Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si asfaltare drum Valcele(pagaceaua)?


Detaliu pentru invitatia numarul 324866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FELEACU (PRIMARIA COMUNEI FELEACU)
Numar invitatie: 324866/23.04.2012
Denumire contract: Proiectare siasfaltare drum Valcele(pagaceaua)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FELEACU (PRIMARIA COMUNEI FELEACU)Cod fiscal: 4354507, Adresa: str. Principala, nr.131, Feleacu, Telefon: 004 0237097, Fax: 004 0237097
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare siasfaltare drum Valcele(pagaceaua)?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: proiectare si executie(asfaltare) a unui drum din sat Valcele, comuna Feleacu, de lungime 1.300 m.(tronson I 1.150 m si tronson II 185 m)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 672, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 13.000 lei(IMM 50%), cu valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor sise constituie prin virament bancar in contul RO87TREZ2165006XXX006925 sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(foermularul nr. 8).In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se vor prezenta tradusesi legalizate.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10%(IMM 50% din cuantumul de 10%)din valoarea contractului subsecvent fara TVA prin Scrisoare de garantie Bancarasau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din ordonana 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularul nr.1Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia de a demonstra aceasta cerinta.2.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul nr.23.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare-Formularul nr.3Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul asocierii, fiecare asociat are obligatia de a demonstra aceasta cerinta.-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratre fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor atasa in copie legalizata sau semnate si stampilate conform cu originalul.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -FormularulA5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-Formularul EPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceia ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii sunt: primar-Balea Nicolae, secretar- Mocan Valeria, viceprimar-Jakabffy Barna-Samu, contabil-Pasca Ileana, consilier-Nicula Gabriela.Pentru persoane juridice /fizice strainePrezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langacamera de comert si industrie nationala sau teritoriala, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar lucrari de drumuri solicitate prin prezenta documentatie-copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Certificatul va fi valabil la data deschiserii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFACERI-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani fie de minim 770000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA1.Lista principalelorlucrarirealizatein ultimii 5aniAceasta lista va fi insotita de cel mult 2 contracte care au avut ca obiect lucrari similare cu cele mentionate in documentatie in valoare cumulata de 380000 leiCertificari de buna executie pentru contractele anexate.2.Lista principalelor servicii de proiectare realizatein ultimii 3 ani, UTLAJEDeclaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Lista minima obligatorie va cuprinde: -buldozer pe senile-autogreder-excavator sau buldoexcavator-cilindru compactor-instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase-repartizor-finisor pentru mixture asfaltice-statie de mixturi asfaltice-laborator autorizat de gradul II pentru asfalt.PENTRU PROIECTARE: - soft proiectare cu licenta drumuri-soft cu licente pentru desenare, RESURESE UMANEDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru executia lucrarii ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa: -1 sef de santier drumuri-responsabil tehnic cu executia cu atestat in domeniul drumuri, angajat sau cu contract de prestari servicii cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului.-responsabil tehnic cu calitatea angajat sau cu contract de prestari servicii cu declaratie de disponibilitate pe perioada derularii contractului.Pentru proiectare: minim 2 specialisti in proiectare drumuri si poduri, SUBCONTRACTANTIDeclaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite cde subcontractanti si specializarea acestora 1.Sistem de management al calitatii pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 9001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului, 2.Sistem de management al mediului pe domeniul corespunzator lucrariiOfertantul trebuie sa detina Certificat ISO 14001 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer