Achizitie publica - ?Proiectare si executare centrala termica la sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 333132
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333132/06.08.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executare centrala termica lasediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGESCod fiscal: 4229610, Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Telefon: +40 758062387, Fax: +40 248216437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Romania, cod postal: 110050, telefon: +40 758062387, fax: +40 248216437, persoana de contact: MARIA ALINA CITULETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala a Finantelor Publice Arges, Pitesti, Bd. Republicii Nr.118, Mezanin I, corp B, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executare centrala termica lasediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa incheie un contract de achizitie de lucraripentru?Proiectare si executare centrala termica lasediul Directiei Generale a Finantelor Publice Arges?
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 452 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centralaServicii de elaborare de proiecte, altele decat pentrulucrarile de constructie 5212 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: In conformitate cu art. 86 al H.G.R. nr. 925/2006 garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: contul RO75TREZ0465067XXX004543 deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabilaInstrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantieise va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale in vigoare.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului pentru o perioada de 24 luni Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 alin (2) si art. 90 alin (1) sau alin (3) din H.G. nr 925/2006 :
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG 925/2006Declaratia privind eligibilitatea si declaratia privind neancadrearea in art. 181din O.U.G. nr.34/2006 se vor depune si de tertul sustinator (dupa caz).1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?formularul 12A original Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .2. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181din O.U.G. nr.34/2006 ?formularul 12 B originalIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de alexcludede la procedura pentru atribuirea contractului, in conformitate cu prevederile art.181 din O.U.G.34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat , inclusiv cele locale , care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara prezentarii ofertei.4. Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ? (formular 12 H original)- Acest formular va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.din care sa rezulte ca nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Petre COJOCARU ? Director Executiv al D.G.F.P. Arges Puiu Cristian ? Sef serviciu Administrativ Citulete Alina ? responsabil achizitii publice, Popescu Maria-serv. contabilitate- investitii, Popa Liliana-sef serviciu contabilitate5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa 1 din Ordinul ANRMAP 314/20106.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraFormular 12 C.(original) 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul », din care sa rezulte : adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Autorizatie A.N.R.E destinata proiectarii instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, tip PDI ? conform ORD. Nr. 89/12 nov. 20093.Autorizatie A.N.R.E E destinata executiei instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, tip EDI? conform ORD. Nr. 89/12 nov. 20094. Autorizatie I.S.C.I.R pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente ?conform ORDINM.E.Nr. 2154 din 11 decembrie 2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente" si PT CR 8-2009 "Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire"*)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale? din care sa rezulte media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului si care sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului, (anexa 11) - original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate inultimii 5 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(Anexa 16); - original, Lista cu principalele servicii de proiectare, prestate in ultimii 3 ani (Anexa 15 ) - original, Informatii privind obligatiile contractuale in curs ?(Anexa 30) - original, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (Anexa nr. 13) - original, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, al cadrelor de conducere si al personalului autorizat sa execute contractul(Anexa nr. 14) - original, Informatii referitoare la personalul de conducere(Anexa nr. 17) - original, Informatii privind asociatii. Se solicita acord de asociere, care va fi legalizat in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, fiind anexa la contract-(Anexa 44), Informatii privind subcontractantii.Se solicita, dupa caz, informatiile despre subcontractantii si specializarea acestora. (Anexa 18).La semnarea contractului de lucrari vor prezenta contract incheiat cu subcontractantii Certificat SR EN ISO 9001-2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: a) pentru valoarea minima a factorului de evaluare se acorda 80 de puncte; b) pentru o valoare a factorului de evaluare superioara celei prevazute la lit. apunctajul se acorda astfel: Pn = (valoare_min/valoare_n) x 80 puncte;
Garantia acordata echipamentelor care se monteaza
20
Descriere: Pentru garantia acordata echipamentelor care se monteaza, mai mica de 2 ani oferta va fi declarata neconforma iar pentru garantia acordata echipamentelor care se monteaza, mai mare de 10 ani oferta nu va mai fi punctata.a) pentru durata cea mai mareacordatagarantieiechipamentelor care se monteaza ( dar nu mai mare de 10 ani) se acorda 20 puncte b) pentru o durata mai mica acordatagarantiei echipamentelor care se monteazapunctajul se acorda astfel: Gn = garantia n / garantia la durata cea mai mare x 20 puncte;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul D.G.F.P. Arges, compartimentul achizitii publice, etaj 3, corp B, camera 2 sau din SEAP de la adresa elicitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 09:15