Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie - Reparare covor asfaltic str. 9 Mai intre str. 1 Decembrie 1918 si str. Drumul de Centura


Detaliu pentru invitatia numarul 349240
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Galati
Numar invitatie: 349240/25.06.2013
Denumire contract: Proiectare si executie - Reparare covor asfaltic str. 9 Mai intre str. 1 Decembrie 1918 si str. Drumul de Centura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul GalatiCod fiscal: 3814810, Adresa: Str. Domneasca nr.38, Biroul licitatii, Camera 34, Galati, Telefon: +40 236307720, Fax: +40 236307720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie - Reparare covor asfaltic str. 9 Mai intre str. 1 Decembrie 1918 si str. Drumul de Centura
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile prevazute a se realiza sunt: frezarea stratului de uzura pe toata suprafata carosabilului si a trotuarului - 9.540 mp;reparare strat suport prin plombare;covor asfaltic Ba16M cu pudreta de cauciuc si polimeri in grosime de 6 cm pe toata suprafata carosabila;inlocuire borduri lipsa; covor asfaltic Ba8 la trotuar;rampe de trecere de pe un trotuar in lungul strazii - 14 buc.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45233251-3 - Lucrari de reinnoire a imbracamintei rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 709, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 14.180 lei. Modul de constituire a garantiei de participare: -prin virament bancar (ordin de plata sau fila cec) cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor stabilit de SEAP; Cont: RO84TREZ3065006XXX000235, Trezoreria Galati, Cod fiscal 3814810;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original avand perioada de valabilitate de cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare (doar in ceea ce priveste instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si a filei CEC) se va transmite la sediul autoritatii contractante din str. Domneasca nr. 38, Galati, Registratura, pana cel tarziu la data si ora limita de depunere ofertei stabilita de SEAP. Garantia de participare va fi atasata in SEAP. Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus , in acest caz se va atasa in SEAP si o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Suma ce va fi retinuta conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 este de 4.488, 99 lei.Instrumentul de garantare se va posta obligatoriu si in SEAP(scanat).Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, cursul de referinta leu/alta valuta se va face pentru ziua in care a fost publicata invitatia de participare.Se va folosi cursul oficial comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 7% din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va stabili la incheierea contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia in acest caz de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil, distinct, la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului, fara TVA. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - completare Formular; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular (Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a, lit. c1)si lit. d din OUG nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul; Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat al statului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(se va corela cu termenul legal al scadentei de plata); Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 - completare Formular; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator daca este cazul.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar - Marius Stan, viceprimar - Florin Popa, viceprimar - Radu Cosca, city manager ? Vlaicu Aurel, director Directia Financiar Contabilitate - Stamate Doina, sef serviciu Buget - Campeanu Rodica, Bucur Adrian - director Directia Generala de Dezvoltare, Dinu Radu, Schipor Valentin, Crivat Liliana, Toporau Teofania, Ciocarlan Livica, Tarola Odeta, consilieri locali: Bugeag Gheorghe, Gavan Eugen, Paladi Gina, Vasoi Costel, Cristache Catalin, Dobrea Victor, Mihai Alin, Bucatanschi Mihail, Dima Cristian, Manoliu Mihai, Mihailov Raul, Rotaru Savel Barbu, Ungurianu Sorin, Avramescu Marian, Malinovici Victor, Marian Alexandru, Bogatu Hristache, Cocu Desilia, Enache Cristian Sorin, Humelnicu Marius, Musat Carmina Liana, Rainea Nicolae, Zanfir Ilie, Ghetu Ilie, Dascalu Monica, consilier primar - Beraru Dan Dorian); Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani incheiati financiar (2012, 2011, 2010). Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.400.000 lei. Pentru persoanele juridice/fizice straine echivalenta lei/alta moneda se va face folosind cursul mediu anual comunicat de BNR.Declaratie pe proprie raspundere completata in confomitate cu Formularul Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCompletare Formular, Ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, a cel putin unui contract de lucrari al caror obiect a fost executia unor lucrari similare (lucrari de drumuri cu imbracaminti asfaltice) pentru o valoare minima de 650.000 lei fara TVAExecutia de lucrari similare se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit.In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Dovada experientei similare poate fi facuta si prin prezentarea a cel putin unui contract care are ca si componente atat proiectarea cat si executia de lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentului contract (proiectare lucrari de drumuri cu asfaltare (fara valoare) si executie lucrari de drumuri cu imbracaminti asfaltice pentru o valoare minima de 650.000 lei fara TVA).In cazul contractelor incheiate intr-o alta moneda se va folosi cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de proiectare si executia lucrarilor., Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, benficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de servicii al carui obiect a fost prestarea unor servicii de proiectare pentru lucrari de drumuri cu asfaltare.Dovada experientei similare va fi facuta prin prezentarea a cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii de proiectare pentru lucrari de drumuri cu asfaltare., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamente tehnice, mijloacele de transport, de care dispun pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Necesar minim: - statie de preparare mixturi asfaltice;
- matura mecanica;
- taietor de rosturi;
- repartizator mixturi asfaltice;
- freza asfalt;
- masina de amorsat;
- autocisterna;
- autotransportator gudronator;
- autobasculanta;
- autobasculanta cu prelata pentru transport mixturi asfaltice;
- laborator autorizat gradul II pentru mixtura asfaltica autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii in baza SR EN- ISO 17025/2005 ? cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si determinari;In legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii (art. 23 lit. f) se specifica obligativitatea utilizarii in executia lucrarilor numai a produselor certificate sau care au agremente tehnice care conduc la realizarea cerintelor esentiale.Ofertantii vor prezenta documente din care sa reiasa forma de detinere (inchiriere, vanzare-cumparare, leasing, angjament sustinator sau alte forme de punere la dispozitie) a necesarului minim de utilaje., Declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Necesar minim de personal specializat: pentru executie: - Responsabil Tehnic cu Executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri;Completare FormularSe vor prezenta documente doveditoare ale pregatirii profesionale si calificarii personalului: diplome de studii, certificate, atestate, autorizatii, legitimatii vizate la zi sau alte documente doveditoare. Pentru personalul-cheie nominalizat se vor prezenta copii dupa contractele de munca sau contracte de colaborare/sau prestari servicii. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile si serviciile ce fac obiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001:2008 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent pentru domeniul executie lucrari si pentru domeniul proiectarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer