Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare (la fazele PAC, PT si DDE), constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica pentru producerea energiei electrice din conversia energiei solare, Localitatea Baile Herculane, judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 354029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BAILE HERCULANE (PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Numar invitatie: 354029/23.09.2013
Denumire contract: Proiectare (la fazele PAC, PT si DDE), constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica pentru producerea energiei electrice din conversia energiei solare, Localitatea Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE HERCULANE (PRIMARIA BAILE HERCULANE)Cod fiscal: 3227920, Adresa: STR.MIHAI EMINESC, NR.10, BAILE HERCULANE, JUD.CARAS SEVERIN, Baile Herculane, Telefon: +40 255560439/+40 730930892, Fax: +40 255560321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESC, NR.10, BAILE HERCULANE, JUD.CARAS SEVERIN, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 255560439, fax: +40 255560321, persoana de contact: PRIMARIA BAILE HERCULANE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Baile Herculane, Strada Mihai Eminescu, Nr. 10, Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare (la fazele PAC, PT si DDE), constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica pentru producerea energiei electrice din conversia energiei solare, Localitatea Baile Herculane, judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (la fazele PAC, PT si DE), constructie si montaj centrala fotovoltaica in cadrul proiectului ?Centrala fotovoltaica pentru producerea energiei electrice din conversia energiei solare, Localitatea Baile Herculane, judetul Caras-Severin?Diverse si neprevazute ? 554.048, 79 lei (4, 39% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica)
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 385, 049.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
270.000 lei, se prezinta in afara coletului de oferta. Per de valab 90 zile. In cazul extinderii per de valabil a of., gar de particip. va fi prelungita in mod corespunzator.1 Virament bancar sau instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig (F30).Gar treb sa fie irevocabila.2. OP (RO43TREZ1865006XXX000168, Trez Baile Herculane, CIF: 3227920)cu cond confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii of;Of neinsotite de dovadaconstituirii gar de participare vor fi considerate inacceptabile cfHG 925/2006, art. 36, alin 1 pct a).In cazul IMM-urilor, pot beneficia de prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7.(F29). Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)ofsa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctrin per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSCi se va retine cf art 278 alin 1 lit c) din OUG 34/2006 suma de 8.943, 10 lei.Pt o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent gar de particip, echivalenta pt o gar de particip depusa in alta valuta decat leul, calculul echivalentei leu/valuta se va face la cursul leu/valuta BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garpt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea cre cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.
Garantie de buna executie
5% din val ctr de achizitie publica, exclusiv TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig (cf Form 31);b)retineri succesive din facturile partial prezentate. Contra are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la disp autorit contr. Suma care se depunde de catre contractant nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, prezentand doc prevazute la art. 7. (F29) Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna executie, daca contractantul nu isi indeplineste oblig. asumate prin ctr. Autorit contr are oblig de a elibera/restitui gar de buna executie cf HG 825/2006 art 92 alin 4, dacanu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006Prezentare Formular nr. 3; se prezinta in originalModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale;se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz); se prezinta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat (inclusiv certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si catre bugetul local).Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 4; se prezinta in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Vasilescu NicusorViceprimar: Domilescu GoreSecretar: Dumitrache AureliaResponsabil achizitii: Popescu CatalinConsilieri: Lalescu Ionut Iliuta, Domilescu Gore, Dirpes Petru, Ionescu Nicolae Sorin, GolopentaIlie Constantin, Dragila Grigore, Buzner Doru, GolopentaPetru Mircea, Parghel Laurentiu, Doroi Titu, Iovanovici Radoslav, Dimcea Ion, Panduru Gheorghe Chiril, Iacob Vivi Mariana, Nicoara Marius.Arhitect sef: Moldovan CristianSef Serviciu economic: Muica StancutaInspector mediu: Pert PetreCerinta nr. 4Declaratie privind calitateade participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 5; se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat;Se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare Formular nr. 6; se prezinta in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se prezinta in oricare din formele original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, si de catre subcontractanti (daca este cazul).