Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTARE A LUCRARILOR "EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN LOCALITATILE SENDRENI SI SERBESTII-VECHI, COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI"
Detaliu pentru invitatia numarul 333466
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333466/09.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTARE A LUCRARILOR"EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN LOCALITATILE SENDRENI SI SERBESTII-VECHI, COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL SENDRENICod fiscal: 3553269, Adresa: Comuna Sendreni-Sat Sendreni nr.332-judet Galati, sendreni, Telefon: 0236826872, Fax: 0236826375
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Sendreni-Sat Sendreni nr.332-judet Galati, Sendreni, Romania, cod postal: 807290, telefon: +40 0236826872, fax: +40 0236826375, persoana de contact: Paul CRISTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Sendreni, judetul Galati, sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTARE A LUCRARILOR"EXTINDERE RETELE ELECTRICE IN LOCALITATILE SENDRENI SI SERBESTII-VECHI, COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTAREA (intocmirea proiectului tehnic, DDE, DTAC, caiete de sarcini) si EXECUTAREA lucrarilor "Extindere retele electrice in localitatile Sendreni si Serbestii-Vechi, comuna Sendreni, judetul Galati"Realizarea unor retele electrice publice pentru alimentarea cu energie electrica a locuintelor si a iluminatului public in doua zone noi din localitatea Sendreni si o zona din localitatea Serbestii Vechi, comuna Sendreni, judetul Galati.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 298, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare: 25.000 lei;(pentru IMM-uri se aplica prevederile Legii 346/2004)2) Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor;3) Modalitatea de constituire a garantiei de participare- reglementata de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;4) Situatia retinerii garantiei de participare: in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Date de identificare ale autoritarii contractante : COMUNA SENDRENI, JUDETUL GALATI, CONT IBAN: RO41TREZ3065006XXX000233 deschis la TREZORERIA GALATI, CUI 3553269.Pe ordinul de plata se va face mentiunea : ?Garantie de participare la licitatie?.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului (pentru IMM-uri se aplica prevederile Legii 346/2004)2. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.3. Daca se va opta pentru modalitatea constituirii prin retineri succesive se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.4. Perioada garantiei de buna executie acordata lucrarii va fi minim 24 luni
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 1801. Declaratia privind eligibilitatea -neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea Formularului nr.1- Cazier fiscal pentru ofertant- Cazier judiciar pentru ofertantIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"II.Art.1811.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea Formularului nr.2Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti, dar se solicita tertului sustinator.In cazul depunerii unei oferte de asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , completat in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP ( Formularul nr.3)3.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ( Formularul nr.4)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristea Paul -PrimarBurlacu Zamfira -SecretarLungeanu Sandita-Contabil sefCarciu Vasile - consilier localMircea Fanica-consilier localGheorghe Pachel- consilier localGheorghe Florin Anisor - consilier localPatulea Gabriela-consilier localRogoz Ana- consilier localStoica Elena-consilier localCroitoru Dan Toni-consilier localMunteanu Gheorghe-consilier LocalIsac Maricel-consilier localOancea Maricel-consilier localAursei Nelu-consilier localGotu Toader-consilier localDeclaratia se completeaza si de ofertantul asociat/subcontractant/tert sustinator4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare tip eliberate in termenul de valabilitate de autoritatile competente), din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei, conform prevederilor Ordinului nr. 2618/2011 pentru modificarea si completarea Ordinului Ministrului Finantelor Publice nr. 752/2006.5. Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala, pentru persoanele juridice din Romania, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertei.6. Persoanele juridice / fizice straine vor prezenta pentru cerintele de la punctele 4) si 5) documente similare sau declaratie pe proprie raspundere sau declaratie autentica data in fata unui notar /a unei autoritati administrative / judiciare ce are competente in acest sens, la care se vor anexa si traduceri autorizate ale acestora in limba romana.7. Imputernicire de semnatura pentru persoana /persoanele autorizate sa semneze oferta, documentele ofertei si contractul. Imputernicirea va fi insotita de o copie legalizata a actului de identitate al persoanei imputernicite. Pesoane juridice / fizice romane ? Cerinte obligatorii- Certificat Constatatoremis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru " conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.- Atestate tip B, C1A si C2A , emise de ANRE, valabile la data deschiderii ofertelor.- Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta 27/2006)- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa 2 din Ordonanta 27/2006)Pesoane juridice / fizice straine ? Cerinte obligatorii- documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor din tara in care este stabilit ofertantul.Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. CIFRA DE AFACERIa) media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, (in functie de documenteledisponibile ale ofertantului), sa fie cel putin egala cu 2.500.000 lei.Daca cifra de afaceri este exprimata in alta moneda decat in lei se va folosi pentru transformare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, aferent anului respectiv.- fisa de informatii generale, conform Formular nr. 5 din sectiunea Formulare.- Copii dupa bilanturile contabile inclusiv contul de profit si pierdere la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011 sau alt document probant al cifrei de afaceri;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA ca proiectant/executant: 1.lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani2.lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.1.Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre ofertant a unei experiente similare de cel putin 1 contract de servicii proiectare constructii similare, cu valoare de minim 130.000 lei (exclusiv TVA).Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin 1 lucraresimilara , cu o valoare de minim 1.100.000 RON(exclusiv TVA).Se solicita prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul/tele similar/e, din care sa rezulte obiectul contractului, valoarea, executat in ultimii 5 ani, proces verbal de receptie si recomandare, in copie certificata "CONFORM CU ORIGINALUL" de catre ofertant., UTILAJE- Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transportnecesare pentru derularea in bune conditii a lucrarilor.- Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar conform extrasului de utilajeOfertantul trebuie sa faca dovada dotarii tehnice specifice categoriilor de lucrari, actele doveditoare se vor prezenta in copie"conform cu originalul"., PERSONAL1.Declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat2.Declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinireacontractului.3.Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului .4.Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minimimpus privind capacitatea tehnica., Demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare sipersonal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului.Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului, cudescriere pe scurt a pregatirii profesionale si experientei(formular anexat), Curriculum vitae pentru personalul responsabil: ? Inginer instalatii electrice, ? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale (atestat)- Responsabil tehnic cu executia MEC(atestat)? Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructii (decizia interna de numire)? Sef SantierSe vor intocmi angajamentele privind disponibilitatea de implicare in proiect., Operatorii economici au obligatia sa desemneze, inainte de inceperea lucrarilor de constructii, o persoana ce va fi responsabila cu calitatea constructiilor, conform legislatiei in vigoare si a unei persoane abilitate sa asigure, pe toata durata derularii lucrarilor, implementarea masurilor de securitate a muncii, protectia mediului si situatii de urgenta, dispuse in planulintegrat SSM/SU/Pr.Mediului, intocmit de angajator., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII: In cazul in care ofertantul va contracta o parte din contractul respective, ofertantul are obligatia de a preciza partea /partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi;In cazul in care nu se va subcontracta o parte din acest contract, ofertantul are obligatia de a prezenta ?declaratia privindpartea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, mentionandu-se ?Nueste cazul?Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului., INFORMATII PRIVIND ASOCIEREAMai multi operatori economici au dreptul de a se asocial cu scopul de a depune oferta comuna, fara obligatia de a-si legalize din puct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta documentele: -Formularul ? Informatii privind asocierea?-Formularul ?Acordul de asociere? Acest formular se depune cu mentiune ?Nu este cazul?, in situatia in care ofertantul estecontractant unic.Daca oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului, se va legalize asocierea conf.art 44 din OUG 34/2006., INFORMATII PRIVIND TERTII SUSTINATORI : In cazul in care, in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractantatrebuie sa ia in considerare aceasta sustinere.Angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantulintampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se oblige sa asigure indeplinirea completa a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Angajamentul face parte integranta din contractul de achizitie publica. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificate Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2008 sauechivalent (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul.Se va prezenta certificatul privind sistemul de management al calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Certificatul solicitat se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul"de catre ofertant., -Prezentarea certificarii sistemului de protectie al mediului ISO 14001 sauechivalent (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul.Se va prezenta certificatul privind sistemul de protectie al mediului conform ISO 14001 sau echivalent.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificareaCertificatul solicitat se va prezenta in copie certificata "conform cu originalul"de catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda astfel : a) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 50 puncte. Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P= [ pretulminim ofertat/pret ofertat (n) ] x punctajul maxim (50). Punctajul pentru factorul de evaluare Pretul ofertat pentru elaborarea proiectului ce face obiectul contractuluise acorda astfel: b) Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru elaborarea proiectului ce face obiectul contractului se acorda 15 puncte. Pentru alt pret decat celprevazut la lit. b) se acorda punctaj astfel: P= [ pretul minim ofertat /pret ofertat (n) ] x punctajul maxim (15).
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Durata de executie a lucrarilor - Pentru durata de executie a lucrarilor ofertata mai mica sau egala cu 6 luni se va acorda punctaj maxim, respectiv 15 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea duratei mentionate anterior, calculate astfel: Puncte n =(durata cea mai mica ofertata/durata ofertata?n?)x 15 puncte. Durata de executie se calculeaza de la data la care se da ordinul de incepere a lucrarilor, odata cu inmanarea Autorizatiei de executie a lucrarilor. Durata de executie se oferteaza in multiplu de luni. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerate neconforme, in conformitate cu art 36, alin(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care au durate deexecutie a lucrarilor maimari de 6 luni vor fi considerate neconforme
Termenul de predare al proiectului si a documentatiilor pentru obtinerea avizelor necesare obtinerii Autorizatiei de constructie
15
Descriere: Pentru termenul de predare ofertat mai mic sau egal cu 30 de zile se va acorda punctaj maxim, respectiv 15 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(termenul cel mai mic oferit/termenul ofertei?n?)x 15 puncte .Termenul de executie se calculeaza de la data la care se da ordinul de incepere pentru proiectare, dupa semnarea contractului si dupa constituirea garantiei de buna executie. Termenul de executie se oferteaza in multiplu de zile. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerateneconforme, in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care autermene de predare ale proiectului mai mari de 60 zile vor fi considerate neconforme in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantia lucrarii
5
Descriere: Pentru Garantia lucrarii ofertata mai mare sau egal cu 60 de luni se va acorda punctaj maxim, respectiv 5 puncte. - Ceilalti ofertanti vor primi un numar de puncte diminuat proportional cu depasirea termenului mentionat anterior, calculate astfel: Puncte n =(durata de garantie a lucrarii ofertata/durata maxima de garantie a lucrarilor ofertata) x5 puncte .Perioada de garantie de buna executie a lucrarii se oferteaza in multiplu de luni. Ofertele care au un alt multiplu sunt considerate neconforme, in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertele care prevad o garantie mai mica de 24 luni vor fi considerate neconforme in conformitate cu art 36, aln(2), lit A din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentele se gasesc in SEAPwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 16:09