Achizitie publica - Proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice si de alimentare cu apa?
Detaliu pentru invitatia numarul 320776
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320776/27.02.2012
Denumire contract: Proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice si de alimentare cu apa?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M. 02517 CRAIOVACod fiscal: 4332487, Adresa: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Telefon: 0251/522375; 0251/523250, Fax: 0251/523250; 0351/444470
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: UM 02517 CRAIOVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Anul 1848, nr. 98, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon: +40 251/522375, fax: +40 251/523250, persoana de contact: UM 02517 CRAIOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice si de alimentare cu apa?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare la faza P.T.+D.D.E. aferente investitiei: ?Lucrari de interventie in cazarma 401 Pitesti: reabilitare si modernizare pavilion H, pavilion T, bransament gaze naturale, retele termice si de alimentare cu apa?
II.1.6) CPV: 71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 516 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: - 800 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la data limita de depunere a ofertelor );
- Garantia de participare se poate constitui : a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariDovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, prin prezentarea copiei dupa ordinul de plata cu care s-a efectuat viramentul de catre ofertant.- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conformitate cu art. 87 din Hotararea Guvernuluinr. 925/2006.- Restituirea garantiei de participare se va face conformart. 88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G.R.925/2006
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se poateconstituii in una din urmatoarele forme: a) prin virament bancar, in contul cu datele de mai jos: -U.M. 02517 Craiova, C.U.I.: 4332487-Cod IBAN: RO63TREZ2915005XXX000138deschis la Trezoreria Craiova.b) prin depunerea sumei respective in numerar, la casieria unitatii.c) printr-uninstrumentde garantare(scrisoare de garantie) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurariModul de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilit de comun acord prin clauze contractuale, conform HGR 925/2006si se va constitui inainte de inceperea executarii contractului.- garantia de buna executie se restituie i n termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului tehnic ce face obiectul prezentului contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, prin returnarea scrisorii de garantie bancara.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.Documente solicitate: 1.declaratie privind eligibilitatea - anexa nr. 2;2. completarea, semnarea si prezentarea anexei nr. 3;3. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul /ofertantul este rezident) cu mentiunea ca acestea sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata luna anterioara celei in care se depun ofertele: a) certificat de atestare fiscala eliberat de DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE teritoriala;b) certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale.Aceste documente se vor prezenta conform art. 5 din Ordinul 509/2001, in una din urmatoarele forme : - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr.34/2006.4.declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Model: anexa nr. 5)5. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010(Model: anexa nr. 4) Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca in obiectul de activitate al agentului economic respectiv sunt cuprinse serviciile care fac obiectul prezentei achizitii, atat pentru persoane juridice romane cat si pentru persoanele juridice straine.Documente solicitate: ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN;?Completare formular de informatii generale conform modelului din anexa nr. 1;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.Ofertantul trebuie sa detina autorizatie pentru proiectare si executie instalatii electrice de la ANRE si autorizatie ANRE tip PDIpentru proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturaleDocumente solicitate > Copie atestat ANRE tip B (0.4 kV) pentru proiectare retele electrice de joasa tensiune, in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr.24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatiile electrice din sistemul electroenergetic, precum si carnetele de electrician autorizat, vizate la zi ale personalului careproiecteaza lucrari specifice;
- copie autorizatie ANRE tip PDIpentru proiectare instalatii de utilizare a gazelor naturale avand regimul de presiune de lucru mai mica sau egala cu 6 bari, in conformitate cu Ordinul presedintelui ANRE nr.89/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si aoperatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale, precum si autorizatii de instalator gaze, vizate la zi ale personalului care proiecteaza lucrari specifice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe domeniul de activitate aferent obiectului contractului, in anul 2010, sa fie cel putin egalacu125.000 lei sau echivalentul in euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prestarea , in ultimii 3 ani, deserviciisimilare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, cu o valoare insumata a serviciilor prestate, prezentate ca experienta similara, decel putin egala cu 63000 lei, fara T.V.A., sau echivalent euro.Asigurarea nivelului de pregatire tehnica si de specializare al personalului de care dispune sau al caruia angajament a fost obtinut, prin demonstrarea existentei si nivelului de pregatire a personalului de conducere, personalului responsabil de indeplinirea contractului precum si al personalului tehnicde specialitate necesar indeplinirii contractului.Asigurarea echipamentelor tehnice si resurselor de studiu si cercetare pe care le utilizeaza ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariInformatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa le subcontracteze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In seap la rubr documentatii atasata invitatiei de part
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.02.2012 14:22