Achizitie publica - Proiectare Modernizare strazi Valea Orasului -etapaV
Detaliu pentru invitatia numarul 352194
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352194/07.08.2013
Denumire contract: Proiectare Modernizare strazi Valea Orasului -etapaV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare Modernizare strazi Valea Orasului -etapaV
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de proiectare in vederea intocmirii documentatiilor - Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Documentatie avize, Documentatie tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, Instructiuni pentru comportarea in timp a constructiei, plan de securitate si sanatate, etc. Valoarea estimata fara TVA - 138.434 lei, din care valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazutede 5% este de 6.592 lei
II.1.6) CPV: 71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 138, 434 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 2.636, 84 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar(ordin de plata sau fila CEC)cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810; - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare(doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei. Garantia de participare va fi atasata si in SEAP la invitatia de participare. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul mimim impus, in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1.318, 42 lei. Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare la cursul oficial anuntat de BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale.Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marius Stan, Florin Popa, Radu Cosca, Vlaicu Gheorghe Aurel, Stamate Doina, Campeanu Rodica, Bucur Adrian, Dinu Radu, Pavlenco Violeta, Mihordea Didina, Ciocarlan Livica, Crivat Liliana, Toporau Teofania, Tarola Odeta, Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Dascalu Monica, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Ghetu Ilie, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie, Beraru Dan Dorian. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular(Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, c^1, d din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre tertul sustinator, daca este cazul);Certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele corelat cu termenul legal de plata. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara Prezentarea listei principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade de prestare, locul de prestare, beneficiari etc. Se va completa Formularul insotit de certificate/documente emise de catre clientul beneficiar., Ofertantul va face dovada elaborarii in ultimii 3 ani a cel putin un contract de proiectare similar cu obiectul contractului sau maxim doua contracte de proiectare similare cu obiectul contractului proiectare apa-canalizare, drumuri). Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea de contracte distincte. Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul beneficiar.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile de servicii duse la bun sfarsit in perioada solicitata. Perioada de 3 ani se implineste la data limita de depunere a ofertelor., Necesar minim de personal -inginer constructii civile; -inginer lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare; -verificatori de proiecte atestati MLPTL pe specialitati: rezistenta, drumuri, retele de apa si canalizare; -verificator la cerinta Af (pentru studiu geotehnic). Pentru demonstrarea cerintelor solicitate se vor prezenta: -pentru inginer constructii civile si inginer lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare -CV, diploma de absolvire , pentru verificatori de proiecte atestati MLPTL pe specialitati rezistenta, drumuri, retele de apa si canalizare si verificator la cerinta Af (pentru studiu geotehnic) - atestatul si/sau legitimatia. Pentru fiecare membru ala echipei propuse se va depune declaratie de disponibilitate pe parcursul derularii contractului, din are sa reiasa si asumarea raspunderii ca documentatiile vor fi elaborate de catre expertii nominalizati. In cazul in care una sau mai multe persoane ce fac parte din echipa proiectantului nu sunt angajate ale acestuia se vor prezenta contracte de colaborare/prestari servicii/angajamente de participare ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul proiectarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 12:58