Achizitie publica - Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului integrat ?Canalizare menajera si statie de epurarare localitatea Dalboset, extindere retea alimentare cu apa in localitatea Dalboset, modernizare re
Detaliu pentru invitatia numarul 347927
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347927/03.06.2013
Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectuluiintegrat?Canalizare menajera si statie de epurarare localitatea Dalboset, extindere retea alimentare cu apa in localitatea Dalboset, modernizare retele stradale in localitatea Dalboset si in localitatea Sopotu Vechi si infiintare centru de zi servicii sociale pentru persoane varstnice in localitatea Daboset?- Cheltuieli Diverse si neprevazute 444.755 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DALBOSET (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI DALBOSET)Cod fiscal: 3227750, Adresa: Comuna DALBOSET, nr.130, jud.CARAS-SEVERIN, Dalboset, Telefon: 0255/243403 sau 0255/243406, Fax: 0255/243403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DALBOSET, SAT DALBOSET, STRADA PRINCIPALA, NR. 130, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Dalboset, Romania, cod postal: 327165, telefon: +40 255243403, fax: +40 255243403, persoana de contact: PRIMARIA DALBOSET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dalboset, Localitatea Dalboset, Strada Principala, Nr. 130, Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectuluiintegrat?Canalizare menajera si statie de epurarare localitatea Dalboset, extindere retea alimentare cu apa in localitatea Dalboset, modernizare retele stradale in localitatea Dalboset si in localitatea Sopotu Vechi si infiintare centru de zi servicii sociale pentru persoane varstnice in localitatea Daboset?- Cheltuieli Diverse si neprevazute 444.755 lei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT+DDE + Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului proiectuluiintegrat?Canalizare menajera si statie de epurarare localitatea Dalboset, extindere retea alimentare cu apa in localitatea Dalboset, modernizare retele stradale in localitatea Dalboset si in localitatea Sopotu Vechi si infiintare centru de zi servicii sociale pentru persoane varstnice in localitatea Daboset? consta in: - Prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (inclusiv intocmirea documentatiilor tehnice pt. autorizarea constructiilor si, de asemenea, intocmirea documentatiilor pentru organizarea de santier ? DTAC si DTOE);
- Executia lucrarilor la obiectivele aferente proiectului mentionat;Cheltuieli Diverse si neprevazute 444.755 lei
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 926, 418 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1?67.000 lei;Lot 2?40.000 lei;Lot 3?70.000 lei;Lot 4-9.000 lei;in afara coletului;Per de valabil 90 zile de la data limita de depunere a of.Pt asociere, GP treb constit in numele asocierii si sa acopere in mod solidar toti membrii.1.virament bancar sau instr de gar emis de o soc bancara ori soc de asig, (F28 orig), in cuantumul si per prevazuta.(2)GP treb sa fie irevocabila.2.OP in contul AC (RO75TREZ1905004XXX000026, Trez Bozovici, CIF 3227750) cu cond confirmarii de banca pana la deschid of; GP treb sa fie cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschid of.Of care nu sunt insotite de GP sunt inacceptabile-HG 925/2006, art. 36, alin 1, pct a) si va fi respinsa. GP emisa in alta lb va fi prez in orig si va fi insotita de traducerea autorizata in lb romana.IMM pot beneficia de L346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf art. 3, alin.1 - 2 din L346/2004, prezentand docum de la art.7 (F27, orig). Daca toti asociatii se incadreaza, individual, in categ IMM, reducerea cu 50% a GPse va aplica chiardaca asocierea nu se incadreaza in IMM. AC are dreptul de a retine GP: a) isi retrage of in per de valabil;b) of sa fiind castigatoare, nu constituie GBE in per de valabil a of si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c) of sa fiind castigatoare, refuza sa semneze ctr in per de valabil a of. d) oper econ a carui contestatie a fost respinsa de CNSC i se va retine: Lot 1?7.151, 68 lei;Lot 2?5.799, 36 lei; Lot 3?7.372, 87 lei;Lot 4?4.277, 74 lei; art.278 1alin (1) lit b)OUG 34/2006. Echivalenta pt o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a of cu 5 zile. GP, constituita de ofertantul castigator, se restituie de AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data constit GBE. GP, constituita de ofertantii necastigatori, se returneaza de AC dupa semnarea ctr cu ofertantul castigator, nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per de valabil a of.
Garantie de buna executie
GBE va fi de5% din valoarea ctr, exclusiv TVA si se constituie in cel mult 15 zile de la semnarea ctr pentru fiecare lot in parte. Constituire: a)Instrum de garant emis in cond legii de o soc bancara sau soc de asig (F32) sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate. Conf HG 1045/2011 privind modific art. 90 alin. (3) din HG 925/2006 contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr, ACurmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Din contul de disponibil deschis la Trezorerie pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al AC care se prezinta Trezoreriei, cat si de Trezoreria Statului la solicitarea scrisa a AC in favoarea careia este constituita GBE, in sit prevazuta la art. 91 din HG 925/2006. IMM pot beneficia de L346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand docum prevazute la art.7.(F27, in orig). AC are dreptul de a emite pretentii asupra GBE, oricand pe parcursul indeplinirii contr, in limita prejudiciului creat, in cazul in carecontractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contr.Anterior emiterii unei pretentii asupra GBE, ACare obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate. AC are obligatia de a elibera/restitui GBE conf HG 925/2006 art 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Cerintele sunt valabile pentru toate loturile.1. Scrisoare de inaintareModalitate de indeplinire: Completare Formular 1 - Scrisoare de inaintare; se prezinta in original2. Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului 2 - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006); se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca este cazul)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006Conditie de calificare : autoritatea contractantaare dreptul de a exclude din procedura ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006; se prezinta in original.Se va prezenta si de catre fiecare asociat (daca este cazul)Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale ? emis de Consiliul Local Serviciul Public Impozite si Taxe Locale; Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;? Cazier fiscal operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Cazier judiciar operator economic, cu valabilitate raportat la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?? Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. (dupa caz)Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, la care se va anexa si traducerea legalizata a acestuia in limba romana.Conditii de calificare: (1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractant.Tertul/tertii sustinator/sustinatori are obligatia neincadrarii in prev.lit.a, c ind 1 si d din art. 181 al OUG 34/2006.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 4- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; se prezinta in original.Documentul va fi prezentat de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii si contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali): Primar: Bacila Pitu SorinViceprimar: Velcote IosifSecretar: Imbrea Mihail IosifResponsabil achizitii: Marsavela Adrian-VasileConsilieri: Imbrea Crenguta-Liliana, Budescu Nistor, Rincu Pavel, Voin Ion, Gaina Nicolae, Pistrila Pavel, Badescu Danut, Otiman Ana, Velcota Pavel-Gheorghe, Rancu Gheorghe.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; seprezinta in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Se prezinta si de subcontractant(daca e cazul)6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 6- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; se prezinta in original. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, iar informatiile cuprinse in acesta sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei), din care sa rezulte domeniul principal/secundar de activitate al operatorului economic, codul CAEN aferent acestora.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineSe vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, respectiv experienta similara
LOT 1 Canalizare menajera si statie de epurare
Pentru executie lucrari:
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document prin care se se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: 3.241.000 lei fara TVA ? pentru canalizare menajera si statie de epurare;Pentru proiectare: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirm prestarea de servicii in valoare de cel putin: 130.000 lei fara TVA .
Operatorii economici au si posibilitatea prezentarii unui contract care sa fi inclus amebele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitatea pentru proiectare +executie)., Lot 2 Retea alimentare cu apa
Pentru executie lucrari:
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document prin care se se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: 1.937.000 lei fara TVA ? pentru retea de alimentare cu apaPentru proiectare: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirm prestarea de servicii in valoare de cel putin 81.000 lei fara TVA.Operatorii economici au si posibilitatea prezentarii unui contract care sa fi inclus amebele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitatea pentru proiectare +executie)., Lot 3Retele stradalePentru executie lucrari:
Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document prin care se se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin: 3.469.000 lei fara TVA.
Pentru proiectare:
Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Documente prin care sa faca dovada ca pentru lucrarile proiectate a fost inceputa executia lucrarilor (in copie "conform cu originalul") pentru contractele prezentate.Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirm prestarea de servicii in valoare de cel putin 123.000 lei fara TVA ? pentru retele stradale.
Operatorii economici au si posibilitatea prezentarii unui contract care sa fi inclus amebele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitatea pentru proiectare +executie)., Lot 4 Infiintare centru de zi servicii sociale pentru persoane varstnicePentru executie lucrari: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitAceasta lista poate fi insotita de cel putin un document prin care se se confirme executarea lucrarilor in valoare de cel putin 460.000 lei fara TVA ? pentru constructii civile.Pentru proiectare: Se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Documente prin care sa faca dovada ca pentru lucrarile proiectate a fost inceputa executia lucrarilor (in copie "conform cu originalul") pentru contractele prezentate.Se va prezenta cel putin un document/contract/proces verbal de receptie care sa confirm prestarea de servicii in valoare de cel putin 37.000 lei fara TVA ? pentru constructii civile.Operatorii economici au si posibilitatea prezentarii unui contract care sa fi inclus amebele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitatea pentru proiectare +executie)., Cerinte valabile pentru toate loturile: Nota: Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Note: a. Capacitatea tehnica a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.b. Operatorul economic care beneficiaza de sustinere tehnica trebuie sa dovedeasca aceasta, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice invocate. Pentru sustinerea cerintei minime referitoare la experienta similara angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.c. Daca un grup de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.d. Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica.Se va completa si prezenta Formularul nr. 25 Informatii privind obligatiile contractuale in curs(daca exista), in original., Cerinta nr. 2 ?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realizarii serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru executie: Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport carevor fi folosite in indeplinirea contractului: - buldozer;
- autogreder;
- finisor asfalt;
- cilindru compactor;
- autobasculanta ;
- buldoexcavator;
- laborator de incercari (grad II);
- autocisterna;
- incarcator frontal;
- autobetoniere;Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie "conform cu originalul" a urmatoarelor documente: - dovada detinerii (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de servicii si de executie);
- fisa mijloacelor fixe;Pentru servicii: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format nimim A3) sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
-calculatoare, minim1 buc;
- Scaner format A0 min. 1 buc ?i Plotter format A0 min. 1 buc sau un aparat ce indepline?te ambele func?ii ? scanare ?i plottare format A0 ? minim 1 buc;
- Plotter format A1 min. 1 buc;
-LICEN?E: -Sisteme Operare MICROSOFT WINDOWS sau echivalent ? min. 1 buc;
-Programe de editare si calcul MICROSOFT OFFICE (cel putin word si excel) sau echivalent ? min. 1 buc;
-Program de proiectare (CAD sau echivalent) ? min. 1 buc;
-Programe de proiectare asistata constructii - CIVIL 3D sau echivalent- min. 1buc;
-Programe de proiectare asistata drumuri ? ADVANCED ROAD DESIGN sau echivalent - min. 1buc;
-Program calcul elemente de rezistenta a constructiilor? min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii-min. 1buc;Pentru licentele/programele de proiectare se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de licenta necesara programelor de proiectare., Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Se va prezenta o lista cu personalul cheie propus pentru indeplinirea contractuluiCerin?e minime pentru execu?ie: Lot 1 Canalizare menajera si statie de epurare- 1 sef santier- studii superioare domeniul inginerie-constructii- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CH;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul edilitar (apa, canal), prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniul constructii hidroedilitare. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 topografLot 2 Retea alimentare cu apa: - 1 sef de santier studii superioare domeniul inginerie-constructii;
- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CH;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul edilitar (apa, canal), prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniul constructii hidroedilitare. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 topografLot 3 Retele stradale: -1 sef de santier-studii superioare domeniul inginerie-constructii;
- 1 inginer specializarea drumuri, absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul drumuri, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniuldrumuri si poduri. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 topografLot 4 Infiintare centru de zi servicii; sociale pentru persoane varstnice: - 1 sef de santier- studii superioare domeniul inginerie-constructii;
- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CCIA;
- 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul constructii civile, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor, in domeniulconstructii civile. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC., - 1 topografPentru fiecare din specialistii mentionati se vor prezentacopii dupa diplome de studii/atestari, adeverinte, autorizatii saucertificate detinute, contracte de munca sau de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime, CV-uri actualizate, semnate si stampilate.Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialitate (personal calificat): Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.In cazul asocierii cerintele minime se vor considera indeplinite in mod cumulativ de catre asociati.Important: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie. (in afara de RTE care poate avea atestare pentru mai multe domenii)In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Cerin?e minime pentru servicii de proiectare: Lot 1 Canalizare menajera si statie de epurare- 1 Inginer studii superioare specializarea CH;
- 1 inginer studii superioare profilul ingineri economica pentru calculul economic al lucrarilor de constructii ? devize;
- 1 inginerISPM ;
-1 manager proiect cu studii superioareLot 2 Retea alimentare cu apa: - 1 Inginer studii superioare specializarea CH;
- 1 inginer studii superioare profilul ingineri economica pentru calculul economic al lucrarilor de constructii ? devize;
- 1 inginerISPM ;
- 1 manager proiect cu studii superioareLot 3 Retele stradale: -2 ingineri, studii superioare specializarea CFDP;
- 1 inginer studii superioare profilul ingineri economica pentru calculul economic al lucrarilor de constructii ? devize;
- 1 inginerISPM ;
- 1 manager proiect cu studii superioare;Lot 4 Infiintare centru de zi servicii; sociale pentru persoane varstnice: -4 ingineri CCIA + 1 arhitect cu drept desemnatura: - 1 inginer studii superioare profilul ingineri economica pentru calculul economic al lucrarilor de constructii ? devize;
- 1 inginerISPM ;
- 1 manager proiect cu studii superioareCerinte valabile pentru toate loturile: Cerinte minime solicitate pentru specialisti: -studii superioare tehnice in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si experienta profesionala;Cerinta minima: prezentarea de CV-uri actualizate si semnate, copii diplome de studii, atestate, autorizatii necesare conform prevederilor legale, contracte de munca sau colaborare.Mentiuni: a) Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate., Cerinta nr. 4 ?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Informatii privind subcontractarea (daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica.Nota: a) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizara " Nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mais sus.b) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 5 ?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1 ?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru proiectareDocumente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2 ?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 3?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru executieDocumente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 4?Lot 1, Lot 2; Lot 3; Lot 4.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului in domeniul lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: componenta tehnica
Durata de realizare a proiectarii
10
Descriere: componenta tehnica
Termenuldegarantie a lucrarii
15
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:09