Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului ?Amenajare drumuri forestiere in Comuna Luncavita, Judetul Caras-Severin?


Detaliu pentru invitatia numarul 339537
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)
Numar invitatie: 339537/15.11.2012
Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului ?Amenajare drumuri forestiere in Comuna Luncavita, Judetul Caras-Severin?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)Cod fiscal: 3227467, Adresa: loc. Verendin, com. Luncavita, nr. 181, jud. Caras Severin, Verendin, Telefon: 0723292937, Fax: 0255261101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Luncavita, Strada Principala, Nr. 43, Judetul Caras-Severin, Luncavita, Judetul Caras-Sevrin, Romania, cod postal: 327250, telefon: +40 255261101, fax: +40 255261101, persoana de contact: Babeu Isae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Luncavita, Localitatea Luncavita, Strada Principala, Nr. 43, Judetul Caras-Severin, telefon: +40 255261101, fax: +40 255261101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului ?Amenajare drumuri forestiere in Comuna Luncavita, Judetul Caras-Severin?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT+DDE + Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului ?Amenajare drumuri forestiere in Comuna Luncavita, Judetul Caras-Severin? consta in: - Prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (inclusiv intocmirea documentatiilor tehnice pt. autorizarea constructiilor si, de asemenea, intocmirea documentatiilor pentru organizarea de santier ? DTAC si DTOE);
- Executia lucrarilor la obiectivele aferente proiectului mentionat;IMPORTANT! Documentatiile tehnico-economice (proiect tehnic, documentatie tehnica de executie) aferente proiectului de drumuri forestiere se vor intocmi numai de persoane fizice/juridice atestate in baza Ordinului nr.576/2009 a ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 947, 773.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
78900 lei, se prez in afara coletului de oferta.Per de valab solicitata 90 zile de la term limita de depunre a of.In cazul extinderii per de valab a of, per de valab a gar de particip va fi prelungita in mod coresp.1.Vir bancar sau instr de gar emis de o soc bancara ori de o soc de asig (cf F28), in orig.Gar treb sa fie irevocabila.2.OP cont RO30TREZ1825006XXX002299 Trez Caransebes.Of care nu sunt insotite de dovada constit sunt considerate inacceptabile cf HG 925/2006, art.36, alin 1, pct a) si va fi respinsa.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16, alin 2 daca fac dovada incadrarii cf prev art 3 alin 1-2, prez doc de la art 7(prezentare F27, in orig).Daca ofertantul e o asociere, incadrarea in IMM se va analiza cu privire la asociere in mod indiv.Astfel, dac toti asociatii se incadreaza in mod indiv in IMM, reducerea cu 50% se va aplica.Autorit contr are dr de a retine gar de particip, daca ofertantul: a)isi retrage of in per de valab a acesteia;b)Of sa fiind stab castig, nu constit gar de buna exec in per de valab a of si oricum nu mai tz de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a of;d)op ec a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine suma de 7.727, 77, echivalenta pt o gar de particip depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a of cu 5 zile.Gar de particip a of castig se restituie in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa a ac.Gar de particp a of a caror of nu a fost stab castig, se returneaza dupa semnarea ctr cu of castig, dar nu mai tz de 3 zile lucr de la data expirarii per de valab a of la solic scrisa a acestora.
Garantie de buna executie
5% din val ctr, exclusiv TVA, se constit in cel mult 15 zile de la semnarea ctr.a)Instr de gar emis de o soc bancara sau de o soc de asig(cf F32) sau b)retineri succesive din facturile partiale prezentate.Cf HG 1045/2011 priv modifart 90 din HG 925/2006, ontractantul are oblig de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contr.Suma initiala care se depune nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr.Pe parcursul indepl ctr autorit contr va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contr.IMM pot beneficia de prev Legii 346/2004, art 16 alin 2 daca fac dovada incadrarii, cf prev art 3 alin 1-2, prez doc prevazute la art 7 (cf F27, in orig)Autorit contr are oblig de a elibera/restitui gar de buna exec cf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Scrisoare de inaintare Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formular 1 - Scrisoare de inaintare, in originalCerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Formularului 2 din sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original.Completare Formularul 2, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat, Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare Formularul 3, Sectiunea Formulare si Modele ? in originalSe va prezenta de catre fiecare asociat (daca este cazul)Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?;trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?;trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractant.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiSolicitat, in original ? Formular nr. 4. Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: Velescu IonViceprimar: Ienea Erimescu MihaiSecretar: FiatMoiseContabil sef: Marin Felix CristianConsilieri: Ienea Andrei, Jurchescu Ilie, Ienea Iosif, Panacea Nicolae, Velescu Nicolae Ion, Ienea Iancu, Popescu Ioan, Ienea Erimescu Mihai, Gaita Gheorghe, Pipa Petru, Fiat Nicolae.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul nr. 5, Sectiunea Formulare si Modele ? in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat;Cerinta nr.6Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare Formularul 6, Sectiunea Formulare si Modele ? in originalIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul? si informatiie cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC) In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sedii/ puncte de lucru declarate/filiale implicate in derularea contractului. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 7.895.000 lei1.Se va prezenta- Informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani-Formular Informatii generale, in original., 2.Se vor prezentabilanturilecontabile, semnate si stampilate, vizate si inregistrate la organele competente, dela fineleanilor2009, 2010 si 2011 (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011) ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata iin limba romana a documentelor solicitate mai sus.Nota: Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an., In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Fiecare asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota de participare in consortiu.Copiile anexate vor fi certificate pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.a) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilantul contabil al exercitiului financiar pe anii 2009, 2010 si 2011, inregistrate la institutiile abilitate sau documente disponibile ale operatorilor economici in vederea indeplinirii cerintei de calificare)., In caz de asociere documentele se prezinta de catre fiecare membru asociatIn acest caz cerinta minima se impune a fi indeplinita in mod individual de catre fiecare asociat.b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., In cazul candidatilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat., Note: (b) Operatorii economici?persoane juridice straine pot beneficia de reducerea nivelului minim al cifrei de afaceri, precum si cel al garantiilor solicitate prin documentatia de atribuire, numai daca vor prezenta documente edificatoare emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania.(c) In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza individual, pentru fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze, in mod individual, in categoria IMM. Reducerea cu50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM., Capacitatea economico- financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii economico-financiare a ofertantuluide catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajamentul trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponibilizarea acestora se face neconditionat in vederea finalizarii contractului., Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 657.962, 24 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari /denumirea lucrarii, dupa caz.Ofertantul a executat cel putin un contract/max 2 ctr de lucrari similar (de constructie de drumuri), in valoare cumulata de minimum 3.775.566 lei fara TVA. Se va lua in considerare valoarea cumulata a maximum 2 contracte.Prin contracte similare se intelege contracte cu obiect similar cu obiectul contractului de achizitie publica care urmeaza a fi incheiat.Experienta similara se poate indeplini si prin prezentarea de contracte distincte pt fiecare componenta similara cu ob ct., Prez certificari de buna exec. pt cele mai imp.lucrari.Respectivele certificari indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contract sau clienti privati, val., perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conf cu normele profes.din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In sit in care of a avut calitatea de subcontractant se va prezenta ctr de subcontractare.P-v de receptie la terminarea lucrarilor sau p-v de receptie finala.-Recomandare/Doc constatator initial/final din partea beneficiarului, care sa contina info ref la modul de indepl a oblig contractuale pe parcursul derularii ctr si la eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;cazuri de accidente tehnice din vina exclusiva a contractantului; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Nota: Pt calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Nota: In sitin care ctr au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autorit contr va lua in consid lucrarile executate si duse la bun sf in per sol si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Cerinta nr. 1A-Of incheiat cel putin un ctr de servicii similar, in val de minimum 157.473, 78 lei fara TVA.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Prez certificate/doc emise sau consemnate de o autorit ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, op ec nu are posib obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op ec.Prez p-v de predare primire a serviciilor prestate;Prez recomandari din partea beneficiarilor.Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.In cazul contractelor de subcontractare sau in asocie, Note: a.Capac tehnica a op ec poate fi sustinuta si de o alta pers, indiferent de natura rel juridice existente intre op ec si persoana respectiva.b.Op ec care beneficiaza de sustinere tehnica treb sa dovedeasca aceasta, prin prez unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia of res tehnice invocate.Pt sustinerea cerintei minime ref la experienta similara angajamentul fermtreb sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii ctr, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indepl completa si reglementara a oblig contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de op ec depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in consid a res cumulate ale tuturor membrilor grupului.d.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Info priv obig contractule in curs (daca exista), Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiIn cazul asocierii formularul nr. 11 se depune de catre fiecare asociat.Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract / precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament., Cerin?e minime pentru execu?ie: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana., Cerin?e minime pentru servicii: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
- minim 3 calculatoare;
- minim 2 programe/soft-uri CAD de proiectare 2D in domeniul construc?iilor cu licen?a;
- minim 1 program/soft CAD de proiectare asistata de calculator (3D) pentru proiectare drumuri cu licen?a;
- minim 1 program/soft cu licen?a pentru realizarea calcului economic (devize, antemasuratori, etc.);
- minim 3 sisteme de operare calculator (windows sau echivalent) cu licen?a;
- minim 3 program/soft cu licen?a pentru editare ?i calcul (adica minim microsoft office word ?i microsoft office excel sau echivalent);, Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionala.Pentru fiecare din specialistii nominalizati in oferta (cu exceptia muncitorilor) se vor atasa: Curriculum Vitae completata la zi cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract, Copii dupa diplomele de studii, atestate, adeverintele, autorizatii, certificate profesionale necesare conform prevederilor legale in materie, pentru personalul de specialitate nominalizat, valabile pe perioada de valabilitate a ofertei;
- Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care persoana nominalizata o are cu ofertantul (ex: contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm etc.);Cerin?e minime pentru execu?ie: Asigurarea de personal responsabil de controlul calitatii: responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) ? absolvent studii superioare cu specializare constructii drumuri ? 1 persoana., Prezentare informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pt. asigurarea controlului calitatii ? prezentare decizie de numire a responsabilului cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ).- 1 sef santier (inginer specializarea constructii drumuri), dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 persoana;
- loctiitor sef de santier (inginer specializarea constructii drumuri) ? 1 persoana;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE) ? absolvent studii sup.cu specializ.constr.drumuri ? 1 persoana;
- Responsabil coordonator in materie de sanatate si securitate in munca ? atestat conform legii pentru SSM ? 1 persoana;
- 1 inginer topograf, Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate (personal calificat): lucratori pt. drumuri (cod COR 712924). Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate in original pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, (diplome de studii/atestari), atestare pentru RTE, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimii 3 ani, Cerinte obligatorii: Studii superioare in specialitatea de constructii drumuri, pentru seful de santier;Atestare + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, din domeniul constructii drumuri, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.Atestare + decizie numire in cadrul firmei, pentru RTC, din domeniul constructii drumuri, cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ, de catre asociati.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie. (in afara de RTE care poate avea atestare pentru mai multe domenii)In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta., Cerin?e minime pentru servicii: -Sef de proiect: 1 inginer studii de lunga durata specializarea C.F.D.P. experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 persoana ?i care sa aiba ?i diploma/certificat de absolvire de Manager de proiect;? 1 Inginer studii de lunga durata specializarea C.F.D.P.;? 1 Inginer studii de lunga durata proiectant drumuri forestiere autorizat cf. Ord 576/2009 cu viza anuala, experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; - 1 persoana? 1 Inginer studii de lunga durata profilul inginerie economica pentru realizarea calcului economic;Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate in original pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului, (diplome de studii), Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr.4Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete., Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea., Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.Cerintele minime de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat in proportie minim egala cu cota de participare in consortiu.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare tehnica pt. infrastructura de transport in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 3Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii de drumuri, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001., Cerinta nr. 4Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pe domeniul lucrari de constructii de drumuri, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara.Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, exclusiv TVAa) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 60 de puncte.b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 60
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Termenele care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in luni.Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 25 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (25 puncte), unde: P(n) ? punctajul ofertei . Nota: Durata maxima de executie acceptata de catre autoritatea contractanta este de 18 luni, iar durata minima considerata realista este de 6 luni. Pentru o durata de excutie mai mare de 18 luni, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic - urmand a fi declarata neconforma -iar pentru o durata de executie mai mica de 6 luni oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de realizare a proiectarii
15
Descriere: care se compara in vederea acordarii punctajului sunt termenele in zile.Pentru oferta cu termenul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 15 puncte.Pentru termenele ofertate diferit in cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(n) = (termenul minim /termen(n)) x punctajul maxim acordat (15 puncte), unde: P(n) =punctajul ofertei. Nota: Durata maxima de realizare a proiectarii acceptata de catre autoritatea contractanta este de 60 zile, iar durata minima considerata realista este de 10 zile. Pentru o durata de realizare a proiectarii mai mare de 60 zile, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic-urmand a fi declarata neconforma-iar pentru o durata de realizare a proiectarii mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer