Achizitie publica - PROIECTARE (PT si DE) SI EXECUTIE ?EXTINDERE SI REPARATII CORP D SI ACCES CORP PRINCIPAL SCOALA GENERALA NR. 195?, apartinand de LICEUL TEORETIC A.I. CUZA ? centru de executie bugetara
Detaliu pentru invitatia numarul 348562
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: LICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZA
Numar invitatie: 348562/14.06.2013
Denumire contract: PROIECTARE (PT si DE) SI EXECUTIE ?EXTINDERE SI REPARATII CORP D SI ACCES CORP PRINCIPAL SCOALA GENERALA NR. 195?, apartinand de LICEUL TEORETIC A.I. CUZA ? centru de executie bugetara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialLICEUL TEORETIC ALEXANDRU IOAN CUZACod fiscal: 4316350, Adresa: ALEEA BARAJUL DUNARII NR.5, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 3404811, Fax: +40 3404811
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE (PT si DE) SI EXECUTIE ?EXTINDERE SI REPARATII CORP D SI ACCES CORP PRINCIPAL SCOALA GENERALA NR. 195?, apartinand de LICEUL TEORETIC A.I. CUZA ? centru de executie bugetara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE (PT si DE) SI EXECUTIE ?EXTINDERE SI REPARATII CORP D SI ACCES CORP PRINCIPAL SCOALA GENERALA NR. 195?, apartinand de LICEUL TEORETIC A.I. CUZA ? centru de executie bugetaraServicii de proiectare si lucrari de extinderesi reparatii corp D; extindere si modernizare acces corp principal la Scoala Nr. 195.Valoarea estimata defalcata pe proiectare si executie este urmatoarea: 419260 lei proiectare7688850 lei executie809620 lei diverse si neprevazute, conform devizului general aferent studiului de fezabilitate
II.1.6) CPV: 45214000-0 - Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 917, 730 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 160000 lei. Forma de constituire: instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata in contul RO07TREZ7035006XXX000093, deschis la Trezoreria Sector 3, cod fiscal: 4316350 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea autoritatii.Perioada de valabiliate a garantiei va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii. Autoritatea are dreptul de a retine garantia, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) Ofertantul a contestat un act al autoritatii la CNSC, Consiliul respinge contestatia, retinerea se va calcula conform art. 278^1 alin(1) OUG 34/2006. In conformitate cu Lg346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare, garantia va fi insotita de declaratia pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM. Garantia de participare se va completa si se va depune in SEAP si in original la sediul autoritatii (la adresa de la punctul I.1 pana la data limita depunerii ofertelor).Autoritatea va elibera/restitui garantia de participare conform art.88din H.G. nr.925/2006.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formullar. Echivalenta pt o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara T.V.A..Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform. art.90 alin.(1), alin(2) din HG nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, conform art.90 alin.(3) din HG nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii va fi de 0.5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea va elibera/restitui garantia de buna executie conform art.91- 92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii - completare formular 1 din Sectiunea III (inclusiv tert sustinator). Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul , valabil la data limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 - completare formular 2 din Sectiunea III (inclusiv tert sustinator). Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intruna din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.). Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea asocierii de ofertanti din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.2.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, care sa prezinte informa?ii valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru societatea ofertanta;Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 3 din Sectiunea III, (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.)Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare formular 4 din Sectiunea III, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.)Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 691 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?completare formular 5 din Sectiunea III. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: ?Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ionel Tunaru, Aura Maria Nicolae, Vadasz Reka, Comarnescu Sorin Marcel Jean, Predoi Lavinia Stela, Marcela Achim Serban.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii si de subcontractanti si de tertul sustinator.) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?;b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa activitatile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator ONRC in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Autorizatie ANRE tip B pentru executarea instala?iilor electrice interioare pentru construc?ii civile ?i industriale, bran?amente electrice ?i subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kVconform Reglementarilor ANRE (H.G. 540 /2004- cu modificarile si completarile aprobate prin H.G. 553 /2007 si Ord. 89 /2009 -Rectificare - Regulamente pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici modificat si completat prin Ordinul 52/2011);Cerinta nr. 3 Autorizatie ISCIR pentru instalare, montare, reparare, intretinere si verificari tehnice in utilizare la cazane de apa calda cu PIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2013 13:51