Achizitie publica - Proiectare si executare - Modernizare strazi in Orasul Ocnele Mari, judetul Vilcea
Detaliu pentru invitatia numarul 328027
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328027/28.05.2012
Denumire contract: Proiectare si executare - Modernizare strazi in Orasul Ocnele Mari, judetul Vilcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA OCNELE MARICod fiscal: 2540899, Adresa: Str. A. I. Cuza, nr. 53, Ocnele Mari, Telefon: 0250772024, Fax: 0250772270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. A. I. Cuza, nr. 53, Ocnele Mari, Romania, cod postal: 245900, telefon: +40 250772024, fax: +40 250772270, persoana de contact: PRIMARIA OCNELE MARI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA OCNELE MARI - Str. A. I. Cuza nr. 53, Ocnele Mari, judetul Vilcea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executare - Modernizare strazi in Orasul Ocnele Mari, judetul Vilcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executare - Modernizare strazi in Orasul Ocnele Mari, judetul Vilcea, in lungime de 7176 m aferent strazilor: Ablinelor - 2956 m, Lunca - 1000 m, Garii - 300 m, Carpinis - 808 m, Ganjulesti - 924 m, Cocenesti - 698 m si Cosota - 490 m.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 800, 061.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 100000 RON. Perioada de valabilitate: 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 12.Contul IBAN al autoritatii contractante (Primaria orasului Ocnele Mari) este: RO71TREZ6715006XXX004902 deschis la Trezoreria Rimnicu Vilcea - judetul Vilcea.In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 278ยน din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitatea de constituire: conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul 1 si cazierul fiscal al operatorului economic (obligatie identica pentru tertul sustinator, dupa caz).2. Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006. Se vor prezenta Formularul 2; certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; certificatul eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Formularul 3 - certificatul de participare cu oferta independenta; declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese cu urmatoarele persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Iordache Petre ? functia de primar, Lazaroiu Constantin - viceprimar, Angheluta Dumitru - secretar, Fetele Lucia - contabil, Jdreala Virgiliu - responsabil achizitii; Formularul 4 ? informatiile generale despre ofertant; Formularul 5 ? declaratia privind calitatea de participant la procedura.Dupa caz, Formularul 2 se va depune si de tertul sustinator, numai pentru neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006.3. In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 5. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, cu cel mult 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoaneleimputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Activitatile CAEN autorizate trebuie sa permita executarea obiectului contractului. Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.6. Operatorii economici straini vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. 7. In cazul asocierii in sensul art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, criteriile de calificare vor fi indeplinite de fiecare asociat. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cash flow pentru executia lucrarii de minimum 1300000 lei necesar finantarii lucrarilor pentru primele trei luni de executie. Declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul va demonstra ca la momentul semnarii contractului are acces la linii de credit ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a realiza minimul de cash flow pentru perioada precizata (3 luni). Precizari: Declaratiile bancare se vor prezenta in original si vor fi emise pentruprezenta procedura de achizitie publica. Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritateacontractanta va folosi cursul B.N.R. valabil in prima zi lucratoare din luna de depunere a ofertelor., Valoarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani va fi de minimum 350000 lei pentru proiectanti si minimum 15600000 lei pentru executanti.Se vor prezenta bilanturile contabile inregistrate la autoritatile competente pe ultimii trei ani. Pentru conversia in lei a cifrelor de afaceri exprimate in valuta se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. sau B.C.E. Pentru operatorii economici straini, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii in care sunt stabiliti, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara pentru proiectanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 36 luni* a prestat in cadrul a maxim 2 contracte, servicii de proiectare de drumuri in valoare cumulata de minimum 150000 lei. Experienta similara pentru executanti: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a executat in cadrul a maxim 2 contracte lucrari de executie/ reabilitare drumuri in valoare cumulata de minim 7600000 lei. Experienta similara pentru ofertantii care au executat in acelasi contract proiectare si executie: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca in ultimele 60 luni* a proiectat si executat in cadrul a maxim 2 contracte lucrari de drumuri in valoare de minimun 7750000 lei. (* pana la data limita de depunere a ofertelor)., CONTINUARE SECTIUNEA ANTERIOARA: 1) Prezentarea contractelor prin care se face dovada experientei similare sau copii dupa informatiile relevante din contractele respective privind partile contractante, obiectul contractat, pretul, stampila, semnaturile partilor contractante, alte informatii din care sa reiasa experienta similara. 2) Prestarile de servicii se vor confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, dupa caz.3) Executarea lucrarilor se va confirma prin prezentarea proceselor verbale de receptie intocmite in conformitate cu dispozitiile legale privind receptia lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora., CONTINUARE SECTIUNEA ANTERIOARA: Nota ? Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva; dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii capacitate profesionala(servicii): cel putin 1 inginer CFDP proiectant cu experienta profesionala dovedita prin implicarea intr-un proiect similar (proiectarea de drumuri). Se vor prezenta Formularul nr. 7A; extras la zi din aplicatia electronica Revisal, cu informatii privind numele si prenumele salariatilor, numarul si data CIM, durata (determinate/nedeterminata), functia ocupata, data inceperii si data incetarii contractului sau contracte valabile de prestari servicii sau angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este orasul Ocnele Mari); diploma de absolvire a studiilor superioare de specialitate; CV din care sa rezulte experienta profesionala a inginerului proiectant astfel cum s-a solicitat. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?cf. cu originalul?., CONTINUARE SECTIUNEA ANTERIOARA: Informatii privind capacitatea profesionala (lucrari): A. Personal tehnic de specialitate: - 2 ingineri CFDP cu experienta profesionala de 3 ani in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, dintre care unul va fi numit sef de santier; - 1 responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul drumuri si poduri; - 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate; - 1 responsabil cu sanatatea si securitatea in munca; - 1 responsabil cu protectia mediului. B. Personal muncitor implicat direct in executia lucrarilor: muncitori calificati si necalificati., CONTINUARE SECTIUNEA ANTERIOARA: - Formularul nr. 7B, extras/e la zi din aplicatia electronica Revisal, cu informatii privind numele si prenumele salariatilor, numarul si data contractului individual de munca, tipul de durata (determinata sau nedeterminata), functia/ meseria ocupata, salariul, data inceperii si data incetarii contractului sau contracte valabile de prestari servicii sau angajament/e de participare in forma autentica (angajamentul reprezinta obligatia persoanei de a participa pentru operatorul economic la executia obiectivului de investitii al carui beneficiar este orasul Ocnele Mari, intr-una din pozitiile alocate personalului tehnic de specialitate [se va preciza denumirea obiectivului de investitii). In acest ultim caz, in situatia in care este declarat castigator, operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca sau, dupa caz, contracte de prestari servicii cu persoana/ele respective., CONTINUARE SECTIUNEA ANTERIOARA: Alte informatii: - inginerii CFDP: un extras de pe cartea de munca si/sau alte documente admise de Codul muncii din care sa rezulte indeplinirea cerintei de experienta profesionala, diplome de absolvire a studiilor universitare de specialitate (CFDP);
- responsabil tehnic cu executia: se va prezenta legitimatia de RTE in termen de valabilitate;
- precum si, daca este cazul, decizii de numire in functia solicitata insotite de certificate/ atestate de specializare (pentru responsabiliul cu controlul tehnic de calitate nu sunt necesare certificate/ atestate de specializare). Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii referitoare la utilajele si echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, cel putin: buldozer, autogreder, excavator, incarcator frontal, repartizator mixturi asfaltice, cilindru compactor, statie de mixturi asfaltice.Prezentarea Formularului nr. 6 si a documentelor valabile care atesta detinerea utilajelor/ echipamentelor implicate in realizarea contractului pe perioada de executie ofertata (dotare proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie).Pentru statia de mixturi asfaltice se va prezenta autorizatia de mediu valabila., Informatii referitoare la laboratorul autorizat pentru efectuarea de incercari siverificari de laborator in profilele ce privesc executia lucrarilor.Ofertantul va dace dovada ca dispune de servicii de incercari - verificari de laborator autorizat gradul II prin contracte/conventii de prestari servicii valabile. Se va face dovada autorizariilaboratorului., Informatii privind subcontractantii. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului 8. Se va prezenta declaratia privind subcontractantii, cu specializarea acestora - Formularul nr. 8. Subcontractantii vorprezenta Formularul nr. 1 si declaratia de neincadrare in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Implementarea standardului de management al sistemului calitatii din seria ISO 9001 in domeniul care face obiectul contractului. Prezentarea de certificate privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate/ documente echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate deproiectant si executant. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 in domeniul care face obiectul contractului. Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente, aflat/aflate in termen devalabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate de proiectant si executant. Nota ? dupa caz, documentele se vor prezenta in original, copie legalizata si/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim; b) Pentru celelaltepreturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pret(min) /Pret(n))x65 pct Legenda: Pret(min ) - celmai mic pret ofertat in cadrul procedurii Pret(n) - pretul ofertei pentru care se calculeaza P(n)
Durata de realizare (proiectare+executie)
25
Descriere: Durata cea mai mica - max. 25 pct; alte durate ofertate = (Dmin/ Dofertata) x 25 pct.; durata maxim acceptata peste care oferta va fi declarata neconforma este de 18 luni; durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 6 luni.
Perioada de garantie a lucrarilor
10
Descriere: Perioada cea mai mare - 10 pct; alte perioade ofertate = (Gofertat/ Gmaxim) x 10 pct.; perioada minim acceptata sub care oferta va fi declarata neconforma este de 12 luni; perioada maxima peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.05.2012 15:37