Achizitie publica - Proiectare si asfaltare drumu comunal in Localitatea Corusu
Detaliu pentru invitatia numarul 326569
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326569/11.05.2012
Denumire contract: Proiectare si asfaltare drumu comunal inLocalitatea Corusu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BACIUCod fiscal: 4378751, Adresa: BaciuNr.792, Baciu, Telefon: 0264260314, Fax: 0264260699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BaciuNr.301, Baciu, Romania, cod postal: 407055, telefon: +40 264260314, fax: +40 264260699, persoana de contact: Ioan Pop
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BaciuNr.301, Baciu, Romania, cod postal: 407055 (in sala de sedinte a Consiliului Local)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si asfaltare drumu comunal inLocalitatea Corusu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea si asfaltarea drumului Comunal Corusu pe o lungime de 1756 ml si o latime de 5 ml.
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se stabileste in cuantum de 6000 lei si va fi constituita conform art 86 alin.1 din HG 925/2006 prin instrumente de garantare emise de o societate Bancara sau de o societate de Asigurari. Perioada de valabilitate minim 90 zile (perioada de valabilitate a ofertei). Garantia se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie prin instrumente de garantare emise de o societate Bancara sau de o societate de Asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006 Garantia de buna executie se va constitui obligatoriu inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, D E C L A R A T I E PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1, 180 SI 181 DIN OUG 34/2006, Certificat de atestare pentru plata Datoriilor la Bugetul Local si Bugetul General Consolidat pentru luna Aprilie 2012, Certificat de participare cu oferta independenta - conform Ordin ANRMAP 314/2010, certificat constatator eliberat de oficiul national al registrului comertului ( In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata), Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional care sa fie echivalente ale celor prevazute pentru persoanele fizice/juridice romane.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant Contabil (An de referinta 2011). In cazul in care ofertantul nu detine bilantul pe anul 2011 poate sa depunabilantul pentru anul 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani., Declaratie privind utilajele si echipamentele detinute de catre ofertant. Acesta trebuie sa dovedeasca faptul ca detine utilajele si echipamentele necesare executarii lucrarilor ofertate.In acest scop Ofertantul poate depune Acte de dbandire a utilajelor siechipamentelor, contract / precontract de inchiriere, precum si prezentarea unui angajament privind inchirierea utilajelor siechipamentelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul Autoritatii Contractante. (Loc. Baciu Nr. 301 Jud. Cluj , Romania )
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 14:33