Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE - RK instalatii termice si sanitare sectie spital recuperare neuropsihomotorie copii Pavilion A - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Detaliu pentru invitatia numarul 339737
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339737/20.11.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE - RK instalatii termice si sanitare sectie spital recuperare neuropsihomotorie copii Pavilion A - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOLCod fiscal: 4300868, Adresa: STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Techirghiol, Telefon: 0241-735455, Fax: 0241-735705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE - RK instalatii termice si sanitare sectie spital recuperare neuropsihomotorie copii Pavilion A - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea obiectivului de investitii ?RK instalatii termice si sanitare sectie spital recuperare neuropsihomotorie copii Pavilion A? centrala termica (corp C6), pavilion ?A? (corp C7), sala CFM (corp C3-C4-C5), scoala (corp C1), izolator (corp C22)?, constand in proiectare, obtinere avize si autorizatii, achizitie echipamente, executie.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cod de identificare fiscala: 4300868;
- Cont RO21TREZ2365041XXX001049 deschis la Trezoreria Eforie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din HG 925/ 2006, in oricare din formele prevazute la art. 90 alin (1) - (3) din HG 925/ 2006. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006)Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; In cazul depunerii unei oferte individuale/ comune sustinuta financiar si/ sau tehnico-profesional de catre tert/ terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia indeplinirii cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006;Nota: In cazul unei asocieri, sau sustinere financiara/ tehnica/profesionala, fiecare asociat/ tert sustinator va prezenta documentul mentionat. Tertul care asigura sustinerea financiara, tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a) c1) si d). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006 va duce la excluderea ofertantului din procedura.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform modelului prevazut de Ordinul nr.314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa formularul ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Nota: In cazul unei asocieri, liderul cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Certificatele constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala emis de catre organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoariale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara cele in care se depun ofertele. Se vor prezenta formularele tip, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de bugetul de stat in luna anterioara celei care se depun ofertele. Se va prezenta formularul tip, emis de catre autoritatile locale unde ofertantul are sediul social.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente (conform art. 9 alin.1 din Ordinul 509/ 2011 al ANRMAP) si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora prin prezentarea documentelor doveditoare in original sau copie sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ? CONFORM CU ORIGINALUL?, autoritatea contractanta va exclude din procedura de achizitie ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si cel local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate vor fi demonstare de fiecare asociat.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In vederea completarii declaratiei, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Rusu Vasilica ? manager, Juganaru Daniela - director economic, Ionescu Elena Valentina ? director medical, Oprea Carmen ? director ingrijiri, Eftimie George Nicolae ? sef Serviciu Achiztii Publice Contractare, Popescu Mariana ? sef Atelier Tehnic, Asan Constantin Feizi ? sef Formatie Atelier Tehnic, Gafar Sevdicer ? referent Atelier Tehnic, Arsene Liviu Claudiu ? sef Serviciu Administrativ, Oprisan Mihaela ? sef Serviciu Financiar ? Contabilitate, Malai Nicoleta ? economist Serviciu Achizitii Publice Contractare, Ali Farida ? referent Serviciu Achizitii Publice Contractare, Codreanu Aurelia - compartiment juridic. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si fiecare asociat vor prezenta acest formular, in cazul in care ofertantul subcontracteaza, sau este sustinut de catre un tert, atunci subcontractantul sau tertul sustinator va prezenta acest formular. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii.Nota: Obiectul contractului prezentei proceduri trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Certificatul va fi prezentat in copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul. Autoritatea contractanta va solicita in cazul in care oferta este castigatoare , inainte de transmiterea comunicarii ? sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata - in cazul in care s-a prezentat "copie conform cu originalul?. In cazul unei asocieri liderul asociatiei cat si fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile/extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati pentru care s-a prezentat cifra de afaceri;, Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani cel putin egala cu suma de 991.935, 48 lei (2 x valoarea estimata a procedurii).Nota: Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte, astfel: 2009?4, 2373;2010? 4, 2099;2011-4, 2379;Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cifrei de afaceri, conform art.16 alin.(2)din Legea nr. 346/2004.Pentru a beneficia de aceasta facilitate se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin. (1) din Legea nr.346/2004.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea ca experienta similara un numar de maxim 3(trei) contracte de lucrari similare contractului ce face obiectul prezentei proceduri, proiectare+executie a caror valoare cumulata sa fie minim 495.967, 74 lei fara TVA. Nota: Se pot prezenta si contracte distinctede proiectare si executie. Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari similare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe (maxim trei) contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 471.169, 35 lei fara TVA, si ca, in ultimii 3(trei)ani, a prestat servicii de proiectare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe (maxim 3) contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 24.798, 39 lei fara TVA.Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte: 2009?4, 2373;2010?4, 2099;2011-4, 2379., Declaratia privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului. In cazul asociatiilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociatiei., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Nota: Este obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarilor sa se regaseasca cel putin: inginer rezistenta, inginer instalatii sanitare, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea lucrarilor, sef de santier, inspector si Coordonator SSM.Pentru persoanele mentionate in declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat, se vor anexa urmatoarele documente : Curriculum Vitae, Certificate/ atestate/ diplome ? conforme cu originalul, Declaratii de disponibilitate (in cazul personalului care nu este angajat permanent al ofertantului)., Informatii privind subcontractarea(daca este cazul).Lista va fi insotita si de acordurile de subcontractare ? Acord de subcontractare din Sectiune formulare. In cazul in care parti din contract urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea (daca este cazul ). Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Se va solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este responsabil in nume propriu si in numele Asociatilor pentru indeplinirea contractului, inclusiv platile. Sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru executia lucrarilor de constructii. Nota: Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului. Documentele privind standardele de asigurarea calitatii nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Sistem de management de mediu SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru executia lucrarilor de constructii. Nota: Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de eventualii subcontractanti in favoarea ofertantului . Documentele privind standardele de protectie a mediului nu pot fi prezentate de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de protectie a mediului trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Valoarea totala a serviciilor de proiectare si lucrarilor de construcitii. Pentru cel mai mic pret ofertat (Pm), se va acorda puctajul maxim, respectiv 80 de puncte.Pentru un alt pret ofertat (Px), imediat mai mare, se acorda punctajul utilizand formula de calcul [Pm/ Px] x 80 de puncte.
Perioada de garantia acordata lucrarilor
20
Descriere: Va fi exprimata in LUNI. Pentru cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor (Gm) ofertata, se va acorda punctajul maxim, respectiv 20 de puncte.Pentru o alta perioada de garantie a lucrarilor (Gx) ofertata, imediat mai mica, se acorda punctajul utilizand formula de calcul [Gx/ Gm] x 20 de puncte. Nota: Perioada de garantie minim acceptata va fi de 36 luni (3 ani), respectiv maxim 60 luni (5 ani), cu justificarea perioadelor ofertate (atat minime cat si maxime), prin prezentarea de documente in acest sens (Declaratii de conformitate eliberate de producatori, Certiifcate de garantie, Agemente tehnice, etc).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:55