Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de Extindere retea de alimentare cu apa, Extindere retea de canalizare menajera si Reabilitare cladire pentru activitatii tip after school in Comuna Valu lui Traian


Detaliu pentru invitatia numarul 354135
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Valu lui Traian
Numar invitatie: 354135/26.09.2013
Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de Extindere retea de alimentare cu apa, Extindere retea de canalizare menajera si Reabilitare cladire pentru activitatii tip after school in Comuna Valu lui Traian
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Valu lui TraianCod fiscal: 4671718, Adresa: Calea Dobrogei nr. 53, Valu lui Traian, Telefon: 0241-231353, Fax: 0241-231006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primariei nr. 1, Valu lui Traian, Romania, cod postal: 907300, telefon: +40 241231353, fax: +40 241231006, persoana de contact: Iulia Fratila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Primariei nr. 1, loc. Valu lui Traian, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de Extindere retea de alimentare cu apa, Extindere retea de canalizare menajera si Reabilitare cladire pentru activitatii tip after school in Comuna Valu lui Traian
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului esterealizarea unui Proiect tehnic si asistenta pe parcursul derularii contractului pentru Extindere Retea Canalizare Menajera, Extindere retea alimentare cu apa si Reabilitare cladire pentru activitati tip after school localitatea Valu lui Traian , judetul Constanta in conditiile prevazute in Caietul de sarcini .Prezentul contract nu include cheltuili pentru diverse si neprevazute deoarece acestea nu sunt mentionate valoric in devizul general al proiectantului.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 041 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 7.420 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau virament bancarconform art. 86, alin.1 din HG 925/2006. Cursul de schimb valutar leu/lata valuta va fi cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie, in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariconform art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. Prezentare formular nr 6- Declaratie, in original, privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006. Prezentare formular 7In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare formular 5In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.In mod obligatoriu se va prezenta imputernicirea scrisa ((formular 2) din partea ofertantului pentru persoanele desemnate sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor, insotita de copie Bi/CI. In caz contrar, personele respective nu vor fi admise la sedinta de deschidere a ofertelor.2. Cazier fiscalpentru operatorul economic participant la procedura in copie legalizata sau copie conform cu originalulCertificat de participare cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din ordonanta OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - FLORIN MITROI ? PRIMAR;Fratila Iulia Claudia ? Viceprimar;Namaianu Virginia ? Inspector Achizitii; Enache Doina - contabil; BINDELEA VASILE-consilier; BRATOSIN DANUT-consilier;CADIR TURGAI-consilier; DUTU MARIAN-consilier; IVAN VALERIU-consilier; METELET PETRU-consilier; MORARU NICU-consilier; MOTOI CONSTANTIN-consilier; OGREANU MARIA-consilier; PAPUC GHIORGHE-consilier; PATRUTOIU ION-consilier; ROTARU NICOLAE-consilier; STEFAN MARIUS GABRIEL-consilier; STOIAN MIRCEA-consilier; TUDOR FLORIN-consilier; TUDOSOIU IANCU IULIAN-consilier.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei depunerii ofertelor, in original, copie legalizata copie conform cu originalul, se vor accepta si operatori economici care au datorii cu reesalonari aprobate de institutiile publice abilitate.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul valabil la data depunerii ofertelor. Pentrupersoane juridiceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa reiasa informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Operatorii economici care nu-si dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica vor fi exclusi din procedura de achizitie.Ofertantii care nu au in obiectul de activitate ?Activitati de proiectare, urbanism, inginerie si alte servicii tehnice? vor fi exclusi din procedura de achizitie.4. Certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este cazul)- copie legalizata/copie conforma cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.1. Fisa de informatii generale ? se solicita cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani din activitati similare sa fie mai mare sau egala cu 372.000 RON.2. Bilantul contabil al ofertantului la data de31.12.2010; Bilantul contabil al ofertantului la data de31.12.2011; Bilantul contabil al ofertantului la data