Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executare reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice


Detaliu pentru invitatia numarul 342872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Pitesti
Numar invitatie: 342872/19.02.2013
Denumire contract: Proiectare si executare reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public PitestiCod fiscal: RO 4122213, Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Telefon: +40 248221401, Fax: +40 248218266
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401, fax: +40 248218266, persoana de contact: pentru documentatia de licitatie: insp. spec. Rusea Marian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti -secretariat, Str.Obor , Nr.3, Pitesti, Romania, cod postal: 110040, telefon: +40 248221401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executare reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract proiectare si executare reabilitare strazi, parcari, alei, trotuare, cai acces si scari publice in municipiul Pitesti. Valoarea estimata cuprinde si cuantumul aferent procentului de 3% reprezentand ?diverse si neprevazute?, raportata la valoarea estimata a contractului: 209.704, 00 lei fara TVA.Fazele de proiectare ce se vor presta: -Proiect tehnic;
-Detaliu de executie;
-Caiet sarcini.
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 975, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 90000 lei.-perioada de valab a garan pentru particip: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, inclusiv.-forma de constit a garan de particip care va fi acceptata.a)Scrisoare de garantie bancara(form. nr.11)b)Instrume de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societ de asigurari;c)Suma in numerar depusa la casieria unitatii;d)Cu OP in contul nr: RO18TREZ0465006XXX000180, Trezoreria Pitesti, cod fiscal 4122213, beneficiar ADP Pitesti;Conf art 88/HG 925/19.07.2006(1)Garan pentru particip, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se restituie de AC in cel mult 3 zile lucrat de la data consti garan de buna exec.(2)Garan de particip, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de AC dupa semnarea contr de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilit a ofertei.(3)In cazul in care AC se afla, conf prev art. 209 din ordon de urgenta, in situatia de a anula procedura de atrib, garan de particip se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat de la aceasta data.(4)Dupa primirea comunicarii prevazute la art.206 din ordon de urgenta, ofertantii ale caror oferte au fost decl necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garan de particip inainte de expirarea perioadei prev la alin.(2) sau dupa caz, la alin.(3), daca transmit AC o solicitare in acest sens.-Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestat ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prev art. 278_1 dinOUG nr.34/2006.Ofertantii in calitate de IMM benef de reducerile reglem de legea 346/14.07.2004, art.16, alin 2.Data de echival leu-valuta va fi cu 2 (doua) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
a)cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, iar pentru ofertantii in calitate de IMM cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, conform legii 346/14.07.2004, art. 16, alin 2.b)modul de constituire a garantiei de buna executie : -retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale;
-scrisoare de garantie bancara (formularul nr.11);
-scrisori emise de societati de asigurare potrivit art. 90 alin 1 din OUG 925/2006;c)contractantul are obligatia de a deschide un cont de garantie de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. (conform art. 90 din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorul economic va fi exclus de la procedura conf. art. 11 din legea nr. 279/2011 pentru modificarea si completarea OUG 34/2006 in urmatoarele situatii: -este in stare de faliment;
-nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiile la bugetul general consolidate si la bugetul local;
-a fost condamnat in ultimii trei ani prin hotarare judecatoreasca definitiva conf. art. 181 lit. d) din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr. 2Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 B.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 C.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensCerinta nr. 5Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Formularul nr. 12 D.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Iliescu Doru ?director;2. Braniste Mircea ?sef sectie reparatii strazi si mecanizare lucrari;3. Ograda Cristina ?contabil sef;4. Savulescu Lavinia ?jurist;5. Radulescu Ana ?sef serv. tehnic si problematica mediului;6. Calin Nicolae ?sef birou aprovizionare si achizitii publice.7. Pavel Ionel ?inspector specialitate (presedinte al comisiei de licitatie);8. Rusea Marian ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);9. Radu Popescu Madalina ?inspector spec. (membru al comisiei de licitatie);10. Paun Dumitru ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);11. Pantila Viorel ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);12. Ceapraz Dan ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);13. Visinescu Mihaela ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);14. Turcanu Alexandru ?inspector specialitate (membru al comisiei de licitatie);Cerinta nr. 6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin 314/12.10.2010: Formularul nr. 13.Cerinta nr. 7Dovada indeplinirii obligatiei de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si bugetul local: certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?) si certificatele privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul local (aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?).Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana. Documentele solicitate trebuie sa fie inregistrate si vizate la autoritatea din tara respectiva. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneObiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC: Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente care sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straine. Forma de inregistrare / atestare: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor servicii similare de proiectare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii de proiectare si care vor contine valori, perioada si beneficiarul proiectarii lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privat. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul? .In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. Se prezinta formularul nr. 12E cu tabelul anexat., Cerinta nr. 2Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privat. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care contractele sunt incheiate in alte monede decat leul, pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. Se prezinta formularul nr. 12F cu tabelul anexat., Cerinta nr. 3Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice conf art. 188, alin. 2 lit. g) din OUG mr. 34/2006: de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului privind serviciile de proiectare: Formularul nr. 12H, Cerinta nr. 4Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice conf art. 188, alin. 3 lit. f) din OUG mr. 34/2006 pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Formularul nr. 12H, Cerinta nr. 5Declaratie privind efectivele medii anuale a personalului angajat in ultimii 3 ani. Se prezinta formularul 12 I;, Cerinta nr. 6Persoanele responsabile pentru executia lucrarilor: vor depune curriculum vitae in original sau copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Cerinta nr. 7
Informatii privind subcontractantii: Se solicita -subcontractantii si specializarea acestora: Formularul nr. 18 Cerinta nr.1. Certificat de Sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri, conf. art. 191 din OUG 34/2006, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Documentul se depune in copie stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
95
Descriere: Componenta financiara
Garantia lucrarii
5
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 13:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer