Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE RK DRUMURI DE SONDE: Lot 1- Proiectare RK drum de acces gr. 7 Ludus ? sonda 190 Ludus ;Lot 2 - Proiectare RK drum de acces gr. 102 Vaidei; Lot 3 - Proiectare RK drum de acces gr. 15 Taga;Lot 4 - Proiectare RK drum de acces sonda 2 Puini Nord


Detaliu pentru invitatia numarul 340730
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 340730/10.12.2012
Denumire contract: PROIECTARE RK DRUMURI DE SONDE: Lot 1- Proiectare RK drum de acces gr. 7 Ludus ? sonda 190 Ludus ;Lot 2 - Proiectare RK drum de acces gr. 102 Vaidei; Lot 3 - Proiectare RK drum de acces gr. 15 Taga;Lot 4 - Proiectare RK drum de acces sonda 2 Puini Nord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor, nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402173, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor, nr. 23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402173, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florina Fratila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE RK DRUMURI DE SONDE: Lot 1- Proiectare RK drum de acces gr. 7 Ludus ? sonda 190 Ludus ;Lot 2 - Proiectare RK drum de acces gr. 102 Vaidei; Lot 3 - Proiectare RK drum de acces gr. 15 Taga;Lot 4 - Proiectare RK drum de acces sonda 2 Puini Nord
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE RK DRUMURI SONDE: Lot 1- Proiectare RK drum de acces gr. 7 Ludus ? sonda 190 LudusLot 2 - Proiectare RK drum de acces gr. 102 VaideiLot 3 - Proiectare RK drum de acces gr. 15 TagaLot 4 - Proiectare RK drum de acces sonda 2 Puini Nord
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: Lot 1 ? 170 leiLot 2 ? 210 leiLot 3 ? 560 leiLot 4 ? 820 leiGarantia este valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art. 86 (1) si (6) din HG 925/2006.Contul pentru virarea garantiei de participare este: RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca TransilvaniaRO 14056826Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie autoritatea contractanta va retine contestatarului, din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 in cuantum de ? nu este cazul
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii va fi de 10 % din valoarea fara TVA a contractului de prestari servicii .b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? forma la zi , dupa cum urmeaza : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.si alin.(3) din H.G. 925/2006 ? actualizata prin HG 1045/2011Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- se va completaFormularul 3Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeazaOUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Corin Cindrea , Gheorghe Dimbean, Pantelimon Avram, Caraivan Viorica, Claudiu Ilinca, Victor Banu, Ovidiu Ciurca, Camelia Pop, Dorin Flamind, Coriolan Sandor, Calin Baraian, Florina Fratila-: se va completa Formularul 4Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010- se va completa Formularul 5 Persoane juridice/fizice romane-Certificat constator emis de ONRC copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul 6, Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs). Nivelul minim impus este: Lot 1 ? 17.000 leiLot 2 ? 21.000 leiLot 3 ? 56.000 leiLot 4 ? 82.000 leiPentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va prezenta orice document disponibil care sa demonstreze cerinta solicitata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul 7Se va prezenta o lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Valoarea solicitata pentru experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare decat: Lot 1 ? 4.250 leiLot 2 ? 5.250 leiLot 3 ? 14.000 leiLot 4 ? 20.500 lei, obtinuta dintr-o singura prestare de servicii.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/eurocomunicat de BNR.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privitoare la experienta similara trebuie sa fie indeplinita de cel putin unul dinasociati., Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006)din partea unui/unor beneficiari privind prestarea de servicii similare celor supuse prezentei achizitii., Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 10.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Se solicita, la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este postata pe SEAP in sectiunea Documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.01.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer