Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECU?IE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA LA OBIECTIVELE ?ALIMENTARE CU APA IN SATUL PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU; RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BLAJEL SI PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU?
Detaliu pentru invitatia numarul 341848
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341848/18.01.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECU?IE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA LA OBIECTIVELE ?ALIMENTARE CU APA IN SATUL PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU; RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BLAJEL SI PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BLAJEL (PRIMARIA COMUNEI BLAJEL)Cod fiscal: 4241168, Adresa: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel, Telefon: 0269 851101, Fax: 0269 851100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU, Blajel, Romania, cod postal: 557050, telefon: +40 0269851101, fax: +40 0269851100, persoana de contact: TOADER ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI BLAJEL, STR. T. VLADIMIRESCU NR.70, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECU?IE ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA LA OBIECTIVELE ?ALIMENTARE CU APA IN SATUL PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU; RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BLAJEL SI PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare, ob?inere avize, autoriza?ii, AC ?i executia lucrarilor de alimentare cu energie electrica la sta?iile de epurare ?i sta?ia de tratare a apei din cadrul obiectivelor ?ALIMENTARE CU APA IN SATUL PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU; RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN SATELE BLAJEL SI PAUCEA, COMUNA BLAJEL, JUDETUL SIBIU?.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 776, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 15520 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Tinand cont de prevederile O.U.G. 34/2006 cu privire la contestatii si solutionarea acestora se va retine contestatarului, caruia i-a fost respinsa contestatia de catre C.N.S.C. ca nefondata, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1, lit b) . Pentru gar de part depusa in euro echivalenta se va face la cursul BNR din ziua anterioara dateilimita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului fara TVA se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau oricare alta forma prevazuta la art. 90 alin (1) ? (3) care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezorerie, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1-1. Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.550.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor doc. pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a sit.ec. si fin. a candidatului/ofertantului.., NOTA: In situatia in care operatorul economic are mai putin de 3 ani de la infiintare CA se solicita proportional cu data infiintarii.In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind IMM-urile. In acest sens ofertantul va depune in afara ofertei ca si document de participare o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor.Demonstrarea situatiei economice si financiare se realizeaza, dupa caz, prin prezentarea unuia sau mai multor documente relevante, cum ar fi: a)bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul;b)declaratii privind CA in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile;, Cerinta nr. 2 - Demonstrarea capacitatii economice si financiare pt ofertantii nerezidenti se va face prin: 1. Media cifrei de afaceri (in domeniul contractului) pe ultimii 3 ani sa fie de minim 1.550.000 lei, fara TVA;2. Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012 cu precizarea ca in cazul in care pentru anul 2012, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2012 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri;Ofertantii nerezidenti pot face demonstrarea capacitatii economice si financiare prin prezentarea de documente relevante emise de organe competente din tara de rezidenta, Pentru operatorii economici care sunt infiintati de mai putin de 3 ani CA se va calcula proportional cu data infiintarii.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana, Cerinta nr. 3 - Oferta comunaIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Demonstrare experienta similara Cerinta minima de calificare privind experienta similara este satisfacuta daca reiese ca acesta a executatlucrari similare - minim 1 contract de lucrari (care sa contina si servicii de proiectare si executie lucrari similare in valoare de minim 760.000 lei) sau minim 1 contract de servicii proiectare si minim 1 contract de lucrari similare in valoare cumulata de minim 760.000 lei, fara TVA. Ofertantul va trebui sa prezinte: Minim 1 contract de servicii ?i/sau lucrari similare lucrarilor ce fac obiectul procedurii, finalizat, insotite de acte aditionale (daca e cazul), recomandari din partea beneficiarului.Se solicita prezentarea de certificari de buna executie pentru lucrari. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE.1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind lista principalelor lucrari executate (Formular 12 F si Anexa la 12 F) in ultimii 5 ani continand : obiectul contractului, val, 2.Se solicita completarea Formularului 34 - Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara care sa certifice buna executie/prestare a lucrarilor/serviciilor. Lucrarile vor fi luate in considerare numai in cazul prezentarii tuturor documentelor solicitate. Contractele de lucrari similare vor fi insotite de procesele verbale la terminarea lucrarilor care fac dovada finalizarii acestora, recomandari din partea beneficiarului.3. Se solicita prezentarea de documente relevante din contract(e) referitor la : - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; - daca pe parcursul desfasurarii lucrarilor executate au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale ale lucrarilor, receptii amanate sau respinse.4. Se solicita prezentarea Proceselor verbale de receptie;5. Se solicita prezentarea Certificatelor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Cerinta nr. 3- Nr mediu de angajati.Se solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, (se anexeaza CV-uri in original si diplome, atestate), pentru personalul de conducere si personalul care va activa efectiv in executia lucrarilor .1. Se va completa Formularul 12 I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani ? in original.-1 responsabil tehnic cu executia cu specializarea instalatii electrice, atestat deMLPTL si/sau MEC;
- cel putin un proiectant de specialitate in domeniul instalatiilor pentru constructii sau similar (cel putin o persoana atestata ANRE pentru prestare servicii de proiectare instalatii electrice cu putere pina la 20 kV); 1- sef de santier;, -Coordonatorin materie de securitate si sanatate, pe durata realizarii lucrarilorconform, HG 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere- Responsabil cu controlul tehnic de calitate numit prin dispozitie interna avand specializare in unul din domeniile: CCIA/IC sau echivalent, cu experienta in domeniu.2. Expertii cheie: se solicita prezentarea unei declaratii referitoare la experti cheie- Formular 32 .Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie facuta dovada experientei in domeniu;3.Declaratii de disponibilitate- (Formular 12J);4.Documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul (spre ex. contract de munca, contract de colaborare, angajament ferm, etc.) valabile pe toata perioada de derulare a contractului;, 5.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, Formular 27 ? Declaratie tert sustinator tehnic si profesional-privind personalul, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective (conf. art.190 din OUG nr.34/2006 si art. 11 indic.1 din HG nr.925/2006)- Formular nr. 25. Pentru personalul de specialitate solicitat trebuie prezentate urmatoarele documente pentru a face dovada experientei in domeniu: - CV-urile personalului de specialitate, Anexa 1 la Formularele 12 I si 32, implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;Certificate de atestare tehnico ? profesionala si/sau legitimatie, autorizatii, atestate in termen de valabilitate. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica, direct sau prin intermediul unei autoritati competente apartinand statului veridicitatea documentelor prezentate de catre ofertant, Cerinta nr. 4- Informatii privind ubcontractantii (daca este cazul), vor fi furnizate prin: 1. Prezentare acord de subcontractare (Formular nr 6). Informatii privind lucrarile/ partile din lucari care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora Completarea si prezentarea Formularului 12 G cu subcontractantii.2. In cazul subcontractarii unei parti a contractului: se va prezenta Acordul de subcontractare, care va include: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate.3. Subcontractantul va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 din OUG 34/2006 (Formularul nr.4).4. Se va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 -(Formularul nr.4. In procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte docum, Cerinta nr. 5- Informatii privind asocierea (daca este cazul).Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/ selectie care se cumuleaza sunt: -situatia economico-financiara: -informatiiprivind situatia economico?financiara;
-capacitatea tehnica si/sau profesionala: o informatii privind capacitatea tehnica; -informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii;
-garantie de participare;
-modul de prezentare a propunerii tehnice;
-modul de prezentare a propunerii financiare;Se va prezenta Acordul sau scrisoarea preliminara de asociere, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului-completarea Formularului nr. 7 - ?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica., Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni dela si in numele tuturor asociatilor , individual si colectiv, si ca asociatii sunt responsabili pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/ Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/ Consortiu pe intreaga durata a contractului. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea., Observa?ieIn procesul de evaluare a conformitatii ofertelor cu cerintele minime de calificare, comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a nu solicita alte documente suplimentare referitoare la eligibilitatea ofertantului/ofertantilor de la nici unul dintre ofertanti, in afara cazurilor reglementate in mod expres de lege, evaluarea realizandu-se doar pe baza documentelor depuse in oferta. Toate documentele vor fi in perioada de valabilitate si vor fi valabile pe toata durata de valablitate a ofertei, exceptie facand acele documente a caror perioada de valabilitate expira conform preverilor legale.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata, in afara faptului daca nu se precizeaza altfel in Documentatia de atribuire. Cerinta nr. 1 -Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 9001 sau echivalent.Se solicita prezentarea de certificate/ documente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate ?ISO 9001 pentru proiectarea ?i lucrarile specifice contractului(sau echivalent) valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza., Cerinta nr. 2 - Dovada implementarii standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se solicita prezentarea de certificate /documente emise de organisme independente acreditate, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru activitati ce implica executia lucrarilor in cauza, conform ISO 14001 sau echivalent. In cazul asocierii cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza..Nota: Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene de fiecare membru al asocierii pt. partea de contract care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: sediul autoritatii contractante si www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 15:15