Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executare ?Reabilitare si modernizare Piata centrala a municipiului Caracal?


Detaliu pentru invitatia numarul 353521
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL CARACAL
Numar invitatie: 353521/09.09.2013
Denumire contract: Proiectare si executare ?Reabilitare si modernizare Piata centrala a municipiului Caracal?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL CARACALCod fiscal: 4395175, Adresa: STRADA PIATA VICTORIEI NUMARUL 10, Caracal, Telefon: +40 249511384, Fax: +40 249517516
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.8, Caracal, judetul Olt, Romania, cod postal: 235200, telefon: +4 0249511384, fax: +4 0249516517, persoana de contact: Compartiment Informare, relatii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Caracal, Piata Victoriei nr.10, judetul Olt, Romania, cod postal: 235200, telefon: +4 0249511384, fax: +4 0249516517, Compartiment Achizitii, lucrari publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executare ?Reabilitare si modernizare Piata centrala a municipiului Caracal?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului)si executie lucrari (inlocuireaacoperisului, Inchiderile perimetrale, instalatii pentru alimentare cu apa potabila, obiecte sanitare, instalatii pentru alimentarea cu apa de incendiu - hidranti interioride incendiu, instalatii pentru evacuarea apelor uzate menajere, instalatii pentru evacuarea apelor pluviale)pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizare Piata centrala a municipiului Caracal? conform Caietului de sarcini nr. 13331/21.08.2013.
II.1.6) CPV: 45213141-3 - Lucrari de constructii de piete acoperite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 297, 575 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare = 25.850 lei sau echivalent RON/VALUTA la cursul BNR din data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, sau ordin de plata (cont RO 46TREZ5075006XXX000097, deschis la Trezoreria municipiului Caracal, CIF: 4395175). Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, inconformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din H.G. 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 actualizata. I.M.M.-urile pot prezenta garantie de participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5%, din pretul total al contractului, exclusiv TVA. Modul de constituire a garantie de buna executie va fi specificat de catre ofertant in oferta sa alegandu-se din: Orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau Retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale si finale. In acest caz ofertantul are obligatia de a deschide la Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune ofertantul in contul astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilorgarantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte obligatorii.Oferantul va prezenta: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: neincadrarea inprevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul);completare Formular nr.1 din sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta deUrgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1) si d), daca este cazul); completare Formular nr. 2 din sectiunea formulare.2.a) Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Cerintele referitoare la obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite si in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Mentionam ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.2.b)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor locale, pentru sediul principal si pentru punctele de lucru din municipiul Caracal (daca este cazul), care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (sau certificat echivalent-pentru persoane juridice straine). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura; completare Formular nr. 3 din sectiunea formulare.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; completare Formular nr.4 din sectiunea formulare.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare Formular nr. 5 din sectiunea formulare (care va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul). Pentru completarea declaratiei: persoana ce detine functie de decizie in cadrul Municipiului Caracal: Primar: EDUARD ? CLAUDIU CIOCAZANU, Administrator public: Teodor Stan, comisia de evaluare: Cernat Razvan Gheorghe Eugenia, Tudor Ionut Catalin, Ilie Liliana, Ionescu Gabriel Marius, Dogaru Doina Alina, Burtea Gheorghe consilieri locali: Alexe Costica, Badea Emanuel Aurelian, Bondrescu Ion Lucian, Bujor Vasile, Cernat Costin ?erban, Maciu Marin, Epure Iustinian Mihai, Florea Octavian, Gatan Ilie, Hoara Madalina, Ilin Radu Mihail, Mocanu Ioan, Pavel Cristian Constantin, Pisica Sabin Alin, Dumitrescu Cristian, Stanciu Catalin Andrei, Stanescu Viorel Octavian, ?tefanescu Smarandache Niculae, Dragnei Dan. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator emis de catre ONRC trebuie sa fie actuale / reale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Cifra de afaceri (globala) pe ultimii 3 (trei) ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 2.585.150lei. Pentru cursul mediu de referinta aferent fiecarui an dintre cei pentru care se solicita cifra de afaceri se va avea in vedere cursul mediu anual ron/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In sustinerea informatiilor se vor prezenta Bilanturile contabile/extrase din bilanturi/rapoarte de audit/ documente edificatoare care probeaza indeplinirea cerintei de calificare privind cifra de afaceri pentru anii 2010, 2011, 2012 in copie lizibila ?conform cu originalul ?.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizateale documentelor solicitate mai sus., Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), in cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani/serviciilor prestate in ultimii 3 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 8A si Formularul nr. 8Bdin sectiunea Formulare., Experienta similara.Pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, de lucrari similare cu cele ofertate, respectiv lucrari de constructii / modernizari / reparatii cladiri duse la bun sfarsit, prin prezentarea unui contract cu o valoare de minim1.250.575lei, fara TVA.Pentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 aniservicii similare cu cele ofertate, respectiv proiectare constructii / modernizari / reparatii cladiri duse la bun sfarsit, prin prezentarea unui contract cu o valoare de minim 42.000 lei lei, fara TVA.Se accepta si prezentarea unui singur contract avand ca obiect proiectare si executie constructii / modernizari / reparatii cladiri, duse la bun sfarsit, in valoare de 1.292.575 lei lei, fara TVASe va prezenta Copie contractinsotit de certificari de buna executie sau orice alte documente doveditoare care sa certifice ca lucrarile/serviciile au fost executate/prestate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul prezentarii experientei similare in valuta, pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual ron/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.Prin formularea lucrari / servicii ?duse la bun sfarsit? se intelege: ? lucrari/servicii receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptiepartiala; sau? lucrari/serviciireceptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor/serviciilor; sau? lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Cerinteminime obligatori: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a contractului de lucrari: Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract deinchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, mijloace fixe si a alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului astfel: Pentru executie : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute si pe care leconsidera strict necesare pentru executia lucrarilor in bune conditii.Resursele tehnice disponibilizate pentru executia lucrarilor vor fi dimensionate in corelatie cu extrasele de resurse din oferta financiara, in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic.Pentru proiectare : Ofertantul va prezenta lista cu echipamentele detinute si pe care leconsidera strict necesare pentru prestarea serviciilor de proiectare in buneconditii.Pentru indeplinirea cerintei se vor prezenta documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detineriisub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament depunere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate, in Formularul 9 si anexa la acesta conform modelului anexat in sectiunea formulare.Ofertantii au obligatia de a prezenta lista utilajelor si echipamentelor (proiectare si executie) necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilordin caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de proiectare/executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in ofertafinanciara (cerinta obligatorie)., Prezentare informatii privind personalul alocat pentru indeplinirea contractului: A. Cerinte minime obligatorii pentru personal responsabil cu executia: 1.Manager de Proiect: ? absolvent studii superioare cu diploma de licenta;
- atestat / specializare manager de proiect;2.Sef santierconstructii civile: ? absolvent studii superioare cu diploma de licenta specializareaconstructii civile, industriale si agricole;
-3. Sef santier instalatii: - specialist lucrari de inginerie instalatii - absolvent studii superioare cu diploma de licenta;
- 4. Manager al sistemelor de managementul mediului: ? absolvent studii superioare cu diploma de licenta in domeniul igineriei mediului sau echivalent;
- 5. Coordonator securitate si sanatate in munca, avand competenta necesara exercitarii functieiin conformitate cu prevederile art.59 din H.G. nr. 300/2006;6. Responsabil tehnic cu executia (RTE) -atestat in domeniul lucrarilor ce urmeaza sa fie executate conform HG 925/1995, Ordinului MLPTL 777/2003 si Legea 10/1995 ;7. Responsabil cu calitatea (CQ): - autorizat, in domeniul constructiilor civile si industriale care sa detina autorizatie ISC valabila la momentul ofertarii sau decizie de numire in acest sens.B. Cerinte minime obligatorii pentru personal responsabil cu proiectarea: 1. Proiectant ? inginer constructii civile: ? absolvent studii superioare cu diploma de licenta specializarea constructii civile, industriale si agricole;2.Proiectant ? inginer instalatii pentru constructii: ? absolvent studii superioare cu diploma de licenta specializarea instalatii pentru constructii.3. Arhitect cu drept de semnatura inregistrat la OAR- absolvent studii superioare cu diploma de licenta;
- dovada inregistrari la OAR.Pentru fiecare dintre specialistii propusi se solicita: extras Revisal/contract de colaborare/ angajament de participare si declaratie de disponibilitate in original;copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective din care sareiasa ca sunt autorizati pentru functia pentru care au fost propusi.C. Ofertantul va dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Tert sustinator (daca este cazul).In conformitate cu prevederile art.190, alin (2) In cazul in care Ofertantul /candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sisustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului / ofertantului resursele tehnice si rofesionale invocate. Persoana care asigurasustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante.Certificate emise de organismeindependente prin care se atesta respectareastandardelor de calitate, conform ISO9001 sau certificate echivalente emisede organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene; orice alte probe sau dovezi inmasura in care probele/dovezile prezentateconfirma asigurarea unui nivel corespunzatoral calitatii.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului., Informatii privind asigurarea protectiei mediului ? pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.-Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001 saucertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer