Achizitie publica - ?Proiectare si executie - Asfaltare curte la Scoala cu clasele I-VIII, Avram Iancu?, din Oradea, Str. Gheorghe Pop de Basesti nr. 3/A, Oradea?
Detaliu pentru invitatia numarul 340898
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340898/12.12.2012
Denumire contract: ?Proiectare si executie - Asfaltare curte la Scoala cu clasele I-VIII, Avram Iancu?, din Oradea, Str. Gheorghe Pop de Basesti nr. 3/A, Oradea?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA IMOBILIARA ORADEACod fiscal: RO 21982927, Adresa: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Telefon: 0259/436276, Fax: 0259/436276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUD. BIHOR, LOCALITATEA ORADEA, STR. P-TA UNIRII NR. 1, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +40 259437000, fax: +40 259409406, persoana de contact: Claudia Ciarnau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, Piata Unirii nr. 1 sala mica a Primariei municipiului Oradea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Proiectare si executie - Asfaltare curte la Scoala cu clasele I-VIII, Avram Iancu?, din Oradea, Str. Gheorghe Pop de Basesti nr. 3/A, Oradea?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Proiectare si executie - Asfaltare curte la Scoala cu clasele I-VIII, Avram Iancu?, din Oradea, Str. Gheorghe Pop de Basesti nr. 3/A, Oradea?
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.600 lei. Modalitati de constituire: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari ; 2) Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO74TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; 3) Numerar depus la casieria Primariei Oradea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit.b) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
reprezinta 10 % din pretul contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM-urilor. Modul de constituire: Executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006 ACTUALIZATA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea? privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 3 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUG nr. 34/2006Cerinta nr. 4: Certificat de participare la procedura de cerere de oferta cu oferta independenta - in baza ORDINULUI 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Cerinta nr. 5: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Mentiune: Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -Consilieri locali -Delorean Ion Iulius, Caciora Ciprian, Corches Dorin, Cupsa Ioan, Dan Octavian, Felea Ioan, Fleisz Ioan, Hossu Bogdan, Huszar Istvan, Ilie Cristian, Lepadatu Mircea, Lezeu Petru, Luca Dorel, Manea Mihai, Mercea Pavel, Muresean Ovidiu, Negrean Daniel, Pasztor Sandor, Popa Claudiu, Sarkozi Zoltan, Szabo Iozsef, Tau Ioan, Tifor Dorel, Vulcu Daniel; Primarul Ilie Bolojan; -Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan; Director general AIO: Beltechi Cristian;
- posibilii membrii ai comisiei de evaluare: Director general Adjunct; Benyovszki Tunde, Sef Birou Juridic : Rosan Marioara; Consilierii: Monica Negrutiu, Vesa Gheorghe, Adina Marge, Ciarnau Claudia, Maghiar Manuela. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, Forma de prezentare: copie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta obligatorie: prezentarea in original sau copie legalizata de catre operatorul economic clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractente, a Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului este in concordanta cu lucrarile ce fac obiectul prezentei achizitii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ? (Formular nr. 11-INFORMATII GENERALE) din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiei de participare la procedura.Declaratia privind cifra de afaceri care vizeaza activitateadin cel mult ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertei avand ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 76.612, 90 lei fara TVA.Se vor prezenta documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul executarii lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor.)., ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare pe ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertei, care sa contina cel putin un contract similar prestat in ultimii 3 ani avand ca obiect servicii similare de proiectare realizate in domeniul lucrarilor de modernizare/reabilitare/asfaltare strazi/curti, a carui valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 4.032, 25 lei fara TVA.Se vor prezenta documente relevante care certifica buna executie (contracte/ procese verbale de receptie, /recomandari) care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul prestarii serviciilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii serviciilor.), Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil pentru prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor prin care ofertantul sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate atestat si specializat, astfel: personal pentru prestarea serviciilor de proiectare: - arhirtect: minim 1 persoana;?personal pentru executarea lucrarilor: - sef santier - inginer in specialitatea drumuri si poduri: minim 1 persoana;responsabil tehnic cu executia atestat de Inspectoratul de Stat in Constructii, in domeniul drumuri si poduri: minim 1 persoana si legitimatia vizata la zi.In cazul in care castigatorului ii expira vreun document in timpul derularii contractului , va prezenta un angajament de prelungire a valabilitatii lor., Dovada scriptica a detinerii personalului de specialitate se va face pe baza urmatoarelor documente: copii xerox dupa contractele individuale de munca (cu exceptia datelor confidentiale ce privesc salariul) certificate pentru conformitate cu originalul, contracte de prestari servicii pentru acestia, sau orice alt tip de contract incheiat in conditiile legii certificate pentru conformitate cu originalul; contractede colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati ai ofertantului si angajamente.- pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta copiile ?conform cu originalul? dupa diplomele de studii absolvite prin care sa se dovedeasca specializarea acestora conform cerintelor de mai sus.Pentru RTE se va prezenta certificatele de atestare si legitimatia vizata la zi.In cazul in care castigatorului ii expira vreun document in timpul derularii contractului va prezenta un angajament de prelungire a valabilitatii lor., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari - din care sa reiasa ca detine (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing sau contract de comodat) sau alte forme de punere la dispozitie, a necesarul minim de utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport pe care urmeaza a le utiliza pentru executia lucrarilor., pentru personalul pentru prestarea serviciilor de proiectare nominalizat se va prezenta copii xerox ale diplomelor de studii absolvite si copie certificat/atestat emis de Ordinul Arhitectilor din Romania;
- declaratie/angajament de disponibilitate pe perioada derularii contractului - Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent) pentru proiectare si executie lucrari de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor., - Certificat ISO 14001:2004- sistemul de management de mediu (sau echivalent) pentru proiectare si executie lucrari de drumuri, valabil la data limita de depunere a ofertelor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 14:09