Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare PT+DE +CS+DA+AT si executie lucrari pentru Amenajare drumuri agricole Comuna Ezeris judetul Caras Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 344016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ezeris (Primaria Ezeris)
Numar invitatie: 344016/19.03.2013
Denumire contract: Proiectare PT+DE +CS+DA+AT si executie lucrari pentru Amenajare drumuri agricole Comuna Ezeris judetul Caras Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ezeris (Primaria Ezeris)Cod fiscal: 3227807, Adresa: Ezeris, Strada Principala nr.1, Ezeris, Telefon: 0255235301, Fax: 0255235301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ezeris, Strada Principala nr.1, Ezeris, jud. Caras-Severin Romania, cod postal: 327195, telefon: +40 0255235301, fax: +40 0372872715, persoana de contact: Ioan Rusu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ezeris, Strada Principala nr.1, Ezeris, jud. Caras-Severin Romania, cod postal: 327195, telefon: +40 0255235301, fax: +40 0372872715, persoana de contact: Ioan Rusu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare PT+DE +CS+DA+AT si executie lucrari pentru Amenajare drumuri agricole Comuna Ezeris judetul Caras Severin
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta, Comuna Ezeris, judetul Caras - Severin implementeaza proiectul ? Amenajare drumuri agricole Comuna Ezeris , judetul Caras Severin Ofertarea presupune proiectarea in faza PT +DDE +CS +AT si executarea lucrarilor pentru constructia drumurilor agricole cuprinse in SF ?ul anexat prezentei cereri de oferta .Proiectul va respecta intocmai solutiile din SF- abaterile fiind motiv de excludere a ofertei ca neconforma. Propunerea tehnica de proiectare va cuprinde descrierea solutiilor din SF. Oferta de executie de lucrari va cuprinde toate lucrarile prevazute in listele de cantitati anexate prezentei cereri de oferta si cele aferente organizarii de santier conform proiectului propriu de organizare propus de ofertant .Valoarea max estimata a contractului , fara TVA: este3 996 094 lei din care 118079 lei cheltuieli diverse si neprevazute(compusa din3878015 lei , fara TVA , valoarea contractului conform bugetului aprobat si 118079 lei fara TVA , cheltuieli diverse si neprevazute )Cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 118079 lei reprezentand 3% din valoarea estimata a contractului , va putea fi suplimentata la contract in conformitate cu prevederile legale
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 996, 094 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei77.500lei.Per. de valab. a garantieieste cel putin egala cu per. de valab. a ofertei 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor , in original in exteriorul coletului de ofertaModul de constituire a garantiei de participare: (1)-Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.(2) Garantia trebuie sa fie irevocabila.(3)Instrumentul de garantare trebuie sa prevadadacaplatagarantieisevaexecuta: b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. sau Scrisoare de garantie bancara in favoarea AC, eliberata de regula, de o banca din Romania, sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania. Scrisoarea de garantie bancara, eliberata de o banca din strainatate va fi prezentata in original si va fi insotita de traducere legalizata si autorizata in limba romana.sauPrezentare OP in cont nr. RO56TREZ1815006XXX000147, deschis la Trezoreria Mun. Resita cu conditia confirmarii acestuia, pentru AC , de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.sauinstrument de garantie conform art 86 din HG 925/2006 actualizatInstrumentul de garantie bancara sau ordinul de plata vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Orice solicitare de prelungire a valabilitatii ofertei va necesita si prelungirea garantiei de participare in consecinta Ofertantului, caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine cf art. 278.1, din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 Cusul leu/ valuta. la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare , este cel anuntat de BNR in data de 01.03.2013 .
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre ofertantul declarat ca fiind castigator in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de lucrari, valabil pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna executie se constituie coform prevederilor legale prevazute in art. 90 din H.G. nr. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; - fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale . In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantiile se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 180 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile evazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006;Se va prezenta Anexa10.Aceasta declaratie se va depune in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia , de catre ofertant -toti asociatii , daca e cazul .Ofertantul este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 2Ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute la art 181 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe propria raspundere si alte documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;Documentele pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 sunt solicitate pentru fiecare asociat , in cazul unei asocieri si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Se va prezenta Anexa10, in original cu semnatura reprezentatului legal al fiecaruia.Ofertantul este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente, pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economicCerinta minima obligatorie: - Ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul central si local.Documente solicitate: Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala; . din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale , din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Pentru persoane juridice/fizice straineOperatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata , autentificata notarial .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica informatiile prezentate de ofertant. Documentele intr-o alta limba , fara traduceri autentificate notarial nu se iau in considerare. Autoritatea contractanta poate solicita informatii in ceea ce priveste informatiile prezentate de ofertant cu privire la situatia personala a acestuia , direct de la autoritatile competente, in conformitate cu legislatia interna a statului in care este stabilit ofertantul. Aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu se va afla in niciuna din situatia prevazuta la art. 46 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte calitatea operatorului economic participant la procedura de atribuire a contractului; Se va prezenta Anexa 10 b.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractori si terti sustinatori, daca e cazul. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Primar ? Rusu Ioan ; Secretar , Luchian Elena Contabil : Aionitoaie Ana Georgeta;Consiliu Local : Tirsu Ioan , Dalea Ioan Gabriel, Dragocea Petru, Grecu Florin Ion Cezar, Jurma Petru , Putnic Ioan , Stefoni Ion, Tirsu Petru , Stefoni Petru Nicolae .Comisia de evaluare este constituita din : Linta Titiana resp AP-presedinte cu drept de vot Luchian Elena - membru , Aionitoaie Ana Georgeta- membruDeclaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 ? Anexa10c.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Anexa10a Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Persoane fizice sau juridice romane / straine.Ofertantul trebuie sa fie inregistrat ca persoana juridica sau fizica.Obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice(pentru partea , pentru care s-a angajat), acesta nu este in faliment, lichidare sau are administrate afacerilede catre un judecator sindic.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (forma de inregistrare precum si obiectul de activitate) ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Autoritatea Contractanta le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, prezentat , daca e cazul , din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri de pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 7.750.000 lei. Media cifrei de afaceri solicitata este cea globala. Modalitatea de indeplinire Anexa11- ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri?; Prezentarea , in copie lizibila, dedocumentele edificatoare , care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acesteicerinte de calificare..Terti sustinatori pentru situatia economico-financiara(daca e cazul ), au obligatia de a dovedi sustinerea acordata , prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inf si/sau nivel(uri) minim(e) neces pt eval respectarii cerintelor mentCerinta nr.1a PROIECTARE Inf privind capacit tehnica.OF va prez Anexa15? Decl privind lista principalelor proiecte exec in ultimii 3 ani.Cerinta nr.1b OF trebuie sa faca dovada proiectarii min un contract , max 2contracte de proiectare similare , proiectate in ultimii 3 ani, anteriori datei de depunere a ofertelor, cu o val de min 134000 lei fara TVA.Pentru contractul/le nominaliz/e se va prez fisa de experienta similara Model 1Prest de serv se confirma prin prez unor certif/doc emise sau contrasemnate de o autorit ori de catre clientul beneficiar care sa ateste tipul serv similare prest, per de prest, locul, val si daca au fost ef in conformt cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit .Cerinta nr. 2aLUCRARI Inf privind capacit tehnica. Anexa16? Decl privind lista princip lucrari exec in ultimii 5 ani. Cerinta nr. 2b OF trebuie sa faca dovada exec unei lucrari similare, exec si dusa la bun sf in ultimii 5 ani, ant datei de depunere a ofertelor, cu o val cumul din min un contract , max 2 contract de min 3 740000 lei fara TVA. Pentru lucrarilenominalizat/e se va prez fisa de experienta similara Model 1 care va fi insotita de certif de buna exec pentru cele mai imp lucrari. Respectivele certif indica benef, indiferent daca acestia sunt autorit contractante sau clienti privati, val, per si locul exec lucrarilor si preciz daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.OF va putea prez si min unul, max doua contracte in care a desfasambel e activit , proiectare + executie, cu indeplinirea cond val impuse.Cerinta nr.3 Inf privind utilajele, echipa tehnice de care dispun op ec pentru indeplinirea contractului -Anexa 13. OF va dispune de echip si utilaje neces pentru indeplinirea coresp a Contractului.OF trebuie sa dem ca dispune de echipamentele, utilajele, instal, mijl de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnice ca fiind utiliz pentru exec lucrarilor, dar in nici un caz nu mai putin de: statie de asfalt-1 buc sau precontract de furniz mixturi asflatice, statie de betoane-1bucsau precontract de furnizare mixturi asflatice, repartizator asfalt, autogreder-excavator, buldozer, autobascualnte- , compactor, statie topo, un lab de grad coresp pt det si incerc specif lucrarilor ce urmeaza a se exec.Cerinta nr.4 Inf privind personalul OF trebuie sa dispuna de personalul de specialit, min necesar pentru indeplinirea contractului.Personalul implicat in realiz contractului se va incadra in urmat cerinte min: 1Responsabil de contract?cu studii sup, care sa dovdeasca participarea la cel putin un proiect similar;1inginer proiectant drumuri, absolvent CFDP, care sa dovdeasca participarea, ca proiectant la cel putin un proiect similar;1Responsabil de lucrare (sef punct de lucru)?inginer constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta profesionala exec, care sa dov participarea la cel putin un proiect similar; 1Responsabil tehnic cu exec in domeniul drumuri, atestat;1Responsabil tehnic cu calit, ing de drumuri, care sa dovdeasca particip, ca CQ, la cel putin un proiect similar;1Ing topograf care sa dov participarea la cel putin un proiect similar;1Coord in materie de SSM certif;1 Responsabil cu prot mediului.In cazul in care OF isi dem capacit tehnica si profesionala invocand si sustinerea acord de catre o alta pers, atunci se va prez unangaj ferm al pers respective, incheiat in forma autentica la data depunerii ofertelor.Se va completa Anexa 20+22.Cerinta nr.5 Inf. subcontractantii - OF vor completa, Anexa 18-lista subcontractactantilor declarati, pT care se va preciz partea/partile din contract, pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze cu fiecare subcontractor si datele de rec ale subcontractoctorilor propusi si doc care sa ateste ca pot desfas activit pentru care s-au angajat.Cerinta nr.6Inf privind oblig contractuale in curs- daca existaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Proiect finatat prin FEADR ?M 125)
Data expedierii prezentei invitatii: 18.03.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer