Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE - ASFALTARE CURTE LA SCOALA CU CLASELE I-VIII JUHASZ GYULA
Detaliu pentru invitatia numarul 332689
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332689/30.07.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE - ASFALTARE CURTE LA SCOALA CU CLASELE I-VIII JUHASZ GYULA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259436276, fax: +40 259436276, persoana de contact: Ramona Bolos
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Mica a Primariei Municipiului Oradea, et. I
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE - ASFALTARE CURTE LA SCOALA CU CLASELE I-VIII JUHASZ GYULA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE - ASFALTARE CURTE LA SCOALA CU CLASELE I-VIII JUHASZ GYULA
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 1600 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; 2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4230487; 3)Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
- 10 % din pretul contractului fara TVA. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 actualizata, in termen de 5 zile calendaristice de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -CERINTA NR.1 - Declaratie privind eligibilitatea; -CERINTA NR. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181; -CERINTA NR. 3 Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69?1; In cazul unei asocieri declaratiile vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii. In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180, 181 lit. a), c^1) si d) si 69?1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel; Director general-Beltechi Cristian; -Directori generali adjuncti: Benyovszki Tunde si Porsztner Bela;
- posibilii membrii si membrii supleanti ai comisiei de evaluare: Rosan Marioara, Halasz Marcela, Vesa Gheorghe, Branda Cosmina, Bolojan Dorina, Negrutiu Monica, Adina Marge, Kocics Iuliana, Bolos Ramona, Maghiar Manuela.ATENTIE: Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-CERINTA NR.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA: Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.- CERINTA NR.5-Certificatul de participare la achizitie cu oferta independenta, cf. Ordinului 314/12.10.2010, prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. CERINTA NR. 1 - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta obligatorie: 1)Prezentare de catre persoanele fizice/juridice straine a documentelor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator atestat si legalizate, potrivit legislatiei in vigoare .De asemenea persoanele juridice straine au obligatia de a respecta toate celelalte conditii minime impuse in fisa de date a achizitiei. Se vor depune documentele solicitate sau echivalent, cu respectarea prevederilor punctului ?IV.3.3 ) Limba de redactare a ofertei?NOTA: Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular nr. 11 - INFORMATII GENERALE din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiei de participare la procedura.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA NR. 1 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 76.612, 90 lei fara TVA., Se vor prezenta parti relevante ale contractului (numar si data, parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionat pentru demonstrarea indeplinirei cerintelor de mai sus, insotit de procesul verbal de receptie al lucrarilor si o de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si calificativul pentru lucrarile executate (conform modelului anexat prezentei).Pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara trebuie completat cate un exemplar din Formularul pentru experienta similara., CERINTA NR. 2 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar prestat in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de modernizare/reabilitare/asfaltare strazi/curti, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.032, 25 lei fara TVA., Se vor prezenta parti relevante ale contractului (numar si data, parti, obiect, durata, valoare, garantii, semnaturi) mentionat pentru demonstrarea indeplinirei cerintelor de mai sus, insotit de procesul verbal de receptie al lucrarilor si o de recomandare din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale si calificativul pentru lucrarile executate (conform modelului anexat prezentei).Pentru fiecare contract prezentat ca si experienta similara trebuie completat cate un exemplar din Formularul pentru experienta similara., CERINTA NR. 3 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru prestarea serviciilior de proiectare si executia lucrarilor prin care ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate atestat si specializat, astfel: , Personal pentru executarea lucrarilor: - sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana- responsabil tehnic cu executia atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana, Personal pentru prestarea serviciilor de proiectare: - arhirtect: minim 1 persoana CERINTA NR.1 - Standarde de asigurare a calitatii - care sa ateste faptul ca operatorul/operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii conform ISO 9001:2008 pentru proiectarea si executia de lucrari in domeniul lucrari de drumuri sau echivalent, CERINTA NR.2 - Standardele de protectie a mediului - care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de protectie a mediului conform SREN -ISO 14001/2005 pentru proiectarea si executia de lucrari de drumuri sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata prezentei invitatii de participare, la rubrica ?documentatie si clarificari?
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 14:08