Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare modernizare strazi in Municipiul Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 351704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Iasi
Numar invitatie: 351704/01.08.2013
Denumire contract: Proiectare modernizare strazi in Municipiul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul IasiCod fiscal: 4541580, Adresa: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Telefon: 0232/258190, Fax: 0232/258190
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi, Romania, cod postal: 700064, telefon: +40 0232/258190, fax: +40 0232/258190, persoana de contact: Magdalena Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare modernizare strazi in Municipiul Iasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare modernizare strazi in Municipiul Iasi conform Caietului de sarcini .
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 612.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 4.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), dovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care Garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta se va lua in considerare cursul BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului / contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1din OUG nr.34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c)nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cernta nr.1-Declarati privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati, pentru tert sustinator-declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG nr. 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar? Gheorghe Nichita, Viceprimar?Mihai Chirica, Viceprimar?Marius Sorin Danga, Secretar?Denisa Liliana Ionascu, Director ExecutivDirectia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin Iuliu Coman, Director Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru Tomorug, Director DAPPP ? Letitia Palaga, Director General DEFPL?Maria Simionescu, Director Executiv DEFPL-Maria Apetroei, Sef Serviciu Juridic-Doina Florescu.Lista consilieri locali: Anghel Ficu, Antipa Gabriela, Aur Marius Catalin, Axinia Constantin, Bejan Victor, Boca Adrian Florin, Boisteanu Paul Corneliu, Bulgariu Catalin, Barhala Constantin, Chirica Mihai, Danga Marius Sorin, Gavrila Camelia, Grigore Gabriel, Harabagiu Gabriel, Leonte Constantin, Matasaru Petru Daniel, Melenciuc Giorgiana, Navodaru Laurentiu, Nedelcu Vlad Nicolae, Ostaficiuc Marius Eugen, Preda Anca, Rudnic Erica, Sandu Vasile, Scripcaru Calin, Trandafirescu Sorin Alexandru, Vranceanu Simona Elena .Comisie evaluare : Dumitru Petru Tomorug, Adrian Cuperman, Vlad Bratu, Marian Vulpoi, Dan Gherghel .Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.2-Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-daca este cazul; In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra de afaceri, garantiei de participare si a garantiei de buna executie. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM ? Formular 7.Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii uneicertificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic., 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere precum si apersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii .Cerinte personal : -ingineri cu specializare in drumuri (CFDP) - min 3 ani experienta profesionala specifica ;
-Verificarori atestati MLPTL/MDRT pentru toate cerintele din caietul de sarcini (verificatorul ce face parte din echipa ofertantului poate avea contract de munca, contract de colaborare sau declaratie de principiu insotita de copia de atestare a verificatorului, dorindu-se a seevidentia explicit faptul ca atributiile verificatorului in proiect vor fi exclusiv de verificare si nu de proiectare) conform art. 13, aliniat (1) din Legea 10/1995.Se solicita: - prezentarea CV-urilor datate si semnate in original si a copiilor xerox dupadiplomele de studii absolvite, certificate pentru conformitate cu originalul;
- prezentarea in copie Xerox certificate pentru conformitate cu originalul aatestatelor/autorizatiilor;Observatii: Ofertantii vor prezenta un tabel centralizator (Formular propriu)cu componenta echipelor de proiect si declaratii pe propria raspundere alecolaboratorilor cooptati de prestatori pentru atestarea implicarii in proiect., 3.Lista cu echipamente tehnice, soft-uri, instalatii de care dispune operatorul economic: -cel puti o licenta soft specializat pentru proiectare asistata si una de evaluare economica ;
-echipamente de investigare necesare realizarii studiilor de teren (topografice si geotehnice ).Nota: Pentru a se dovedi detinerea in dotare proprie, prin contract deinchiriere, contract prestari servicii sau comodat a echipamentelor tehnice, soft-uri, se va prezenta copie xerox dupa contractul de vanzare-cumparare, contractul de comodat, contractulde inchiriere, facturi sau alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie., 4.Declaratie privind lista subcontractantilor - daca este cazulOfertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale acestora . Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare acalitatii conform ISO 9001 sau echivalent, copie lizibila certificata conformcu originalul.Ofertantul va prezenta certificatele emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara
termen de prestare a serviciului
35
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 14:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer