Achizitie publica - Proiectare si executie - Asfaltare curte la cladirea principala din Scoala cu clasele I-VIII ?Dimitrie Cantemir?, Oradea, str. Sextil Puscariu nr. 2/A
Detaliu pentru invitatia numarul 350139
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350139/09.07.2013
Denumire contract: Proiectare si executie - Asfaltare curte la cladirea principala din Scoala cu clasele I-VIII ?Dimitrie Cantemir?, Oradea, str. Sextil Puscariu nr. 2/A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: CIARNAU CLAUDIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1, sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie - Asfaltare curte la cladirea principala din Scoala cu clasele I-VIII ?Dimitrie Cantemir?, Oradea, str. Sextil Puscariu nr. 2/A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie - Asfaltare curte la cladirea principala din Scoala cu clasele I-VIII ?Dimitrie Cantemir?, Oradea, str. Sextil Puscariu nr. 2/A
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.400 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX005460 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3) Numerar depus la casieria Administratiei Imobiliare Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta lei/euro se va stabili in functie de cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea? privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ilie Bolojan;Viceprimari: Mircea Malan; Ovidiu Muresan;Consilieri locali: Gal Sorin Calin, Unita Lucian, Tau Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Felea Ioan Adrian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Ritli Laszlo Csongor, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ion Iulius, Szabo Jozsef, Sarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina.Director general Administratia Imobiliara Oradea: Beltechi Cristian;Directori generali adjuncti- Benyovszki Tunde, Hodut Ioana;Porsztner BelaSef Servicu Tehnic: Halasz Marcela;Consilieri Serviciul Tehnic: Petrica Georgeta, Vesa Gheorghe;Sef Birou Achizitii Publice: Adina Marge, Consilieri achizitii ppublice: Kocsis Iuliana, Ciarnau Claudia, Naomi Vandici. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Forma de prezentare: copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale ?din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani fiscali.Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 -1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURo=4, 4287 RON.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se solicita: documente relevante care certifica prestarea serviciilor (contracte/ parti relevante contract/proces-verbal de receptie/recomandari) emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar, care sa contina informatii cu privire la valori, perioada prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor.Forma de prezentare: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul"., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii vor prezenta certificate/documente(care sa contina data, numar de inregistrare) emise de catre beneficiar din care sa reiasa executarea si finalizarea de lucrari similare de modernizare/reabilitare/asfaltare strazi/curti si prin care sa faca dovada ca au executat contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin280.000 lei fara TVA;Cursul euro comunicat de B.N.R. la data de: 31.12.2010 - 1 EURO=4, 2848 RON; 31.12.2011 - 1 EURO=4, 3197 RON, 31.12.2012 ? 1 EURO=4, 4287 RON.Se vor prezenta documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul executarii lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor.).NOTA: Se vor lua in considerare contractele semnate in ultimii 5 ani calculati pana la data stabilita ca termen limita de depunere a ofertelor. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pentru ofertantii persoane juridice straine, experienta similara se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate mai sus, cu mentiunea ca acestea trebuie traduse in limba romana si legalizate potrivit legislatiei in vigoare., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru prestarea serviciilior de proiectare si executia lucrarilor prin care ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate atestat si specializat, astfel: - sef santier - inginer in domeniul ce face obiectul achizitiei: minim 1 persoana;
- responsabil tehnic cu executia atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul ce face obiectul achizitiei: minim 1 persoana., Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate, se va face pe baza urmatoarelor documente: - prezentarea de catre ofertant a copiilor xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul;
- pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta copiile continand mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus. In plus pentru responsabilul tehnic cu executia (RTE) se va prezenta DOAR atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor.- declaratie/angajament de disponibilitate pe perioada derularii contractului, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor. Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru proiectare si executie lucrari in domeniul ce face obiectul achizitiei, valabil la data depunerii ofertelor., Certificat ISO 14001:2004- sistemul de management de mediu (sau echivalent) pentru proiectare si executie lucrari in domeniul ce face obiectul achizitiei, valabil la data depunerii ofertelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 13:08