Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE MODERNIZARE STRAZILE V. ALECSANDRI, DR. ION RATIU SI T. VLADIMIRESCU


Detaliu pentru invitatia numarul 340679
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Ocna Mures
Numar invitatie: 340679/07.12.2012
Denumire contract: PROIECTARE MODERNIZARE STRAZILE V. ALECSANDRI, DR. ION RATIU SI T. VLADIMIRESCU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Ocna MuresCod fiscal: 4563228, Adresa: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Telefon: 0258/871257; 0733670584, Fax: 0258/871217
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA, Ocna Mures, Romania, cod postal: 515700, telefon: +40 0258871217, fax: +40 0258871217, persoana de contact: SANISLAV NICOLAIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA MURES, STR.N.IORGA, NR.27, JUDETUL ALBA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE MODERNIZARE STRAZILE V. ALECSANDRI, DR. ION RATIU SI T. VLADIMIRESCU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - elaborarea PT+DDE pe baza caracteristicilor tehnice propuse prin caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 150lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data termenului limita de depunere a ofertelor. Formade constituire - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin virament cu ordin de plata in contulRO94TREZ0045006XXX001319 deschis la Trezoreria Aiud sau in numerar la casieria primariei. In cazul scrisorilor de garantie bancaraemise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizata a acesteia. Daca operatorul economic arecalitatea de IMM, acesta va achita 50% din garantia de participare si va depune dovada ca are aceasta calitate prin completareaformularului Anexa1 din Ordonanta 27/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul acestuia fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin depunerea sumei reprezentand garantia de buna executie intr-un cont la dispozitia autoritatii contractante, deschis la unitatea de Trezoreriea statului pe raza careia executantul isi are sediul.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"3. Neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG nr. 34/2006 - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare".Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt urmatoarele: jur. Vinteler Silviu - Primarec. Onac Aida - sef serviciu buget - contabilitateCristea Emilia - controlor CFIJur. Pandor Simion Nicusor - sef serviciu juridic - administrativec. Serbu Ioan - sef serviciu VITLjur. Botezan Ioan - jurist in cadrul serviciului juridic - administrativing. Biris Sorina - inspector in cadrul serviciului urbanism - investitiiec. Morar Viorel - responsabil achizitii in cadrul Primariei Ocna MuresAron Marin - consilier localIosif Augustin Dragut - consilier localMan Florin- consilier localOltean Dan Gligor- consilier localLeahu Mircea- consilier localIspas Aurel Costica- consilier localHerteg Horea- consilier localJurj Claudia Daciana - consilier localSilip Anca - consilier localStoica Alin- consilier localPodariu Pavel- consilier localMarele Adrian Cristian- consilier localBarbu Ioan Daniel - consilier localNicoara Marcele Elena - consilier localStanescu Vasile- consilier localBaciu Ioan - consilier localVinteler Ioan- consilier local4. Certificat pentru participare cu oferta independenta - declaratie conform modelului prezentat in fisierul "Modele formulare"5. Certificate fiscale privind plata obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele fiscale pot fi depuse in oricare dintre formele: original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant. 1. Certificat constatator emis de ORC - original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta originalul certificatului constatator (sau copie legalizata) in cazul in care a prezentat initialdocumentul in copie conforma cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: recomandari/certificari de bunaexecutie la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in relatiile cu tertiide la minim 1 beneficiar (se vor prezenta recomandarile - in copie lizibila cumentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant) SREN ISO 9001:2008 sau echivalent. Se va prezenta certificatul in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant., ISO 14001:2005 sau echivalent. Se va prezenta certificatul in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.12.2012 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer