documente solicitate: 1. declaratie privind eligibilitatea - anexa nr. 2;2. completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si acontributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul esterezident) cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2001, in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Model: anexa nr. 5)5. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010(Model: anexa nr. 4) Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv suntcuprinse prestarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridicestraine.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice de la ANREDoc solicit > ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sauTeritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficialecare sa ateste obiectul de activitate.Copii ale autorizatiilor ofertantului - ATESTAT ANRE pentru proiectare tip B (0.4 kV) pentru proiectare retele electrice de joasa tensiune, inconformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr. 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici careproiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, precum si carnetele de electrician autorizat, vizate la zi ale personalului care proiecteaza lucrari specifice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 0TCifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in anul 2012, sa fie cel putin egalacu300000 lei sau echivalentul in euro< cursul mediu leu/euro / 2012:1 euro = 4, 4508 leDoc solicit> 0TCopie bilant contabil la data de 31.12.2012, vizat si inregistrat la Administratia FinanciarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea, in ultimii 3 ani, de serviciisimilare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv servicii de proiectare documentatii tehnico-economice la fazele P.T.+D.D.E. pentru lucrari de executare/consolidare/extindere/modernizare/reabilitare constructii civile, industriale si agricole cu structura de rezistenta din caramida, beton armat si/sau metal, impreuna cu utilitatile aferente (alimentare cu apa, canalizare, instalatii electrice interioare, retele termice)si cu o valoare insumata a serviciilor prestate, prezentate ca experienta similara, cel putin egala cu 150.000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro.cursul mediu leu/euro /: 2012:1 euro = 4, 4508, 2011:1 euro = 4, 2379< 2010:1 euro = 4, 2099Doc solicit : Lista principalelor servicii deproiectare (completarea si semnarea anexei nr. 6) prestate in ultimii 3 ani, continand cele mai importante servicii prestate si care vor contine valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va confirma prin prezentarea a unui numar maxim de 4(patru ) contracte sau documente/ procese-verbale de receptie aferente acestora, in original sau copii certificate?conform cu originalul? , sau oricare alte ?certificate/documente? contrasemnate de beneficiar sau o autoritate , care sa confirme obiectul, perioadasi cumulat valoarea, impuse drept conditie pentru demonstrarea experientei similare .Asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al personalului de care dispune sau al caruia angajament a fost obtinut, prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire a personalului de conducere, personalului responsabil de indeplinirea contractului precum si al personalului tehnicde specialitate necesar indeplinirii contractului.Documenteb solicitate : Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal tehnic de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si a personalului responsabil de indeplinirea contractului, conform anexei nr. 7.- copii dupa diplomele de studii si CV-urile persoanelor de conducere, persoanelor responsabile de indeplinirea contractului siale specialistilorimplicati in indeplinirea contractului, respectiv: - proiectanti de specialitate in domeniul constructiilor si instalatiilor pentru constructii (sau similar), conformprevederilor art. 9 din Legea 50/1991 privind autorizarea lucrarilor de constructii- declaratii de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce va fi la implicatin derularea contractului;
- angajament de participare al personalului responsabil de indeplinirea contractului (daca acest personal nu este angajat al ofertantului);Asigurarea echipamentelor tehnice si resurselor de studiu si cercetare pe care le utilizeaza ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Documente solicitate : declaratie care contine informatii privind echipamentele tehnice si resurse mijloace de studiu si cercetare pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, conform anexeinr.8;Informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa le subcontracteze.Lista cu subcontractantii completata si semnata conform modelului din anexa nr. 9; respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii care sa se raporteze la sistemelebazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea. Documente solicitate Copie dupa certificatele de atestare a implementarii si mentinerii unui sistem de management al calitatii, conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emise de catre organizatii abilitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 10:18