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitoare la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Atestare specifica obligatorie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRE nr. 23/2013, ofertantii vor prezenta documente care dovedesc detinerea atestarii Autoritatii Nationale de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) tip: C1A si C2A sau echivalent care sa certifice capabilitatea de a efectua lucrarile de constructii si instalatii electrice ce fac obiectul contractului sau echivalentul acesteia potrivit reglementarilor nationale, europene sau internationale aplicabile in tara de origine, in cazul persoanelor juridice/fizice straine.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului).Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului.- Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 27.662.000 leiSe va prezenta- Formular Informatii generale, in original.Nota: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare;2010:1 euro = 4, 2957 lei2011:1 euro = 4, 3564 lei2012:1 euro = 4, 5963 leiCursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia eventualelor alte valute.Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2010, 2011 si 2012 (la data de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul candidatilor/ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Note: (a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(b) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului., Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor de investitii, in valoare de min. 4.000.000 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice (formula de calcul: valoarea estimata a contractului/perioada de derulare a contractului x perioada solicitata de autoritatea contractanta pt. care se cere disponibilizarea sumei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraPentru executie lucrari: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrariAceasta lista va fi insotita de cel putin un document (contract(e)/procese verbale de receptie etc) prin care ofertantul trebuie sa faca dovada ca, in ultimii 5 ani anterior datei limite de depunere a ofertelor, a construit si pus in functiune unul sau mai multe parcuri solare fotovoltaice in valoare de cel putin 13.000.000 lei fara TVA, in cadrul a cel mult 2 contracte distincte ale caror obiecte cumulate sa inglobeze toate activitatile cuprinse in obiectul contractului atribuit prin prezenta procedura.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitatea tehnica necesara indeplinirii in bune conditii a unui contract de o complexitate similara cu a celui ce face obiectul prezentei proceduri., Prezentarea de documente de confirmare care insotesc formularele depuse: - Prezentare certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare.-Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala pentru fiecare contract prezentat pentru demonstrarea experientei similare.- Daca este cazul, alte documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar prin care sa se confirme experienta similaraNota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Pentru proiectare: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Prezentarea a cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare cu obiectul contractului supus licitatiei.In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere.-Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire a serviciilor prestate pentru contractele prezentate;
- Daca este cazul, alte documente, emise sau contrasemnate de clientul beneficiar prin care sa se confirme experienta similara solicitata (in copie "conform cu originalul")Operatorii economici au si posibilitatea prezentarii unui contract care sa fi inclus ambele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitata pentru proiectare + executie).Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia contractulului de achizitie publica ce presupune atat proiectare, cat si executie, autoritatea contractanta nu va limitaoperatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat si executie, permitandu-le acestora prezentarea de contracte distincte.Nota: Pentru demonstrarea experientei similare se permite si prezentarea de contracte care sa cuprinda si proiectare si executie confirmate prin certificari/documente., Note:
a.Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.
b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul unui angajament de sustinere din partea unui tert, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor mentionate mai sus se vor lua in considerare fie resursele ofertantului/cumulul resurselor membrilor grupului de operatori economici (asociere), ori ale tertului sustinator atunci cand sustinerea este acordata pentru capacitatea tehnica si profesionala. Cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator. Pentru dovedirea sustinerii se va prezenta conform prevederilor un angajament ferm al sustinatorului.
c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.
Neindeplinirea cerintelor minime solicitate a fi indeplinite de catre ofertanti, in privinta experientei similare pentru executie, conduce la descalificarea ofertantului.
Vor fi exclusi din procedura ofertantii care nu si-au indeplinit sau si-au indeplinit defectuos obligatiile contractuale asumate privind executia unui contract, precum si ofertantii care prezinta sau primesc, la solicitarea autoritatii contractante, referinte negative din partea beneficiarilor (autoritati contractante.), Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului.
In cazul asocierii formularul nr. 11 se depune de catre fiecare asociat.
Ofertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru executie:
Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.
Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport carevor fi folosite in indeplinirea contractului: Se va face dovada detinerii de:
- 3 buc. miniexcavator;
- 2 buc. picior compactor;
- 2 buc. excavator pe pneuri;
- 2 buc. aparat masura nivel laser industrial;
- 4 buc. aparate sudura;In caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.Prezentarea de documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului: facturi/ carti de identitate pentru vehiculele din dotare/fisa mijloacelor fixe, contracte de inchiriere (daca este cazul), Pentru servicii: - echipament pentru listare, scanare, copiere sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
-calculatoare, minim2 buc;Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Daca op. ec. nu detine in proprietate un echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Cerinta nr.3
Informatii privindcapacitatea profesionala
Ofertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Se va prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru indeplinirea contractuluiCerin?e minime pentru servicii de proiectare:
Personal necesar minim solicitat: -1 Manager de Proiect: -experienta profesionala in constructii civile sau instalatii de minim 3 ani;
-studii universitare tehnice, absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;
-posesor diploma universitara / postuniversitara in Management de Proiect sau certificat de absolvire curs in domeniul ?Managementul proiectelor? (cod COR 242101, conform clasificarii in vigoare, sau echivalent);
-1 Arhitect - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 Inginer structurist - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 Inginer instalatii electrice - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 Inginer instalatii sanitare si termice - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-2 Ingineri electric gr IIIA - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 Inginer drumuri - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 inginer geotehnician - cu experienta profesionala minima de 3 ani;
-1 verificator de proiecte atestat pentru arhitectura;
-1 verificator de proiecte atestat pentru constructii civile;
-1 verificator de proiecte atestat pentru instalatii electrice;
-1 verificator de proiecte atestat pentru instalatii sanitare;
-1 verificator de proiecte atestat pentru instalatii termice;
-1 verificator de proiecte atestat pentru drumuri.Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate, copii diplome de studii, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale, contracte de munca/ colaborare/angajament de participare., Cerin?e minime pentru execu?ie: -1 Sef de Santier:
-experienta specifica ca sef de santier de cel putin 3 ani; participarea la executarea a cel putin unui proiect similar pe o pozitie similara;
-1 electrician atestat ANRE gr IIIB sau echivalent;
-1 Inginer constructii civile;
-1 RTE cu executia lucrarilor de constructii atestat pentru domeniul I ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere;
-1 RTE atestat in domeniul instalatiilor electrice (conform Ordinului ANRE nr. 11/2013);
-1 CQ - cu experienta profesionala;
-1 Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii;
- 1 topograf;Pentru fiecare din specialistii mentionati se vor prezentacopii dupa diplome de studii/atestari, adeverinte, autorizatii saucertificate detinute, CV-uri actualizate, semnate si stampilate.
Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe carepersoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, angajament de participare etc.).Pentru fiecare din specialisti se va prezenta o declaratie privind disponibilitatea.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.Important:
O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie.Nota: Pentru RTE este suficient sa se prezinte atestatul + legitimatia vizata la zi si declaratia de disponibilitate. Nu se solicita in cazul RTE, prezentarea CV-ului si a diplomelor aferente.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Mentiuni:
a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.
(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr.4
Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.In cazul in care acordurilede subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se vor prezenta copii dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
In cazul subcontractarii unei parti a contractului documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor mentionate mai sus nu sunt obligatorii pentru subcontractanti.Nota: a) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizara "Nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mai sus.
b) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Ofertele depuse de operatorii economici care sunt parteneri intr-o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a)Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocierii precum si categoriile de lucrari executate de acestia;b)Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii;c)Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (lider de asociatie)- responsabil de contract, aceasta numire va reiesi din acordul de asociere.d)Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa petoata durata de realizare a contractului.e)Structurasau constituirea asocierii nu va fi modificata pe durata executarii contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cea initiala. Cerinta nr. 1Pentru executie si proiectareDocumente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii, respectiv servicii de proiectare in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executare a contractului
15
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie pentru lucrarile executate (inclusiv structurile suport pentru modul fotovoltaice)
15
Descriere: Componenta tehnica
Raportul de incarcare a invertoarelor
10
Descriere: Componenta tehnica
Eficienta modulelor fotovoltaice in conditii normale de operare (800 W/m2, NOCT, AM 1, 5)
10
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 23.09.2013 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer