Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie : ?Alimentarea cu apa a satelor apartinatoare Orasului Brezoi ? Golotreni, Corbu, Proieni, Calinesti si Pascoaia?


Detaliu pentru invitatia numarul 344976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)
Numar invitatie: 344976/09.04.2013
Denumire contract: Proiectare si executie : ?Alimentarea cu apa a satelor apartinatoare Orasului Brezoi ? Golotreni, Corbu, Proieni, Calinesti si Pascoaia?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL BREZOI (ORAS BREZOI)Cod fiscal: 2541894, Adresa: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Telefon: 0250778240, Fax: 0250778240
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Localitatea Brezoi, strada Lotrului, nr.2, jud. Valcea, Brezoi, Romania, cod postal: 245500, telefon: +40 0250778240, fax: +40 0250778240, persoana de contact: BERBECE RODICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Oras Brezoi, str. Lotrului, nr. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie : ?Alimentarea cu apa a satelor apartinatoare Orasului Brezoi ? Golotreni, Corbu, Proieni, Calinesti si Pascoaia?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop : ?Alimentarea cu apa a satelor apartinatoare Orasului Brezoi ? Golotreni, Corbu, Proieni, Calinesti si Pascoaia?Se solicita ofertape urmatoarele obiective: Executie si proiectare: ?Alimentarea cu apa a satelor apartinatoare Orasului Brezoi ? Golotreni, Corbu, Proieni, Calinesti si Pascoaia?Fazele de proiectare solicitate: 1. Documentatie pentru obtinere avize si acorduri ;2. Documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire (D.T.A.C.);3. Proiect tehnic;4. Detalii de executie;5. Caiete de sarcini;6. Documentatie tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor (D.T.O.E.);7. Documentatie privind obtinerea acordului de mediu;8. Verificare proiect de catre verificatori atestati MLPAT pe toate exigentele necesare;9. Asigurarea asistentei tehnice pe perioada de executie a obiectivului.Nota: ofertantul, in favoarea investitorului, pe baza unei imputerniciri, va obtine toate avizele si acordurile aferente proiectului, inclusiv autorizatia de construire.Valoarea estimata a contractului, fara TVA :3.554.050, 00 lei , defalcata astfel : Proiectare: 145.000 leiExecutia lucrarilor: 3.077.328 leiCheltuieli diverse si neprevazute :331.722 lei
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 554, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 64.000 RONPerioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Documentele prin care se va face dovada constitutirii se vor prezenta in original.In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 18.In cazul constituirii prin OP, suma se va depune in contul RO75TREZ6765006XXX000543 deschis la Trezoreria GURA LOTRULUI - judetul Valcea (CIF 2541894).IMM-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul garantiei de participare (in acest sens se va prezenta dovada calitatii de IMM )In cazul depunerii si respingerii unei contestatii de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare7002, 33 lei.Pentru conversia in lei a mijloacelor financiare exprimate in valuta, autoritatea contractanta va folosi cursul B.N.R. din data publicarii invitatiei de participare la prezenta procedura in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 10% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cond. art. 90 alin. (1) sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 7 zile de la data incheieriicontractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei privind eligibilitateaFormularul 1 ? Declaratie privind eligibilitatea, in original/copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalulCerinta nr. 2Prezentare declaratieipe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006Ofertantul trebuie sa prezinte : Formularul 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare, in original.Cerinta nr. 3Prezentarea declaratiei pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.691din OUG nr. 34/2006Formularul 4- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioarePersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante :1. Schell Robert Adrian - Primar 2. Berbece Rodica - Sef Serviciu 3. Dulcea Dumitru Eugen - Viceprimar 4. Sandu Nicolae - Secretar5. Ismana Bardasu Emil - Consilier Juridic 6. Consilierii locali ai Orasului Brezoi - Burlan Mitu Olivia ? Simona, Dumitrescu Gheorghe, Vlad Decebal ? Gheorghe, Ionescu Razvan ? Sorin, Gosoiu Cristian ? Constantin, Roman Gavrila, Traistaru Ion, Spiru Marian, Bardasu Mircea, Busu Ioan, Chenic Gheorghe, Corotchi Elena, Atanasescu Constantin, Nitescu GabrielIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf. Art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte formularele aferente neincadrarilor in art.180, 181, 691 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independentaFormular 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.Cerinta nr. 5Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, dupa caz, tert sustinatorCerinta nr. 6Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoane juridice/fizice romaneCertficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ?in original /copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? in original/copie legalizata/ copie lizibila in conformitate cu originalul.Certificatele/ atestatele trebuie sa prezinte sitatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Persoane juridice /fizice straineVor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte doc. Echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, texelor si contributiilor catre buget. Aceste documente vor fi insotite detraducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii : Prezentarea certificatului constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data limita a depunerii ofertei.Din certificatul constatator trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul prezentei proceduri;Documentul va fi prezentatin original/ copie legalizata/ copie lizibila conforma cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta certificatul constatator in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, tertul sustinator, dupa caz.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiIn vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conf, cu prevederile legele din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economica care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale ? media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 aniSe solicita Fisa de informatii generale - Formularul 6 in original - care sa contina si media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) in valoare de minim6.400.000 lei .In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, media cifrei de afaceri globala se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica cerintei legate de cifra de afaceri, numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011 si 2012, care vor fi vizate si inregistrate de organele competente, in copii certificate conform cu originalul. Profitul net conform ultimului bilant contabil anual trebuie sa fie pozitiv.In ceea ce priveste bilantul aferent anului 2012, sunt lasate la lititudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii acestei cerinte, in situatia in care bilantul nu este inregistrat inca.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind resursele umaneSe completeaza Formularul 17, in original - Declaratie privind efectivele medii anule ale personalului angajat si ale personalului de conducere in ultimii 3 ani .Ofertantul va depune o lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienteisimilare.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului. In acest sens, ofertantul va depune o lista a personalului care va fi responsabil cu derularea contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale si experienteisimilare.Lista expertilor care va fi responsabil cu derularea contractului va cuprinde : Pentru proiectant: Sef proiect ? inginer proiectare pentru constructii edilitare si gospodarire comunala/instalatii, minim 2 ani, experienta profesionala generala, Inginer proiectant - pentru constructii edilitare si gospodarire comunala/instalatii, minim 2 ani, experienta profesionala generalaVerificator de proiect atestat in domeniul instalatii sanitarePentru executant : Manager de Proiect : studii superioare, minim 5 ani experienta profesionala generala, participarea la cel putin un proiect similar;Sef de lucrare/santier - inginer: constructii civile/constructii hidrotehnice/inginerie sanitara/instalatii pentru constructii, minim 5 ani, experienta profesionala generala, participarea la cel putin un proiect similarRTE sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari edilitare si de gospodarie comunala, care va indeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia Lucrari Edilitare si de Gospodarie Comunala. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata de catre MDRT. Atestatul va fi in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.Responsabil protectia si securitatea muncii (SSM) -atestat profesionalResponsabil controlul tehnic de calitate ? decizie interna de numireOfertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective sau angajamente de participare, astfel incat sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi; declaratie de disponibilitate, in original .- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (aflate in termen de valabilitate) sau, in lipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva si documentul/documentele de specializare in baza careia s-a realizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementari in vigoare);In cazul unei asocieri declaratia va fi completata de catre liderulul asociatiei si va cuprinde personalul propus de fiecare mambru al asociatiei in cadrul echipei care va duce la indeplinire acest contract, precizand pozitia pentru care este propus., Cerinta nr. 2Prezentarea de informatii privind dotarile specificeOfertantul va prezenta Formularul numarul 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de detinere, dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul va face dovada prin completarea unei declaratii ca are dotarea necesara indeplinirii contractului - va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrari.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere): PENTRU PROIECTARE: - Soft de proiectare;
- Statie topografica;
- Minim 2 calculatoare ;
- Minim 1 imprimanta format A3.PENTRU EXECUTIE : - Buldoexcavator, - Incarcator frontal, - Autogreder, - Autobasculante, - Cilindru compactor, Ofertantul trebuie sa prezinte documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului.In cazul asocierii, formularul nr. 9 trebuie sa fie completat de liderul asocierii si trebuie sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asocierii. Acest formular va fi insotit de angajamentul ferm al asociatilor din care sa reiasa ca acestia vor pune la dipozitia proiectului respectivele echipamente.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal sau a reprezentantului imputernicit al ofertantului ca dotarile tehnice declarate in formularul 9 sunt in stare buna de functionare., Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind subcontractantii/ asociatiiOperatorul economic are obligatia de a declara subcontractantii.Se va completa Formularul10? la depunerea ofertei se vor declara toti subcontractantii. Pe parcursul derularii contrctului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contrctante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificare propunerii tehnice sau financiare initiale.Un operator economic nu are dreptul de a participa la o procedura de atribuire atat in calitate de ofertant, cat si in calitate de ofertant asociat sau in calitate de subcontractant (executant, furnizor, prestator) al altui ofertant. Pentru asociere se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderului de asociere. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare., Cerinta nr. 4Prezentarea listei : - principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formularul nr.7, in original.Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniFormularul nr. 19, in original;In cazul unei asocieri, acest formular va fi completat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 5Prezentare de informatii privind experienta similaraFisa experienta similara - se vor completa in original Formularele 8 (servicii ) si 8A (lucrari).Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul sa fi finalizatun contract de lucrari de natura si complexitatea lucrarilor executate ce fac obiectulcontractului, a carui valoare sa fie cel putin egala cu suma de 3.077.328 lei.Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi dus la bun sfarsit maxim 2 contracte de servicii deproiectare a carorvaloare cumulata sa fie minim in suma de 145.000 lei.Atat pentru serviciile de proiectare, cat si pentru executia lucrarilor, prin sintagma ?finalizat? se intelege ca se va permite indeplinirea cerintei conform art. 13 si art. 14 din Ordinul nr. 509/2011.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei solicitari se vor prezentaparti relevante dupa contractele de executie, respectiv de proiectare care certifica experienta similara, insotite de procesele verbale de receptie partiale sau la terminarea lucrarilor, respectiv la finalizarea prestarii serviciilor de proiectare (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) si recomandari din partea beneficiarilor finali.Prin contracte similare se intelege atat cele care au ca obiect elaborarea de proiect tehnic, cat si cele care au ca obiect executia de lucrari si care cuprind intreaga gama de servicii/lucrari ce formeaza obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Nota: Pentru calculul valorii experientei similare, vor fi luate inconsiderare valorile specificate in contractele prezentate, fara TVA.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, pentru fiecare an in parte.In cazul in care valoarea contractului initial a fost majorata prin acte aditionale, este obligatorie prezentarea actelor aditionale respective din care sa reiasa clar majorarea aplicata. Nu vor fi luate in considerare valorile declarate, daca acestea nu pot fi regasite in contractele prezentate ca dovada.Nota: dupa caz, documentele se vor prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinta nr. 6Informatii privind sustinerea tehnico-economica(daca este cazul)In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere (Formularele nr. 14 si 16) raportat la natura sustinerii invocate. Cerinta nr. 1. Prezentarea certificatului ISO 9001 :2008Certificat de atestare ISO-9001 privind managementul calitatii in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, valabil la data limita a depunerii ofertei, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatiiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 2 Prezentarea certificatului ISO14001Certificat ISO 14001, valabil la data limita a depunerii ofertei, in domeniul constructiilor pentru executant si in domeniul proiectarii pentru proiectant, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediuluiNOTA: ? Nu se admit ofertantii in curs de certificare, cu exceptia acelora care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.? Domeniul de certificare al ofertantului trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri.In cazul unei asocieri acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer