Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE pentru ?Infrastructura locala a comunei Bazna, com. Bazna, Judetul Sibiu? ? Retea de alimentare cu apa potabila, retea de canalizare menajera cu statie de epurare localitatea Boian?.


Detaliu pentru invitatia numarul 355801
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bazna
Numar invitatie: 355801/15.11.2013
Denumire contract: PROIECTARE pentru ?Infrastructura locala a comunei Bazna, com. Bazna, Judetul Sibiu? ? Retea de alimentare cu apa potabila, retea de canalizare menajera cu statie de epurare localitatea Boian?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BaznaCod fiscal: 4307050, Adresa: str.Tudor Vladimirescu nr.500, Bazna, Telefon: 0269850088, Fax: 0269850102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bazna, str.Tudor Vladimirescu nr.500, Bazna, Romania, cod postal: 557030, telefon: +40 269850088, fax: +40 269850102, persoana de contact: Adriana Scutaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bazna, str.Tudor Vladimirescu nr.500, telefon: +40 269850088, fax: +40 269850102, persoana de contact: Adriana Scutaru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE pentru ?Infrastructura locala a comunei Bazna, com. Bazna, Judetul Sibiu? ? Retea de alimentare cu apa potabila, retea de canalizare menajera cu statie de epurare localitatea Boian?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului este realizarea proiectarii pentru ?Infrastructura locala a comunei Bazna, com. Bazna, Jude?ul Sibiu ? Re?ea de alimentare cu apa potabila, re?ea de canalizare menajera cu sta?ie de epurare localitatea Boian?, inclusiv verificare si completare Ridicari topografice si studiu geotehnic, Intocmirea Documentatiilor pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor, Asistenta tehnica pe perioada executiei, inclusiv prezenta la fazele determinante
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 944 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum 3.500 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.(Model orientativ Formular 1)In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada de valabilitate pentru un numar anume de zile.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Garantie de participare la licitatie, in original, va fi inclusa in Oferta sau va fi depusa personal la inceputul sedintei de deschidere a ofertelor de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului.Cursul leu/ valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare este cel din data publicarii anuntului de participare, comunicat de BNR. In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute la art 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie pentru fiecare lot este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (Model orientativ Formular 2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Scrisoare de inaintare: Completare F 3 ? in original. 2.Declaratie privind neincadrarea in art.180 din OUG 34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitive si irevocabila, prezentarea Formular 4-Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006) - in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca e cazul).3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare : Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura ofertantii care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local , documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul iar pentru persoane juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conform cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Mod de indeplinire: Completare Formular 5. Declaratie privind neincadrarea in prev art 181/ OUG nr 34/ 2006- in original.Se va prezenta si de catre fiecare asociat (daca este cazul); Certificatul fiscal? emis de Consiliul Local ; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?; Certificat fiscal pentru persoane juridice? ANAF?DGFP Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?; Cazier fiscal operator economic, cu valabilitate raportata la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?. Cazier judiciar operator economic, cu valabilitate raportata la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta in oricare din forme original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? .Cazier judiciar pentru administrator, cu valabilitate raportata la data limita de depunere a ofertelor.Se prez in oricare din formeoriginal, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(dupa caz)Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatia de plata a impozitelor, taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantii prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data limita de depunere a ofertelor. (3) In sit de la art.11 alin.(4)si(5)din H.G 925/2006. AC va lua in considerare, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate fiscale prezentate de ofertant in urma solicit primite din partea AC, chiar daca acestea sunt emise ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerintele formulate pentru situatia prevazuta la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontract.Tertul sustinator are oblig neincadariir in prevederile .lit.a, c ind 1 sid din art. 181 al OUG34 /2006.b. In cazul dep unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat.4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Mod de indep: Completare Formular 6-in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functii de decizie-persoanele implicate in procesul de evaluare sunt: Scumpu Lucian Gligor, Lica Gheorghe, Padure Elena, Scutaru Adriana, Baba Ioan Adrian, Bogdan Doina, Duma Ioan Marius, Mitri Paul Iulian, Solomon Ionut Iulian, Duma Ioan Sorin, Scumpu Mihai, Schenker Sipos Ferencz, Halmaciu Iustin, Dragoman Gheorghe, Cucerzan Gheorghe, Boldi Andrei Adrian, Man Ioan. 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Mod de indep: Formular 7- in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent. Mod de indep: Completare Formular 8-in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane/fizice romane Mod de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de ORC (original, copie legalizata notarial sau copie certificate ?conform cu originalul?, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei). In caz de asociere se prez de catre fiecare membru asociat.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Persoane juridice/ fizice straine.Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata/copie conform cu originalul) insotite de traducere autorizata legalizata in limba romana). Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.AC isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Mod de indep si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.-Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar coresp exercitarii activitatii profesionale in vederea indep contractului -Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 Inform privind situ econ-financ -Cifra medie anuala de afaceri globala pe ult 3 an i(2010, 2011, 2012)sa fie cel putin egala cu valorile solicitate mai jos: 367.000, 00 LEI, Mod de indep pt fiecare lot in parte: -Prez Formular Inform gen din care sa reiasa realiz unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu val solicit pt pers jur romane sau echiv sumei in Euro.Nota-Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul BNR aferent fiecarui an.Se vor lua in consid: Anul 2010:1euro=4, 2740lei, Anul 2011 :1euro=4, 2685lei, Anul2012:1euro=4, 5317lei Cursul valutar valabil pentru ac data se va lua in calcul si pt conversia event alte valute, in acest caz mentionam faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicatde BNR, pentru fiecare an in parte .-Se vor prez bilanturile contab , semnate si stampilate, vizate si inreg la organele competente, de la finele anilor 2010, 2011 si 2012? in copie lizibila certif ?conform cu original". In cazul in care, din motive obiective, justificate coresp, op economic nu are posib de a prez docum solicit de AC, acesta are dreptul de a-si demonstra sit econ si fin si prin prez altor docume pe care AC le poate considera edific, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei econ si fina a candidat /ofertantul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste docum. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a docum solicit mai sus.In cazul in care un grup de op econ depune oferta comuna, situatia econ si fin se dem prin luarea in conside a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pt conform cu originalul, cu semnatura si stampila.Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certif in limba romana, docum relevante, emise de autorit competente, care sa certifice indeplinirea cerintei oblig pri cifra de afaceri.In cazul candidatilor din categoria IMM cifra medie de afaceri se consid indep in prop de 50% din cuantumul precizat.Note: (a) Op economici?persoane juridice straine pot benef de reducerea niv minim al cifrei de afaceri, precum si cel al gar solicit prin docum de atribuire, numai daca vor prezenta docum edificat emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania. (b In cazul in care ofertant este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual, pt fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadr, in mod individual, in categoria IMM. Reduc cu 50% a crite privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadr in categoria IMM.Capacit econ-fin a op economic poate fi sustinuta in cf cu art. 186 din O.U.G.34/ 2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii econ-fin a ofert de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin angajament, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispo.ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajam trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponib acestora se face necond in vederea finalizarii contract. Pers ce asigura sust fin, nu treb sa se afle in sit art 180 art.181, lit a, c si d, art 69, 1 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor contracte de prestari de servicii executate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a prestat servicii duse la bunsfarsit ( conform art. 13 din Ordinul 509/2011) ) in maxim doua contracte care sa cuprinda servicii de proiectare si servicii de asistenta tehnica pentru proiectare, a caror valoare cumulata este de minim 183900 Lei ( fara TVA).Pentru contractul/ contractele invocate in sustinerea experientei similare se va completa Formular 14 ? Fise experienta similara, la care se vor anexa urmatoarele documente: - Certificat/ document emis de Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, valoarea initiala a contractului, valoarea finala a contractului (valoarea platilor) sau prezentarea unei declaratii a operatorului economic care sa contina datele mai sus mentionate., Cerinta nr. 2.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Cerinta nr. 3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4.Se solicita informatii referitoare la personalul de specialitate (cheie) de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Pentru fiecare persoana declarata in Formularul 17, se vor prezenta CV-uri ( Formularul 9) la care se vor anexa, in copie, documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si Declaratii de disponibilitate ( Formularul 21)., Operatorul economic sau grupul de operatori trebuie sa dovedeasca ca dispune de personal care cuprinde urmatorii experti principali si care trebuie sa dovedeasca urmatoarele cerinte minime privind calificarile/ abilitatile: Expertii principali: 1. Lider de echipaCerinte minime: Declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului privind desemnarea liderului de echipa., 2. Inginer proiectant sisteme de apa si canalizareCalificari si competente: o Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii hidrotehnice/ instalatii pentru constructii.Experienta profesionala generala: o Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala specifica: o Experienta profesionala de specialitate de minim 3ani, ca proiectant, in domeniul infrastructurii de apa potabila si canalizare., 3. Inginer geologCalificari si competente: Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul geololie si geodezie.Experienta profesionala generala: o Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala specifica: o Experienta profesionala de specialitate de minim 3ani, ca inginer in domeniul geologiei si geodeziei., 4. Inginer electricianCalificari si competente: o Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul electric;Experienta profesionala generala: o Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala specifica: o Experienta profesionala de specialitate de minim 3ani, ca inginer in proiectare in domeniul instalatiilor electrice., 5. Expert topometrist
Calificari si competente:
Prezentarea autorizatiei pentru realizarea lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei, conform Legii nr. 7 din 1996. cu modificarle si completarile ulterioare., 6. Inginer specialitate imbunatatiri funciarePrezentarea autorizatiei in conformitate cu Ordinul 1613/2013., 7. Inginer CCIA- specialitatea rezistenta(Pentru constructia statiei de epurare, statie pompare)Calificari si competente: o Studii universitare absolvite cu diploma de licenta in domeniul CCIA;Experienta profesionala generala: o Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta profesionala specifica: o Experienta profesionala de specialitate de minim 3ani, ca inginer in proiectare in domeniul CCIA., Cerinta nr. 5Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 22 al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 4, Formularul 5 si Formularul 6. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante de luni pana vineri intre orele 08.00-14.00
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.11.2013 18:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer