Achizitie publica - PROIECTARE: ?Reparatia capitala si modernizarea cladirii Spitalului vechi din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Fogolyan Kristo;f Sfantu Gheorghe?
Detaliu pentru invitatia numarul 332918
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332918/02.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE: ?Reparatia capitala si modernizarea cladirii Spitalului vechi din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Fogolyan Kristo;f Sfantu Gheorghe?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367-730040, fax: +40 0367-730040, persoana de contact: BECSEKATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului Judetean de Urgenta "dr.Fogolyan Kristof" Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE: ?Reparatia capitala si modernizarea cladirii Spitalului vechi din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Fogolyan Kristo;f Sfantu Gheorghe?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE: Lucrare de proiectare: , ,Reparatia capitala si modernizarea a unei cladiri din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Dr. Fogolyan Kristo;f Sfantu Gheorghe?Se propune realizare: ? Audit energetic? Documentatia de avizare a lucrarilor de interventie (DALI)? Documentatia tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire? Proiect tehnic cu detalii de executie? Documentatiile pentru obtinerea acordurilor si avizelor stabilite in Certificatul de urbanism
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Esta in cuantum de 3.000 lei.Se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG 925/2006, Deasemenea se poate constitui garantia de participare si prin depunrerea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este egala cel putin cu perioada de valabilitate a ofertei raportat la termenul limita de primire a ofertei.In cazul in care o contestatie a fost respinsa de catre CNSC ca fiind nefondata , contestatorului se va retine suma conform prevederile art. 278 indice 1 din UOG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5 %, din valoarea contractului fara tva. Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original , conform art, 90 alin(1) din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii , conform Formular din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G. nr 1045/19.10.2011.Se restiuieastfel :100% din valoarea Garantiei de buna executie ?la terminarea lucrarii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006-Cazier judiciar.-Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010- Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: Andras-Nagy Robert , Directorfinanciar-contabil: Fulop ArpadJurist: Doci Cristina Tunde , Sef serv aprov: Becsek AttilaConsiliul de administratie - Vass Istvan, Veress Ildiko , Domokos Ibolya , Dr Fulop CsabaDocumentele emise de organisme ale statului pot fi prezentatein oricare di formele original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?Documentele intocmite/emise de ofertant pentru participarea la procedura de achizitie se vor prezenta in original . certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2, Prezentareacertificatuluide inregistrare - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulPentru persoane juridice straine - Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilantul contabil la 31.12.2011, Pentrudemonstrarii capacitatii economico-financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - prezentarea obligatorie a cel putin un contract similare pentru sustinerea experientei profesionale in domeniuAutoritatea impune ca cerinta minima ca ofertantul sa fi realizat in ultimii 3 ani cel putin un serviciu similar .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: . - Declaratie privind lista a principalelor servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Proiectele executate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.Se solicita indeplinirea in ultimi 3 ani de catre ofertant a cel putin un contract de proiectare similara (reparatie capitale , cladire noua ) in valore de minim 150.000 Ron .Se vor depune in copie ? conform cu originalul? din care sa rezulte informatii relevante care sa confirme, Cerinta nr. 2- Dotare tehnicaAvind in vedere ca ofertantul trebuie sa depune proiectul si in format .dwg, proiectantul sa se faca dovada ca detine cu titlu legal softul de proiectare, Cerinta nr.3- Personal profesionalOfertantul trebuie sa prezinte o Lista cupersonalul calificat care poate sa asiste autoritatea contractanta cu ocazia derularii proiectului .- inginer proiectant (de constructii ) , arhitect si expert tehnic . Se vor prezenta certificate care atesta implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001/2000, in termen de valabilitate la data limita de depunere ofertei sau echivalent, in copie, , ,conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 08:00