Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Copaceni, judetul Ilfov?


Detaliu pentru invitatia numarul 337435
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Copaceni
Numar invitatie: 337435/16.10.2012
Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Copaceni, judetul Ilfov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CopaceniCod fiscal: 17512943, Adresa: Judetul Ilfov, Comuna Copaceni, Str. Principala, Nr. 128, , Copaceni, Telefon: +40 214687174, Fax: +40 214687174
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Ilfov, Comuna Copaceni, Str. Principala, Nr. 128, , Copaceni, Romania, cod postal: 077006, telefon: +40 214687174, fax: +40 214687174, persoana de contact: Marin Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Judetul Ilfov, Comuna Copaceni, Str. Principala, Nr. 128, , Copaceni, Romania, cod postal: 077006, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii generale ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica a proiectantului pentru ?Sistem public centralizat de canalizare al apelor uzate menajere si statie de epurare a efluentului uzat menajer in comuna Copaceni, judetul Ilfov?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare proiect tehnic, intocmire documentatie pentru obtinere autorizatie de construire, intocmire detalii de executie, verificare proiect, caiete de sarcini, asistenta din partea proiectantului pe timpul executiei aferente lucrarilor. Proiectarea se va elabora in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini al prezentei documentatii de atribuire si va respecta intocmai studiuL de fezabilitate pus la dispozitie de autoritatea contractanta.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.860, 00 lei. b) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:1.930, 00 lei (reprezentand 1% din valoarea contractului). c) Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile - se va raporta la data limita de depunere a ofertelor (nu la data depunerii sau la data deschiderii acestora). Orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica se respinge d) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor (Cont bancar RO25TREZ4215006XXX002606, Trezoreria Ilfov), - prin depunerea la casierie in numerar pana la termenul limita de depunere a ofertelor.IMM-urile acestea pot beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, art.16, alin 2, in conditiile in care fac dovada ca se incadreaza in aceasta categorie, ? prezentare in original Formular 14
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea totala a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin retineri succesive conform prevederilor din fisa de date, sau dupa caz, prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu la data semnarii contractului de achizitie publica, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire-Prezentare Formular 1 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 ? in original. Cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii, de asemenea de catre tertii sustinatori (daca este cazul)-Prezentare Cazier judiciar al societatii ? in original/ copie legalizata/ copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul?, in termen de valabilitatela data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii .-PrezentareCazier fiscal al societatii - in original/ copie legalizata/ in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul?, in termen de valabilitatela data depunerii ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii .In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise de autoritativor fi prezentate in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul? , in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, insotite de originalul traducerilor autorizate si legalizateDaca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire-PrezentareFormular2 din sectiunea Formulare - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - in original .Cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii, de asemenea de catre tertii sustinatori (daca este cazul)-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele emise de autoritativor fi prezentate in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea?conform cu originalul? , in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, insotite de originalul traducerilor autorizate si legalizateIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensSesolicita copia conform cu originalul dupaCertificat de rezidenta fiscala ( in vederea evitarii dublei impuneri) valabil pentru anul incurs.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competenteCerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire-Prezentare Formularul 3 din sectiunea Formulare ? in originalCerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii, precum si de catre subcontractanti (daca este cazul).Cerinta nr.4Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)Modalitatea de indeplinire-Prezentare Formularul 4 din sectiunea Formulare ? in originalCerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii, precum si de catreterti sustinatori si subcontractanti (daca este cazul).Se precizeaza ca persoanele cu functie de conducere in cadrul institutiei sunt: Primar: Marin IonutViceprimar: Podaru PetreSecretar: Nica TudoritaContabil: Slavu MadalinaResponsabil achizitii publice: Iulica Iulian.Consilieri: Anghel Monica, Stoian Viorel, Calin Ion, Tudorache Iulian, Bolnavu Gheorghe, Manolache Drago? Nicolae, Alexandroae Maria, Calin Petre, Podaru Tudor, Necula Dumitru, Calin Florin.Cerinta nr.5Respectarea Ordinului 314/2010 emis de ANRMAPModalitatea de indeplinirePrezentarea Formularului 5 din sectiunea Formulare ? in originalIn cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membrii asocierii. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conform cu originalul, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: 386.000 leiCifra medie anuala globala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri globale exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2009:1 Euro= 4, 2373 RON ;2010:1 Euro= 4, 2099 RON;2011:1 Euro= 4, 2379RON;Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monde decat Euro/RON vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si vor specifica ratele utilizate in oferta depusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii de proiectare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraOfertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani au dus la bun sfarsit cel putin un contract proiectare tehnicapentru obiectivesimilare invaloare de cel putin 193.000 lei., Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat, in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul specializatcare va fi implicat in proiect.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are la dispozitie o echipa de proiect formata cel putin din specialistii mai jos indicati, fiecare dintre acestia avand obligatia de a face dovada studiilor superioare de lunga durata in domeniul constructiilor (hidrotehnice /civile/instalatii), finalizate prin diploma de licenta sau echivalent, precum si indeplinirea urmatorele cerinte specifice: 1. Inginer proiectant constructii hidroedilitare si echipamente hidromecanice: pregatire profesionala (experienta) relevanta in proiectare infrastructura de apa - canal de minim 3 ani;participarea la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata) care a inclus un sistem de canalizare (sistem public centralizat de canalizare si statie de epurare)., Continuare Cerinta 4:2. Inginer structuri: pregatire profesionala (experienta) relevanta in proiectare infrastructura de apa - canal de minim 3 ani;participare in calitate de proiectant la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata), in cadrul caruia sa fi proiectat structuri aferente infrastructurii de canalizare.3. Inginer electrician: pregatire profesionala (experienta) relevanta in proiectare infrastructura de apa - canal de minim 3 ani;participare in calitate de proiectant la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata), in cadrul caruia sa fi proiectat sistemele electrice si de automatizare aferente infrastructurii de canalizare., Continuare Cerinta 4:4. Inginer proiectant drumuri si poduri: pregatire profesionala (experienta) relevanta in proiectare infrastructura de transport de minim 3 ani;participare in calitate de proiectant la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata), in cadrul caruia sa fi proiectat subtraversari de drumuri nationale si refacere de sistem rutier.5. Inginer topograf: pregatire profesionala (experienta generala) relevanta in domeniu de minim 3 ani;participare in calitate de proiectant la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata), in cadrul caruia sa fi realizat masuratori topografice., Continuare Cerinta 4:6. Inginer geotehnician: pregatire profesionala (experienta generala) relevanta in domeniu de minim 3 ani;participare in calitate de proiectant la cel putin unui contract de proiectare (fazele Proiect tehnic sau Detalii de executie si Asistenta tehnica la executie finalizata), in cadrul caruia sa fi realizat studii geotehnice., Cerinta nr. 5Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca are acces (proprietate, leasing, contracte/ conventii de inchiriere, sau orice alta forma de acces) la echipamentele necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: -Software proiectare - minim 1 licenta;
-Ploter - minim 1 buc;
-Calculatoare / Notebook-uri- minim 3buc;
-Imprimanta A3- minim 1 buc-Minim un vehicul pentru deplasarea echipei de experti;, Cerinta nr.6Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr.7Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatiiCertificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent, pentru proiectare;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara conform specificatiilor din caietul de sarcini
termen de executie si predare (in zile lucratoare)
40
Descriere: conform specificatiilor din caietul de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer