Achizitie publica - Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Protectia resurselor de apa, sistem de canalizare si epurare in satul Tamasesti si retea canalizare Linia 2 Balesti, Comuna Balesti, judetul Gorj?
Detaliu pentru invitatia numarul 327973
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327973/28.05.2012
Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Protectia resurselor de apa, sistem de canalizare si epurare in satul Tamasesti si retea canalizare Linia 2 Balesti, Comuna Balesti, judetul Gorj?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALESTI (PRIMARIA COMUNEI BALESTI)(CONSILIUL LOCAL BALESTI)Cod fiscal: 4898797, Adresa: BALESTI, Balesti, Telefon: 0253210890, Fax: 0253210890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BALESTI, Balesti, Romania, cod postal: 217045, telefon: +40 253220037, fax: +40 253220037, persoana de contact: Primaria Comunei Balesti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Balesti, localitatea Balesti, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Protectia resurselor de apa, sistem de canalizare si epurare in satul Tamasesti si retea canalizare Linia 2 Balesti, Comuna Balesti, judetul Gorj?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului tehnic inclusiv verificare, intocmirea documentatiilor tehnice in vederea obtinerii autorizatiilor de constructii, intocmirea caietelor de sarcini, acordarea asistentei tehnice a proiectantului pe intreagaperioada de executie a lucrarilor, acordarea asistentei tehnice a proiectantului pe durata derularii procedurilor de atribuire a contractelor de executie alucrarilor aferente proiectului.Intocmirea intregii documentatii tehnice va fi facuta cu respectarea Caietului de sarcini si a studiului de fezabilitate
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 626 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.412 leiPer. de valab a gar. de particip. va fi cel putin egala cu Per. de valab a of., resp. cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de const. a gar. de particip: conf art. 86 alin. (1) din H.G.. 925/200; Nota: OP reprezinta virament bancar, op ec se poate prevala de ac. modalitate de constit. a gar de particip, Cont RO72TREZ33624650220XXXXX, deschis la Trez Tg-Jiu, Cod fiscal :4898797Modul de restituire a gar de particip: 1)ofertantului castig.: in cel mult 3 zile lucr. de la data constit. gar.de buna executie;2)ofertantilor necastig.: dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul a carui of. a fost desemnata castig., dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data expirarii per.de valabil.a of..Retinerea gar.de particip se va face : in conditiile prev.de art.87al.1din HG.nr.925/2006 act.si HG76/2010.In cazul ofertantilor din categ IMM, conf.L.nr.346/2004, gar.de particip se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in docum.de atribuire.AC , conf prev.OUG 34/2006, art.278^1, poate retine din gar.de particip.suma de 3.206lei, in cazul in care of. depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia
Garantie de buna executie
GBE este de 5% din valoarea contractului , fara TVA. Modul de constit: a)Instrum.de garantare bancara emis de o soc. bancara, sau de o soc. de asigurari, .sau b)retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are oblig. de a deschide la Trez. Stat. un cont disponibil distinct la disp.AC. Suma initiala depusa in cont nu tbsa fie mai mica de 0.5% din pretul contr. fara TVA. Pt IMM, procentul de 5% poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004ACare dreptul de a emite pretentii asupra GBE, daca: contract.l nu isi indeplineste oblig asumate prin contract.Modul de restituire: ACare obligatia de a elibera/restitui GBE conf HG 925/2006 art 92 alin 3 lit b)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Completarea si prezentarea Formularului nr. 1 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Cazierului judiciar si fiscal al societatii, aflat in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorsi prezentarea cazierului judiciar al administratorului/ administratorilor.Formularul nr. 1 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul..2. Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 (in original). si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat din caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si prezentarea in original/ copie legalizata sau in copie conform cu originalul a Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul social si sediile secundare implicate in derularea contractuluidin caresa rezulte faptul canu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularul nr. 2 vatrebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, in vederea neincadrarii in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare in conditiile prevazute de art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 20113.Prezentarea in original a Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006- Formnular nr 3, de catre toti membrii asocierii, subcontractanti si terti sustinatoriPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Primar : Ing. Paicu AristicaVuceprimarCarstea VasileContabil : Malaescu ConstantinResponabil licitatii .Buzuloiu Cosmin4. Prezentarea in original aDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura- Formular nr 4, de catre toti membrii asocierii si subcontractanti.5. Prezentarea in original a Certificatulului de participare cu oferta independenta - Formular 5, de catre toti membrii asocierii 1. Prezentarea in original sau in copie legalizata/copie conform cu originalul a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin datele de identificare ale societatii, asociatii si administratorii, faptul ca are in obiectul de activitate declarat cod CAEN 7112, sediile secundare/ punctele de lucru implicate in proiect, faptul canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2. Avand in vedere ca prezentul contract va include si proiectare tehnica a lucrarilor de alimentare cu energie electrica (Racord LEA si post de transformare aerian PTA) , in vederea respectarii Ordinului 90/2009 al ANREse solicita prezentarea in copie conform cu originalul a atestarii ANREpentru proiectaretip B
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se solicita proiectantului o asigurare de risc profesional, prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca este declarat castigator ofertantul va constitui o asigurare de risc profesional in valoare egala cu valoarea ofertata a contractului si valabila pe intreaga perioada de derulare a contractului., Cerinta nr. 2Sesolicita demonstrareafaptului ca mediacifreide afaceri globalea ofertantului pentru ultimii 3 anifinanciari incheiati este cel putin egala cu 600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista a principalelor servicii duse la bun sfarsitin ultimii 3 aniSe solicita dovedirea experientei similare prin ducerea la bun sfarsit in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin a unui contract de prestari servicii proiectare similare in valoare de cel putin 200.000 leiNota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta 2. PersonalSe va prezenta- in original Declaratia privind efectivul mediu anual ? Formular nr 8 si Declaratiaprivind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi prestate- Formular nr 9Op. economici trebuie sa faca dovada ca au la dispozitie pe intreaga perioada de derulare a contractului urmatoarea echipa de specialisti: 1. Manager de proiect- inginer, studii sup tehnice de lunga durata, atestat national/ internationalca manager de proiect (codCORactual 242101 reglementat prin ORDIN 1832 / 856 / Iulie 2011 sau echivalentul acestuiaaferent standardelor ocupationale romane -R38 incorespondenta cu ISCO88 (COM) *1 ).2. Ing proiectant 1 - inginer, studii superioare tehnice de lunga durata, care sa fi participat in cadrul a cel putin un contract proiectare tehnicade retele edilitare ., Personal-3.Ing proiectant 2 ? inginer, absolvent studii sup. tehnice de specialitate de lunga durata, atestatde catre ANRE pentru proiectarea deretele si instalatii electrice in vederea respectarii Ordinul 24/2007 si Ordinul 90/2009 emise de ANRE, 4. Ing proiectant 3- inginer, absolvent studii suoerioare tehnice de lunga durata in dom hidrotehnic, care sa fi particip in cadrul a cel putin un contr proiectare tehnica lucrari hidrotehnice. 5. Ing proiectant 4- inginer, absolvent studii sup. tehnice de lunga durata, cu experienta in cadrul proiectarii proceselor tehnologice aferente statiilor de epurare, 6. Ing proiectant 5-- inginer, absolvent studii suoerioare tehnice de lunga durata, cu experienta in cel putin 1 contract pentru proiectarea automatizarii, monitorizarea si transmiterea de date la distanta ;7. Ing proiectant nr 6- inginer, absolvent studii sup tehnice fac de constructii ? Drumuri , participant la cel putin un contr de proiectare construire/ refacere sistem rutier, Cerinta 3. Informatii privind echipamentele tehniceSe va prezenta- in originalDeclaratia privind .dotare cuEchipamente .tehnice, mijloace.transport, alte mijl.fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze .pentru indeplinirea contractului- Formular nr 10Sesolicita prezentarea dotarilor pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta 4Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, Cerinta 5. Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asociereaAcordul de asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator si prezentat lasemnarea contractului cu autoritatea contractanta. Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001/2008 sau certificat echivalent emis de organismelestabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent contractului., Cerinta nr. 1Certificat ISO 14001sau certificat echivalent emis de organismele stabilite in alte state ale UE in domeniul de activitate aferent contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara-pentru cel mai scazut dintre preturile of- punctaj maxim 70 puncte;
- pt alt pret punctajul se acordaPpret= (pret minim / pret ofertat) x 70
Durata de prestare a serviciilor
30
Descriere: Duratava fi in zile fara unitati de masura fractionare ( ore, minute, etc) - pt durata cea mai mica ofertata- punctajul maxim alocat (30);
- pentru o durata mai mare punctajul se acorda Pdurata= (durata minima / durata ofertata) x 30;Dur. max. acceptata estede 60 zile. Pt o durata mai mare de 60 zile vor fi considerate neconforme. Dur. minsub care of nu e punctata suplimentar, este de 15 zile .
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 11:22