Achizitie publica - Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectului integrat ?Alimentare cu apa, canalizare menajera, statie de epurare, pod peste paraul Ciclova, reabilitare camin cultural, construirea unui centru t
Detaliu pentru invitatia numarul 354085
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354085/24.09.2013
Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectuluiintegrat?Alimentare cu apa, canalizare menajera, statie de epurare, pod peste paraul Ciclova, reabilitare camin cultural, construirea unui centru tip After school in localitatea Racasdia, Comuna Racasdia, Judetul Caras-Severin? - Cheltuieli Diverse si neprevazute: Lot 1 ? 323.283 lei; Lot 2 ? 40.706 lei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RACASDIACod fiscal: 3227602, Adresa: Racasdia, Nr 535, Caras -Severin, Racasdia, Telefon: +40 255575401, Fax: +40 255575493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Racasdia, localitatea Racasdia, Strada Principala, Nr 535, JudetulCaras -Severin, Racasdia, Romania, cod postal: 327315, telefon: +40 255575493, fax: +40 255575493, persoana de contact: COMUNA RACASDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Racasdia , Localitatea Racasdia, Strada Principala, Nr 535, Judetul Caras -Severin, Racasdia, Romania, cod postal: 327315, telefon: +40255575493, fax: +40255575493,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectuluiintegrat?Alimentare cu apa, canalizare menajera, statie de epurare, pod peste paraul Ciclova, reabilitare camin cultural, construirea unui centru tip After school in localitatea Racasdia, Comuna Racasdia, Judetul Caras-Severin? - Cheltuieli Diverse si neprevazute: Lot 1 ? 323.283 lei; Lot 2 ? 40.706 lei
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (PT+DDE+Asistenta tehnica din partea proiectantului) si executie lucrari aferenta proiectuluiintegrat?Alimentare cu apa, canalizare menajera, statie de epurare, pod peste paraul Ciclova, reabilitare camin cultural, construirea unui centru tip After school in localitatea Racasdia, Comuna Racasdia, Judetul Caras-Severinconsta in: - Prestarea serviciilor de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor (inclusiv intocmirea documentatiilor tehnice pt. autorizarea constructiilor si, de asemenea, intocmirea documentatiilor pentru organizarea de santier ? DTAC si DTOE);
- Executia lucrarilor la obiectivele aferente proiectului mentionat;Alimentare cu apa: - Captarea debitului necesar alimentarii cu apa prin intermediul unei prize tiroleze cu gratar montata in interiorul unui prag de fund;
- Statia de pompare se va executa in cheson deschis din beton armat si va fi echipata cu 1 + 1 pompe submersibile;
- Decantarea debitului se face intr-un decantor longitudinal;
- Rezervorele R 2x100 mcse realizeaza din POLSTIFF;Canalizare menajera, statie de epurare: Lungimea totala a retelei de canalizare menajera este de 12.435 mdin care : - Dn 200 mmL= 6.485 m- Dn 250 mmL= 4.550 m- Dn 300 mmL= 1.400 mCapacitatea statiei de epurare 320 mc/ziPod peste paraul Ciclova: Podul proiectat va avea 5 deschideri acoperite prin 12 grinzi - intors juxtapuse. Deschiderea intre cele doua axe de rezemare este de 8, 50 m.Lungimea totala a podului este de 51, 85 m, din care lungimea suprastructurii este de 45, 20 m.Reabilitare camin cultural: Regim de inaltime: Parter + Etaj partialSuprafata construita/Suprafata desfasurata: 332, 0 mp/ 347, 0 mpConstruirea unui centru tip Afterschool in localitatea Racasdia, comuna Racasdia: Descrierea functionala: AFTER SCHOOL: Parter: - sala extraeducationala- oficiu- grupuri sanitare pe sexe- vestiar-holSubsol: - camera insotitor- grup sanitar de serviciu insotitor- centrala termica- depozitarePod: - spatiu deschis pentru o ulterioara extindere pe verticalaCheltuieli Diverse si neprevazute: Lot 1 ? 323.283 lei; Lot 2 ? 40.706 lei
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 208, 563 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1?153.000lei, Lot 2?43.000lei Se prez in afara coletului de oferta, Se constit prin: 1.viram bancar sauinstr de garantare emis de o soc bancara ori de o soc de asig, in orig, in cuantumul si pt per prev (F28) Gar treb sa fie irevoc. 2.OP in cont(RO74TREZ1875006XXX000518, Trez Oravita, CIF 3227602)cu cond confirm de catre banca emitenta pana la data deschid oferte; Garde particip trebuie sa fie prez cel mai tarziu la data si ora deschid of.Of care nu sunt insotite de dovada constit garde particip sunt consid inaccept cf HG925/2006, art.36, alin 1, pct a) si va fi respinsa.Per de valab 90 zile de la term limita de dep a of.In caz de extind a per de valab a of, per de valab a garde particip va fi prel coresp.IMM -urile pot benef de prev Legii nr.346/2004, art16, alin 2, daca fac dovada ca se incad in aceasta categ, prezen-tand docum prev la art.7(F 27), in original.AC are dreptul de a retine gar de particip, ofertantul pier-zand astfel suma constituita daca: a) isi retrage oferta in per de valab a acesteia;b) of sa fiind stab castig nu constituie gar de buna exec in per de valab a of si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr; c) of sa fiind stab castig, refuza sa semneze ctr in per de valab a of.; d) op econ a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine de catre AC suma de: Lot 1 ? 8.329, 43 lei si Lot 2-5.954, 63 lei, stab cf art.278 1alin (1) lit c) din OUG 34/2006. Pt o eval si raport unitara ale cuantum gar de paticip, echivalenta pt o gar de particip depusa in alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainite de data limita de dep a of.Gar de particp, constit de ofertant a carui of a fost stab castig, se restituie de catre AC in cel mult 3 zile lucr de la data constit gar de buna exec, la solicitarea scrisa Gar de particip, constit de ofertantii a caror of nu a fost stab castig, se returndupa semn ctr cu of castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr de la data exp per de valab a of, la solicitare scrisa
Garantie de buna executie
Cuantumul va fi de5% din val contract de achizitie publica, exclusiv TVA .Se constit in cel mult 15 zile de la semnarea ctr pentru fiecare lot in parte.Se constituie prin: a)Instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari (cf F 32), sau b) retineri succesive din facturile partiale prezentate.In ac caz contractantul are obligatia de a desch laTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contractante. Suma initiala care se depune nu treb sa fie mai mica de 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indep ctr, AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in docum de atribuire. IMM-urile pot beneficia de prev Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, numai in cond in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, cf prev din art. 3, alin.1 - 2 din legea mentionata, prezentand docum prev la art.7.(F 27, in original).A C are dreptul de a emite pretentii asupra garde buna exec, daca contractantul nu isi indeplineste oblig asumate prin contract.Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie conform HG 925/2006 art 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Cerintele sunt valabile pentru toate loturile.1.Scris de inaintare Mod de indep: Completare F 1 ?in original. 2.Declar priv neincadr in disp art.180 din OUG 34/2006.Cond de calif: Of nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hot def si irevocabila, e. Mod de indep: Prezentarea F2 - Declar privind eligib (neincadr in prev art.180 din O.U.G.34/2006) - in original.In caz de asociere se prez de catre fiecare asociat. Se va prezenta si de catre tert sustinator (daca e cazul) 3.Declar priv neincad in prev art.181 din OUG 34/2006.Conditie de calificare : AC are dreptul de a exclude din procedura of care inreg datorii la bugetul consolidat precum si la cel local , docum prez trebuie sa ateste indep oblig scadente in luna ant celei in care se depun ofertele. Pt pers juridice romane docum se prezinta in original, copie legalizata sau copie cf cu originalul iar pentru pers juridice straine docume se prezinta in original sau copie cf cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Mod de indep: Completare F3. Declaratie privind neincad in prev art 181/ OUG nr 34/ 2006- in original.Se va prez si de catre fiecare asociat (daca este cazul)?Certif fiscal? emis de Consiliul Local ; Se va prez in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie certificata ?cf cu originalul??Certificat fiscal pt pers juridice? ANAF?DGFP; ?Cazier fiscal op econ, cu valab raportat la data limita de dep a of. Se va prez in oricare din forme ?Cazier judiciar operator economic, cu valab raportat la data limita de dep a of.Se va prez in oricare din forme?Cazier judiciar pentru administrator, cu valab raportat la data limita de dep a of.Se prez in oricare din forme?Alte docum echiv emise de autoritati competente din tara respectiva.(dupa caz)Conditii de calificare: (1) Cerintele refer la oblig de plata a impozitelor, taxelor sunt consid ca fiind indep in masura in care op ec prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(2) Raportarea se va face la inexist datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la term de valab al docum la data dep sau desc ofertelor.(3) In sit de la art.11 alin.(4)si(5)din H.G 925/2006. AC va lua in consid, atat declaratia pe propria rasp prin care se confirma indep cerintei, cat si acele certiffiscale prez de ofertant in urma solicit primite din partea AC, chiar daca acestea sunt emiseulterior datei de desc a of si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Note: a. Cerintele formulate pentru sit prev la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indep de catre eventualii subcontract. Tertul sustinator are oblig neincadr in prev.lit.a, c ind 1 sid din art. 181 al OUG34 /2006.b. In cazul dep unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstrate de fiecare asociat.4.Declaratie priv neincadr in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Mod de indep: Completare F4-in original.Docum va fi prez de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii subcontractanti si terti sustinatori.Persoane cu f de decizie-Primar: Lechici Ilie Mirco, Viceprimar: Judea Stefan Florin, Secretar: Opritescu Elena, Contabil: Ciurea Dan, Responsabil achizitii: Nica Iosif, Consilieri: Cotreant Ion, Craciunel Bagiu, Creta Vasile, Munteanu Gheorghe, Negovan Simi, Novacescu Sava, Pardos Anisoara, Penta Ion, Sfrejea Agaftea, Miloi Flavius Cristian 5.Declaratie privind calit de particip la procedura Mod de indep: F 5-in original.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat. Se prezi si de subcontr (daca e cazul)6.Certificat de particip la licitatie cu oferta indepe Mod de indep: CompletareF 6-in original. In caz de asociere se prez de catre fiecare asociat Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneMod de indep si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat constatator emis de ORC (original, copie legalizata notarial sau copie certificata ?conform cu originalul?, iar inform cuprinse in acesta sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei), din care sa rezulte domeniul principal/secundar de activitate al operatorului economic, codul CAEN aferent acestora, din care sa rezulte faptul ca, obiectul de activitate al ofertantului corespunde categoriei de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului); In caz de asociere se prez de catre fiecare membru asociat.Nota: In situatia in care ofertantul se claseaza pe primul loc si a depus certificatul in copie, AC ii va solicita prezentarea acestuia in original sau copie legalizata, inainte de a transmite comunicarea privind rezultatul procedurii.Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2.Persoane juridice/ fizice straine.Se vor prezenta docum edific (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), din care sa rezulte: - ob de activ al ofertant, sa coresp categ de lucrari asimilate codului CPV(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in cf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.AC isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Mod de indep si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prev legale din tara in care ofertantul este rezident.-Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar coresp exercitarii activitatii profesionale in vederea indep contractului -Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Inform privind situ econ-financ -Cifra medie anuala de afaceri globalape ult 3 ani(2010, 2011, 2012)sa fie cel putin egala cu valorile solicitate mai jos: LOT1:15.300.000LEI, LOT2:4.300.000LEI.Mod de indep pt fiecare lot in parte: -Prez Formular Inform gen din care sa reiasa realizunei cifre medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin egala cu val solicit pt pers jur romane sau echiv sumei in Euro.Nota-Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursulBNR aferent fiecarui an.Se vor lua in consid: Anul 2010:4, 2740lei, Anul 2011 :4, 2685lei, Anul2012:4, 5317leiCursul valutar valabil pentru ac data se va lua in calcul si pt conversia event alte valute.-Se vor prezbilanturilecontab , semnate si stampilate, vizate si inreg la organele competente, dela fineleanilor2010, 2011 si 2012? in copie lizibila certif ?conform cu original". In cazul in care, din motive obiective, justificate coresp, op economic nu are posib de a prez docum solicit de AC, acesta are dreptul de a-si demonstra sit econ si fin si prin prez altor docume pe care AC le poate considera edific, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei econ si fina a candidat /ofertantul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste docum. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a docum solicit mai sus.In cazul in care un grup de op econ depune oferta comuna, situatia econ si fin se dem prin luarea in conside a resurselor tuturor membrilor grupului.Copiile anexate vor fi certificate pt conform cu originalul, cu semnatura si stampila. Pers juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere legalizata si certif in limba romana, docum relevante, emise de autorit competente, care sa certifice indeplinirea cerintei oblig pri cifra de afaceri.In cazul candidatilor din categoria IMMcifra medie de afaceri se consid indep in prop de 50% din cuantumul precizat. Note: (a) Op economici?persoane juridice straine pot benef de reducerea niv minim al cifrei de afaceri, precum si cel al gar solicit prin docum de atribuire, numai daca vor prezenta docum edificat emise de autoritati competente in tara de resedinta, din care sa reiasa faptul ca au un statut similar celui de IMM din Romania. (b In cazul in care ofertant este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza individual, pt fiecare membru al asocierii. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadr, in mod individual, in categoria IMM. Reduc cu 50% a crite privind cifra de afaceri nu se va aplica daca unul dintre asociati nu se incadr in categoria IMM.Capacit econ-fin a op economic poate fi sustinuta in cf cu art. 186 din O.U.G.34/ 2006.In cazul in care se invoca sustinerea capacitatii econ-fin a ofert de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin angajament, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispo.ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Angajam trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze ca disponib acestora se face necond in vederea finalizarii contract. Pers ce asigura sust fin, nu treb sa se afle in sit art 180 art.181, lit a, c si d, art 69, 1 din OUG 34/2006.Ofertant treb sa dem ca la mon semnarii ctr.are acces la sures reale pt. a realiza un cash flow in val de : Lot 1:1.350.000 lei, loT 2:380.000 LEIpt o per de min 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacit tehnica si profesionala, resp exper similara -LOT 1 Alimentare cu apa; Canalizare menajera si statie de epurare; Pt executie lucrari: Se va prez o lista a lucrarilor execut in ultimii 5 ani, insotita de certif de buna executie pt cele mai imp lucrari. Ac lista va fi insotita de certificari de buna exec pt cele mai importante lucrari. Resp certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efect in conf cu normele prof din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pentru dovedirea exper similare, in valoare cumulatade cel putin 3.900.000 lei fara TVA , in cadrul a cel mult 2 contracte pentru lucrari de alim cu apa; si in valoare cumulata de cel putin 3.200.000 lei fara TVA , in cadrul a cel mult 2contracte pt lucrari de canaliz menajera si statie de epurare;Pt proiectare: Se va prez o lista a princip servicii prestate in ultimii 3ani, cu valori, perioade de prestare, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt AC sau clienti privati. Prest de servicii se confirma prin prez unor certif/docum emise sau contras de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiective, op econ nu are posib obtinerii unei certif/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realiz printr-o declar a op economic. Prezent a cel putin un document/ contract/PV de receptie sau a unui numar maxim de 2 documente/ contracte/ PV de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare cumulata decel putin 472.000 lei fara TVA.Oper economici au si posib prezent de contracte care sa fi inclus ambele componente-proiectare si executie (in valoare de minim valoarea cumulata solicitata pentru proiectare + executie).Lot 2 Constructii civile: Reabilitare camin cultural si Construirea unui centru tip After School in localitatea Racasdia; Pod peste paraul Ciclova.Pt exec lucrari: Se va prezenta o lista a lucrarilor execut in ult 5 ani, insotita de certif de buna executie pt.cele mai importante lucrari. Ac lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai imp lucrari. Resp certif indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul exec lucrarilor si precizeaza daca au fost efect in conform cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit pt doved exp similare, in valoare cumulatade cel putin 670.000 lei fara TVA , in cadrul a cel mult 2 contracte pentru lucrari de constructii civile; resp in valoare cumulata de cel putin 1.380.000 leifara TVA, in cadrul a cel mult 2 contracte pt lucrari de constr drumurisi poduri.Pt proiectare: Se va prezenta o lista a princip servicii prestate in ultimii 3 ani, cuvalori, perioade de prestare, beneficiari, indif daca acestia din urma sunt ACsau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezent unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiective, oper economic nu are posib obtin unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a op economic Se va prezenta cel putin un document/ contract/PV de receptie care sa confirme prestarea de servicii proiectare civile in valoare de minim 33.000 lei fara TVA.Se va prez cel putin un docum /PV de receptie care sa confirme prestarea de servicii de proiectare de drumuri si poduri in val de minim 70.000 leifara TVA.Op econ au si posib prez unui contract care sa fi inclus ambele componente- proiectare si executie, in valoare de minim valoarea cumulata.Pt calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR., Cerinta nr. 2 ?Lot 1, Lot 2;Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantul trebuie sa aiba logistica, echipamentele necesare realiz serviciilor si executiei lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa si prezenta Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru executie: Ofertantul asigura (din dotare proprie/ inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport pentru indep coresp a contractului de lucrari. Daca op. ec. nu detine in proprietate un utilaj/ echipament/ laborator, pe langa posib prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Ofertantul va prezenta lista laboratoarelor de specialitate proprii autorizate sau contracte valabile incheiate cu laboratoare de specialitate autorizate pentru prelevare, determinari sau incercari cu grad coresp pt exec lucrarilor, insotite de autorizatiile aferente (autorizate conform Ordin 296/2012 privind proceduraprivind evaluarea laborat de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii acestor laboratoare) valabile la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente, utilaje, mijloace de transport carevor fi folosite in indeplinirea contractului: Lot 1Alimentare cu apa; Canalizare menajera si statie de epurare;
- buldozer ? 1 buc;
- autobasculanta ? 3 buc;
- buldoexcavator ? 2 buc;
- laborator de incercari (grad II);
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobetoniere ? 1 buc;
- statie betoane ? 1 buc;Lot 2Constructii civile: Reabilitare camin cultural si Construirea unui centru tip After School in localitatea Racasdia; Pod peste paraul Ciclova- buldozer ? 1 buc;
- autobasculanta ? 2 buc;
- excavator ? 1 buc;
- laborator de incercari (grad II);
- incarcator frontal ? 1 buc;
- autobetoniere ? 1 buc;
- statie betoane ? 1 buc;In caz de asociere cerinta se considera indeplinita in mod cumulat.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana.Dotarea cu utilaje si echipamente se va demonstra prin prezentarea, in copie "conform cu originalul" a urmatoarelor documente: - dovada detinerii (sau contracte de inchiriere pe perioada contractului de servicii si de executie);
- fisa mijloacelor fixe;Pentru servicii: Lot 1Alimentare cu apa; Canalizare menajera si statie de epurare;Operatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente carevor fi folosite in indeplinirea contractului: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format minim A3) sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
-calculatoare, minim2 buc;
- Scaner format A0 min. 1 buc ?i Plotter format A0 min. 1 buc sau un aparat ce indepline?te ambele func?ii ? scanare ?i plottare format A0 ? minim 1 buc;Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor pentru indeplinirea corespunz a contractului de servicii. Daca op. ec. nu detine in proprietate un echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.Pentru licentele/programele de proiectare se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de licenta necesara programelor de proiectare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, dispune de programele necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit: -Programe de editare si calcul MICROSOFT OFFICE (cel putin word si excel) sau echivalent ? min. 2 buc;
-Program de proiectare (CAD, Lot 2Constructii civile: Reabilitare camin cultural si Construirea unui centru tip After School in localitatea Racasdia; Pod peste paraul CiclovaOperatorul economic va trebui sa demonstreze detinerea, sub formele amintite mai sus, a urmatoarelor echipamente carevor fi folosite in indeplinirea contractului: - echipament pentru listare, scanare, copiere (format minim A3) sau aparat multifunc?ional ce indepline?te toate func?iile, minim 1 buc;
- 1 plotter pentru listare plan?e in format minim A1;
-calculatoare, minim 2 buc;
- Scaner format A0 min. 1 buc ?i Plotter format A0 min. 1 buc sau un aparat ce indepline?te ambele func?ii ? scanare ?i plottare format A0 ? minim 1 buc;Ofertantul asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a echipamentelor pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Daca op. ec. nu detine in proprietate un echipament, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament.Pentru licentele/programele de proiectare se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a ofertantului ca detine/dispune de licenta necesara programelor de proiectare. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca, dispune de programele necesare indeplinirii contractului ce urmeaza a fi atribuit: -Programe de editare si calcul MICROSOFT OFFICE (cel putin word si excel) sau echivalent ? min. 2 buc;
-Program de proiectare (CAD sau echivalent) ? min. 1 buc;
-Program calcul elemente de rezistenta a constructiilor? min. 1 buc;
-Program calcul economic al lucrarilor de constructii-min. 1buc;, Cerinta nr.3Informatii privindcapacit profesionala -Ofertantul sa dispuna de resursele umane conside de AC ca fiind strict necesare indepl in bune conditii a contractului(personal de specialitsi experti care vor avea roluri esentiale in indepl contractul) Se va prez o lista cu personalul cheie propus pentru indeplin contractului- Cerin?e minime pentru execu?ie: LOT 1-1 sef santier- studii sup dom inginerie-constructii;
- 1 inginer, absolvent studii superioare specializ CH;
- 1 resp tehnic cu executia lucrari, inginer/ subinginer, atestat in domeniul edilitar (apa, canal), prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valabi la data limita de dep a ofertelor;
- 1 resp cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/subinginer constructor. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 topograf .Lot 2 -1 sef de santier-studii superioare domeniul inginerie-constructii;
- 1 inginer specializarea drumuri, absolvent studii superioare specializarea drumuri si poduri;
- 1 resp. tehnic cu exec lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul drumuri, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valab la data limita de dep a ofertelor;
- 1 resp cu controlul calitatii lucrarilor, inginer/ subinginer constructor. Prezentare atestat / decizie numire in cadrul firmei pentru RTC.- 1 inginer, absolvent studii superioare specializarea CCIA;
- 1 resp tehnic cu executia lucrarilor, inginer/subinginer, atestat in domeniul constructii civile, prezentare atestat + legitimatie vizata la zi, pentru RTE, cu valab la data limita de dep a ofertelor;
- 1 topografPentru fiecare din specialistii mentionati se vor prezentacopii dupa diplome de studii/atestari, adever, autorizatiisau certificate detinute, contracte de munca/ de colaborare/angajament de participare necesare pentru dovedirea cerintelor minime, CV-uri actualizate, semnate si stampilate.Asigurarea de personal de executie ? personal muncitor de specialit (personal calificat): Se va prezenta un nr. de muncitori necesar si suficient pentru executia lucrarilor.In cazul asocierii cerintele minime se vor consid indeplinite in mod cumulativ de catre asociatiImportant: O persoana poate fi nominalizata doar pentru o singura functie. (in afara de RTE care poate avea atestare pt mai multe domenii)). Nota: Pentru RTE este suficient sa se prez atestatul + legitim vizata la zi si declar de disponib. Nu se solicita in cazul RTE, prezentarea CV-ului si a diplomelor aferente. In cazul in care un grup de operat econom depune oferta comuna, capacit tehnica si profes se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului, in f de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, cf acordurilor sau contracte prezentate odata cu oferta.Cerinte minime pt servicii de proiectare: LOT 1 -1 Inginer studii superioare specializarea CH;
-1 manager proiect cu studii superioare, diploma de manager de proiect atestat CNFPA sau echiv, experienta in participarea la cel putin un contract de servicii similar; Lot 2-: -1 inginer studii superioare specializarea CFDP;
- 1 inginer CCIA + 1 arhitect cu drept desemnatura;
- 1 manager proiect cu studii superioare diploma de manager de proiect atestat CNFPA sau echivalent, experienta in participarea la cel putin un contract de servicii similar;Cerinte minime solicitate pentru specialisti: -studii superioare tehnice in domeniul ingineresc finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si experienta profesionala.cerinta minima: prez de Cv actualizate si semnate, copii diplome studii, atestate, autorizatii nec conf prev legale, contr de munca sau cloaborare. Mentiuni -a)capacit tehn si prof a of paote fi sustinuta si de alta pers.b)sustinerea se dovedeste pri prez unui angajam ferm , ,Cerinta nr. 4 ?Lot 1, Lot 2;Informatii privind subcontractarea(daca este cazul)Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Nota: a) In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizara "Nu este cazul" in cadrul formularului mentionat mais sus. b) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 5 ?Lot 1, Lot 2;Informatii privind asocierea (daca este cazul) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privindSituatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate elementele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul de asociere in traducere certificata si legalizata in limba romana dupa acestea.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita autentificarea (in fata notarului) asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Cerinta nr. 1 ?Lot 1, Lot 2;Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru proiectare -Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 2 ?Lot 1, Lot 2;Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru proiectare -Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului pentru activitatea de proiectare in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 3?Lot 1, Lot 2;.Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru executie-Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului, Cerinta nr. 4?Lot 1, Lot 2;.Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru executie-Documente care atesta implementarea standardelor de management al mediului in domeniul lucrari de constructii in domeniul activitatilor aferente obiectului contractului, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
P 2 Termenulgarantie a lucrarii
20
Descriere: componentat tehnica
P 3 Costul operational total calculat pe o durata de 30 de ani
25
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2013 10:02