Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului aferenta contractului


Detaliu pentru invitatia numarul 322810
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)
Numar invitatie: 322810/26.03.2012
Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului aferenta contractului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IABLANITA (PRIMARIA COMUNEI IABLANITA JUD. CARAS SEVERIN)Cod fiscal: 3227432, Adresa: IABLANITA, NR.89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Iablanita, Telefon: 0255-563512, Fax: 0255-563443
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IABLANITA, NR.89B, JUDETUL CARAS-SEVERIN, Iablanita, Romania, cod postal: 327235, telefon: +40 0255563512, fax: +40 255563443, persoana de contact: PRIMARIA IABLANITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul primariei Comunei Iablanita, Localitatea Iablanita, Strada Principala, Nr.89B, Comuna Iablanita, Judetul Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului aferenta contractului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare tehnica, intocmire doc pt obt autorizatie de construire, caiet de sarcini, asistenta din partea proiectantului pe timpul executiei in cadrul proiectului integrat "Infiintare sistem de alimentare cu apa, sistem de canalizare si statie de epurare in sat Iablanita, comuna Iablanita, judetul Caras-Severin"
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Val.gar.particip. 3.700 lei, se va prezenta in orig.Per.de valabil. 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, in cazul extinderii per.de valabil. a ofertei, per.de valabil.a gar.de particip.va fi prelungita in mod corespunzator.Se constituie: virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis de o societ.bancara ori de o societ. de asig. - in orig.; ordin de plata in contul achizitorului. ofertele care nu sunt insotite de dovada const.gar.pt particip. vor fi respinse si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.constituite va fi de 5% din val.ctr.de achiz.publica, exclusiv TVA si se const. in cel mult 15 zile de la semnarea ctr. Modul de const.: a)instrument de garantare emis de o societ.bancara sau de o societ.de asig.;b)retinere succesive din facturile partiale prezentate. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera sau restitui gar.de buna exec.cf HG925/2006, art.92, alin.3, lit.b in termen de 14 zile de la data incheierii pv de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, in cazul in care nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in disp art.180 din OUG34/2006 -prez form 180 in orig de catre toti asociatii incl de eventuali terti sustinatori; se prez urm doc: cazier judiciar al societ in orig/copie legalizata/copie lizibila certificata cf cu orig valabil la data depunerii of;cazier judiciar al admin societ orig/copie legalizata/copie lizibila certificata cf cu orig valabil la data depunerii of;cazier fiscal al societ in orig/copie legalizata/copie lizibila certificata cf cu orig valabil la data depunerii of;2.Neincadrarea in prev art 181 din OUG34/2006- se prez in orig form 181 de catre toti asociatii, inclusiv de catre eventualii terti sustinatori(tertii sustinatori nu treb sa se afle in situatiile prevazute la art.181 lit a, c^1 si ddin OUG34/2006);se prez urm doc: ceritficat de atest fiscala privind indepl oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pt sediu social si sediile secundare/pct de lucru (acestea neavand personalitate juridica separata, sunt parte integranta a soc com)-se va prezenta in orig/copie legalizata/ copie ?cf cu orig?;certif de atestare fiscala priv indepl oblig exigibile de plata a impoz, taxelor si contributiilor de asig soc la bugetul general consolidat elib de ANAF de pe raza careia societ are sediul social in orig/copie legalizata/copie lizibila certificata cf cu orig. Din certificatele de ates fisc tr sa rez ca la data scandentei de plata ant desch of (25 ale lunii ant lunii cand se desc of) ofertantul nu are oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.3.Decl priv neincadrarea in prev art 69^1 din OUG34/2006 -in orig prezentat de toti asociatii, incl de eventualii subcontractanti si terti sustinatori. Pers cu fct de decizie implic in ce priv organiz, desf si finaliz procedurii: Primar Terteleaca Victor; Viceprimar Veltanescu Gheorghe; Secretar Rabota Maria; Responsabil achizitii: Gherescu Stefan. 4.Decl priv calit de participant la procedura - prez form DPP in orig; 5.Certif de particip cu of independenta - in orig form C depus de toti membrii asocierii; 1.Certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Terit, elib cu cel mult 30 zile inainte de data desch of din care sa rezulte ca ofertantul are obiecte de activ declarate cu cod CAEN pt serv asimilate codului CPV;doc prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si pct de lucru declarate si a.Doc va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?cf cu orig?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul pt conformitate de a solicita copia legalizata a respectivului doc in per de evaluare a of.2.In conf cu Ordinul 24/2007 si Ordinul 90/2009 emise de presedintele ANRE operatorii econ vor face dovada atestarii ANRE pt proiectare minim tip B - pt proiectare - se va prezenta in orig/copie legalizata sau copie lizibila certificata cf cu orig a atestatului ANRE(sau echivalent) in termen de valabilitate la data depunerii of.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie anuala de afaceri globalape ultimii 3 ani financiar incheiati sa fie cel putin egala cu: 374.000 lei.Se va prezenta-fisa de inform generale cu declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati-Formular IGin orig.Se vor prezenta orice doc edificatoare aflate la dispozitia operatorilor ec ce dovedesc indeplinirea cerintei de calificare?in copie lizibila certificata ?cf cu orig?.Nota: Cifra medie anuala globala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv.Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2008:1Euro=3, 6827RON, 2009:1Euro=4, 2373 RON, 2010:1Euro=4, 2099 RON, 2011:1Euro=4, 2379 RON;pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR..2. Asig profes de risc a proiectantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Princip serv de proiecT prestate in ultimii 3 ani;2.Av in vedere specificul si complex.ctr, cf cu art.181 alin(2)din OUG34/2006, of.tr sa faca dovada ca in ultimii 3 ani: -cel putin un ctr de prestari serv pr. tehn pt pr de alim. cu apa de cel putin 48.000 lei.-cel putin un ctr de prestari serv.proiect tehn canaliz. si st de epurare afer de cel putin139.000 lei.3.Decl.cu privire la pers de conducere siefectivele medii anuale ale pers angajat, in ultimii 3 ani.4.Inf. ref la pers/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angaj.de particip a fost obt.de catre of.: a)Manager de proiect, cel putin 1 pr serv. proiect lucrari hidrotehnice;b)Ing hidrotehn; c)Ing proiectant instalatii;d)Ing proiectant de proces; e)Ing proiectant retele electr-autorizat ANRE IIB sau echvalent;f)Ing proiect SCADA, absolvent studii super tehn de lunga durata, cel putin 1 pr realiz sist SCADA; g) arhitect, membru OAR; 5. Inf priv subcontractanti; 6. Inf priv asocierea 1Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001 sau echivalent-valabuile pt activ descrise prin ob ctr.2.Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protec?ie a mediului- Certificat ISO 14001-valabile pt activ descrise prin ob ctr.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de prestarea serviciilor
40
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer