Achizitie publica - Proiectare (PT+DDE+asistenta tehnica din partea proiectantului) si Executie lucrari in cadrul proiectului ?Canalizare menajera Clocotici; Legatura rutiera intre DJ 581 si Sat Clocotici; Reabilitare si dotare Camin Cultural Clocotici; Infiintare centru d
Detaliu pentru invitatia numarul 347046
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347046/21.05.2013
Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+asistenta tehnicadin partea proiectantului) si Executie lucrari in cadrul proiectului ?Canalizare menajera Clocotici; Legatura rutiera intreDJ 581 si Sat Clocotici; Reabilitare si dotare Camin Cultural Clocotici; Infiintare centru de zi pentru persoane varstnice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUPACCod fiscal: 3227475, Adresa: COM. LUPAC, STR. PRINCIPALA, NR. 1, Lupac, Telefon: +40 0255233715, Fax: +40 0255233723
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. LUPAC, STR. PRINCIPALA, NR. 1, Lupac, Romania, cod postal: 327255, telefon: +40 255233715, fax: +40 0255233723, persoana de contact: PRIMARIALUPAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lupac, localitatea Lupac, Strada Principala, Nr. 1 Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+asistenta tehnicadin partea proiectantului) si Executie lucrari in cadrul proiectului ?Canalizare menajera Clocotici; Legatura rutiera intreDJ 581 si Sat Clocotici; Reabilitare si dotare Camin Cultural Clocotici; Infiintare centru de zi pentru persoane varstnice?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT+DDE+asistenta tehnicadin partea proiectantului) si Executie lucrari in cadrul proiectului ?Canalizare menajera Clocotici; Legatura rutiera intreDJ 581 si Sat Clocotici; Reabilitare si dotare Camin Cultural Clocotici; Infiintare centru de zi pentru persoane varstnice? consta in: - Prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (inclusiv intocmirea documentatiilor tehnice pt. autorizarea constructiilor si, de asemenea, intocmirea documentatiilor pentru organizarea de santier ? DTAC si DTOE);
- Executia lucrarilor la obiectivele aferente proiectului mentionat;Cheltuieli diverse si neprevazute = 684.330 lei
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 248, 666 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
190.000 lei, se prez in afara coletului de oferta.1 Virament bancar sau instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig, in cuantumul si pt per prevazuta.(F 28)Gar treb sa fie irevocabila.2. OP (RO48TREZ1815006XXX001358, CIF 3227475) cu cond confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii of;gar de particip treb sa fie prez cel mai tarziu la data si ora deschid of.Of care nu sunt insotite de dovada constit gar pt participare sunt considerate inacceptabile cf HG 925/2006, art. 36, alin 1, pct a) si va fi respinsa.Per de valab 90 zile de la term limita de depunere a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar pt particip va fi prelungita.IMM-urile pot beneficia de prevederile Legii 346/2004 art 16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf prev din art 3, alin 1-2, din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art 7.(F 27)Autorit contr are dr de a retine gar pt particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)ofsa fiind stab castig nu constituie gar de buna executie in per de valab a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze ctrin per de valab a ofertei;d) opert ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSCi se va retine cf art 278 alin 1 lit c) din OUG 34/2006 suma de 8.584, 86 lei.Garpt particip constituita de ofert castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa.Gar de particip, constituita de ofertantii a caror of nu a fost stabilita castig se returneaza dupa semnarea ctr. cu ofertantul/ofertantii castigatori, nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a ofertei, la solicitarea scrisa.Pt o evaluare si raportare unitara ale cuantumului aferent gar de participare, echivalenta pt o gar de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a of.
Garantie de buna executie
5% din val ctr de achizitie publica, exclusive TVA, in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig (cf Form 32);b)retineri succesive din facturile partial prezentate. Contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la disp autorit contr. Suma care se depunde de catre contractant nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. IMM-urile pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, prezentand doc prevazute la art. 7.(F27) Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra gar de buna executie, daca contractantul nu isi indeplineste oblig. asumate prin ctr. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintareModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 1 - Scrisoare de inaintare; se prezinta in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ?se prezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, Completare Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006.Documentul va fi prezentat in original.Se va prezenta si de catre fiecare asociat (daca este cazul)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: 1. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?2. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;3. Cazier fiscal operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?4. Cazier judiciar operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?5. Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va anexa si traducerea legalizata a acestuia in limba romana.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractant.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;Documentul va fi prezentat in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: VLASICIMARIANViceprimar: VECA MATEI MIHAISecretar: MOTECA ALIN DORINResponsabil achizitii: MINCAN MARIAConsilieri: RADOVANCOVICI SLAVOLIUB, CHICHES PETRE, DUMA MARIAN, LUCACELA MARIAN, SERA GHEORGHE, DRAGHIA MARIAN, BOSILCA GHEORGHE IVAN, POPESCU MIRCEA, COVACI GHEORGHE, DUMA CRACIUN MARIANCerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Documentul va fi prezentat in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se prezinta si de subcontractant(daca e cazul)Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Documentul va fi prezentat in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiile cuprinse in acesta sa fie reale, valabile la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC).In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru declarate. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraCifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu: 19.124.952 leiNota: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an.Se vor lua in considerare urmatoarele cursuri valutare: Anul 2010:4, 2740 leiAnul 2011:4, 2685 leiAnul 2012:4, 5317 leiCursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia eventualelor alte valute.2. Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2010, 2011 si 2012 ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat.Note: (a) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(b In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM.Capacitatea economico-financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile surse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pt. a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor de investitii, in valoare de min. 1.366.000 lei, pentru o perioada minima de 3 luni calendaristice (formula de calcul: valoarea estimata a contractului/perioada de derulare a contractului x perioada solicitata de autoritatea contractanta pt. care se cere disponibilizarea sumei).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similaraPentru executie lucrari: Lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariAceasta lista va fi insotita de cel putin un document (contract(e)/procese verbale de receptie etc) prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: -4.429.000 lei fara TVA ? pentru canalizare menajera-3.349.000 lei fara TVA ? pentru legatura rutiera;
-1.549.000 lei fara TVA ? pentru constructii civile.Se vor prezentacontracte in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara;Prezentarea de documente de confirmare care insotesc formularele depuse: - Prezentare certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare.-Proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie finala pentru fiecare contract prezentat pentru demonstrarea experientei similare.- Daca este cazul, alte documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar prin care sa se confirme experienta similara.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada., Pentru proiectare: Se va prezenta o lista a principalelor servicii presatate in ultimii 3 ani, continand valori, periode de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatisolicitata.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Prezentarea a cel putin un document/ contract / proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de de cel putin: -77.000 lei fara TVA ? pentru canalizare menajera;
-100.000 lei fara TVA ? pentru legatura rutiera;
-54.000 lei fara TVA ? pentru constructii civile;In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta contractul de subcontractare sau asociere., - Prezentare certificate/documente emise sau consemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Prezentare proces(e) verbal(e) de predare-primire a serviciilor prestate pentru contractele prezentate;
- Documente prin care sa faca dovada ca pentru lucrarile proiectate a fost inceputa executia lucrarilor (in copie "conform cu originalul") pentru contractele prezentate.- Daca este cazul, alte documente, emise sau contrasemnate de clientul beneficiar prin care sa se confirme experienta similara solicitata (in copie "conform cu originalul")Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.Nota: In situatia contractulului de achizitie publica ce presupune atat proiectare, cat si executie, autoritatea contractanta nu va limitaoperatorii economici la prezentarea unui contract avand ca obiect atat proiectare, cat si executie, permitandu-le acestora prezentarea de contracte distincte.Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinta nr. 2
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru executie:
Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.
Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport carevor fi folosite in indeplinirea contractului:
- buldozer;
- autogreder;
- finisor asfalt;
- cilindru compactor;
- autobasculanta ;
- buldoexcavator;
- laborator de incercari (grad II);
- autocisterna;
- incarcator frontal;
- autobetoniere ;Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.
Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie "conform cu originalul" a urmatoarelor documente:
- dovada detinerii (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de servicii si de executie);
- fisa mijloacelor fixe;, Pentru servicii: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
-calculatoare, minim 2 buc;
- Scaner format A0 min. 1 buc ?i Plotter format A0 min. 1 buc sau un aparat ce indepline?te ambele func?ii ? scanare ?i plottare format A0 ? minim 1 buc;
- Plotter format A1 min. 1 buc;
-LICEN?E: -Sisteme Operare MICRODOFT WINDOWS sau echivalent ? min. 2 buc;
-Programe de editare si calcul MICROSOFT OFFICE (cel putin word si excel) sau echivalent ? min. 2 buc;
-Program de proiectare (CAD sau echivalent) ? min. 2 buc;
-Programe de proiectare asistata constructii - CIVIL 3D sau echivalent- min. 1buc;
-Programe de proiectare asistata drumuri ? ADVANCED ROAD DESIGN sau echivalent - min. 1buc;
-Program calcul elemente de rezistenta a constructiilor? min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii-min. 1buc;, Cerinta nr.3
Informatii privindcapacitatea profesionala
Ofertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Se va prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru indeplinirea contractuluiCerin?e minime pentru execu?ie: -sef santier: studii superioare tehnice;
- 1 inginer specializarea drumuri, absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri;
- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CH;
- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CCIA;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul edilitar (apa, canal), prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul drumuri, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul constructii civile, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniul constructii hidroedilitare. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniuldrumuri si poduri. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniulconstructii civile. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 topograf.Pentru fiecare din specialistii mentionati se vor prezentacopii dupa diplome de studii/atestari, adeverinte, autorizatii saucertificate detinute, contracte de munca sau de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime, CV-uri actualizate, semnate si stampilate.Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate (personal calificat): Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati., Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie. (in afara de RTE care poate avea atestare pentru mai multe domenii)In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Cerin?e minime pentru servicii de proiectare: -Drumuri: 1 inginer studii superioare specializarea CFDP;
- Civile: 1 inginer studii superioare specializarea CCIA- 1 Inginer studii superioare specializarea CH;Cerinte minime solicitate pentru specialisti: -studii superioare tehnice in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta profesionala de minim 3 ani;Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate, copii diplome de studii, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale, contracte de munca sau colaborare.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Nota: a) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizara " Nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mais sus.b) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1Pentru proiectareDocumente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 3Pentru executieDocumente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 4Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului in domeniul lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
Durata de realizare a proiectarii
15
Descriere: Componenta tehnica
Termenuldegarantie a lucrarii
15
Descriere: Componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 11:42