de31.12.2012; vizate si inregistrate de organele competent, in copie « conform cu originalul » , din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Cursul valutar leu/valuta va fi cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic2. Ofertantul va face dovada ca are experienta in prestarea a cel putin un contract de proiectare pentru obiective similare prezentei achizitii ( canalizare, sauAlimentare cu apa , sau Costructie civila ), in valoare de cel putin 371.041 lei, . Se va atasa in acest sens certificate/documente emise sau contrasemnate de clientul beneficiar/copii contracte conforme cu originalul.In cazul in care capacitatea de proiectare este dovedita prin asociere, ambii asociati sunt obligati sa dovedeasca ca au predat cel putin un contract pentru un obiectiv similar.3.Cursul valutar leu/alta valuta va fi cursul mediu de referinta aferent fiecarui an comunicat de BNR., Declaratie privind numarul mediu, in ultimi 3 ani, al personalului angajat, asigurarea personalului de specialitate, numarul cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului2. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii: a) Formular nr. 11 ? Informatii generale despre personalul ofertantuluiIn cazul unei asocieri, partenerii vor prezenta impreuna personalul propus pentru derularea acestui contract. Fiecare va prezenta structura generala, in comun a partenerilor, identificare resurselor umane cu care vin in comun partenerii, si in detaliu expertii cu care vine in asociere (CV, diplome, etc).b) Va fi identificat seful de echipa/managerul de proiect - se solicita diploma de licenta, (daca este cazul) in copieconforma cu originalul/copii legalizate. Se ataseaza CV-ul in original(formular 16) precum si copie conforma cu originalu a contractului individual de munca sau a contractului de prestari servicii .c)Este necesar ca echipa propusa de ofertant (asociati) sa fie alcatuitaingineri calificati/competenti sa indeplineasca obiectul contractului, respectiv ingineri specializarea hidro/hidrotehnica, (minim 3) constructii civile (minim 2)si arhitecti(minim 1), devizist (minim 1).In situatia in care ofertantul/asociatii nu fac dovada ca au in structura lor personal specializat sa execute proiectul, oferta lor va fi descalificata.Pentru a verifica indeplinirea cerintelor caietului de sarcini si a informatiilor din CV, pentru fiecare inginer proiectant propus ofertantul va depune: - copii conforme cu originalul ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV-se va prezenta in original - formularul 16;
- .-copiiconforme cu originalulale contractelor individuale de munca sau ale contractelor de prestari servicii.Nota: O persoana nu poate ocupa doua posturiin cadrul echipei de proiect. Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificat de atestare ISO 14001 privind standardele de protectie a mediului sau alt document echivalent, valabil la data limita depunerii ofertelor ce va fi prezentat de catre executant sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele / dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, certificatul ISO-14001 trebuie prezentat de fiecare membru al grupului pentru partea de contract pe care o realizeaza.Nu sunt acceptate documente care sa ateste ca operatorii economici sunt in curs de atestare, dar se va tine cont de prezentarea unui document care sa ateste faptul ca s-a efectuat auditul de certificare urmand ca operatorul economic sa primesca in curand certificarea.Se va prezenta copie legalizata sau copie conform cu originalul pentru: - CertificatulSR EN ISO 14001:2005 sau alt document echivalent, valabil la data depuneriofertelor;, 1. Operatorii economici trebuie saprezinte autoritatii contractante un Certificat valabil, in copie legalizata sau copie conform cu originalul, care sa ateste ca operatorul economic are implementatsistemul calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 pentru activitatide prestari servicii ce formeaza obiectul prezentei achizitii.Ofertantii pot depune si/sau alte documente, probe, dovezi echivalente emise de organisme internationale abilitate, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, conform art. 192, 193 din OUG 34/2006.2.Nu se accepta adeverinte ca ofertantii sunt in curs de implementare a sistemului calitatii conform SR dar se va tine cont de prezentarea unui document care sa ateste faptul ca s-a efectuat auditul de certificare urmand ca operatorul economic sa primesca in curand certificareaEN ISO 9001:2008/similare, Neprezentarea Certificatelor astfel cum au fost solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare asociat demonstreaza ca are implementate standardele mentionate mai sus pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a serviciului de proiectare
20
Descriere: Se va puncta durata de executie a serviciului de proiectare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer