Achizitie publica - PROIECTARE: REPARATIE CAPITALA LA LEA 20KV DERIVATIE PT 7 TARNAVA
Detaliu pentru invitatia numarul 331500
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331500/11.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE: REPARATIE CAPITALA LA LEA 20KV DERIVATIE PT 7 TARNAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Garii, nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201069, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Garii nr.5 Medias jud.Sibiu inf.la tel.+40 269201240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE: REPARATIE CAPITALA LA LEA 20KV DERIVATIE PT 7 TARNAVA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE: REPARATIE CAPITALA LA LEA 20KV DERIVATIE PT 7 TARNAVA
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei pentru participare: 240RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data depunerii ofertelor(trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).2. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participarese va prezenta in sedinta de deschidere, in original, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform FORMULAR 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari. Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b) OP vizat de banca in contul autoritatii contractanteRO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR MediasOfertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la registratura odata cu acesta. In cazul in care ofertantul constituite garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta. Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de prestari servicii se constituie conform art. 90 din HG nr.925/2006, actualizata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa FORMULARUL 12. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - se va completa FORMULARUL 1A3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -se va completa FORMULARUL 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va completa FORMULARUL 1CPersoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie :1. Costel Totan ? director Sucursala Medias ; 2. Mihai Man ? director Tehnic ? Presedinte comisie de evaluare ; 3. Dorian Bacila ? Sef serv.Mecano-Energetic; 4.Ovidiu Muresan ? Sef Birou Contracte ; 5.Simona Popa ? Sef Birou Juridic .5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si de asigurarede accidente de munca si boli profesionale ( in corfomitate cu H.G. 144/2008) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele constatatoare se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conform cu originalul.Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uriDeclaratie pepropria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completare Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca I.M.M-uri beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele constatatoare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea de servicii solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Inainte de comunicarea castigatorului, autoritatea contracte va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului emisORC, pentru conformitate.Cerinta nr. 2Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul depunerii ofertelor de catre o asociere, pt. a beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, care va contine toate informatiile despre ofertant. Ofertantii au obligatia sa prezinte fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax, inclusiv contulsocietatii si banca la care este deschis).Precizari: a. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o lista cu principalele prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Precizari: a. Experienta similara nu poate fi prezentat in favoareaofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, unul din membrii asocierii, trebuie sa demonstreze in totalitate indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, cerinta privind experienta similara solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator., Informatii privind subcontractantii-DACA ESTE CAZUL.Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratiape proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata.La incheierea contractului, in cazul in care parti din contractual de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cuoferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantulnu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind asocierea - DACA ESTE CAZULMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care seva mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspundereasolidara pentru indeplinirea viitorului contract de achizitiepublica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica siprofesionala se considera in ansamblu numai in cazul unei asocieri (unui grup de operatori economici care depun oferta comuna). Exceptie fac urmatoarele criterii de calificare si selectie care trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte, Informatii privind angajamentul ferm - DACA ESTE CAZULIn cazul in care pentru indeplinirea contr ofertantul isi demonstreaza cap teh si prof invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea teh si profe nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG 34/2006-declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 dinO.U.G., Ofertantul va prezenta obligatoriu dovada ca este autorizat A.N.R.E. TIP C1A, destinata proiectarii de linii electrice, aeriene sau in cablu, cu tensiuni intre 0.4?20 KV si posture de transformare.Precizari: a. Aceasta autorizatie poate fi prezentata in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, in functie de partea din contract pe care o realizeaza.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma nu pot prezenta autorizatia in favoarea ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP. Inf. la tel. +40 269201240
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 12:48