Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de alimentare cu apa , Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta


Detaliu pentru invitatia numarul 342548
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TUZLA
Numar invitatie: 342548/11.02.2013
Denumire contract: Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de alimentare cu apa , Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TUZLACod fiscal: 4707625, Adresa: STR. CONSTANTEI, NR.80A, Tuzla, Telefon: +40 0241747564, Fax: +40 0241747564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CONSTANTEI, NR.80A, Tuzla, Romania, cod postal: 907295, telefon: +40 0241747564, fax: +40 0241747564, persoana de contact: DEACU ANDREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA TUZLA, STR. CONSTANTEI, NR.80A, Tuzla
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie : Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de alimentare cu apa , Lotizare parcela A151/2, in com. Tuzla, jud. Constanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Categoria de produse/servicii/lucrari: CodCPV 45000000-7Lucrari de constructii;CPV ? 45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apaServicii de proiectare, se vor elabora : - Proiect tehnic, - Detalii de executie, - Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT, - Asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarii.Total executie lucrari: Conform studiului de fezabilitate.Lucrarile de constructie includ: a) Lucrari de constructieb) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicec) Testare si punere in functiuned) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesare) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de mamim 1 luna, nu intra perioada de timp necesara constatarilor necesare in vederea remedierii deficientelor;f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau OperatoruluiValoareaachizitiei: SERVICII DE PROIECTARE SI EXECUTIE :457.943, 00 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: Valoare estimata pentru proiectare =22.702, 00 lei;Valoare estimata pentru executie= 389.594, 00 leiValoare estimata pentru diverse si neprevazute= 45.647, 00 leiDeterminarea valorii are la baza urmatoarele sume conform devizului general aprobat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, respectiv: 1.) Cheltuielile pentru constructii: C+M ( liniile bugetare de la capitolele: 1.2+1.3+2+4.1.+4.2.+5.1.1.) la care se adauga liniile bugetare cuprinse la cap.: 4.3.+4.5.+5.1.2.din devizul estimativ al Studiului de fezabilitate .Executia lucrarii=389.594, 00lei fara TVA.2.) Cheltuieli pentru proiectare : linia bugetara de la cap. 3.3.1.c+3.3.1.d, care insumeaza 22.702, 00 lei fara TVA.3.) Cheltuieli diverse si neprevazute :45.647 lei respectiv 10% * (linia bugetara aferenta capitolelor 1.2+1.3.+2+3+4 din devizul estimativ privind Cheltuielile pentru investitia de baza din devizul estimativ).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 943 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 8.245 lei. Valabilitatea garantiei va fi de 120 zile de la data limita primirii ofertelor Modalitatea de constituire : conform de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul constituirii garantiei de executie prin retineri succesive din situatiile de plata, garantia de buna executie se va constitui potrivit prevederilor HG 1045/2011.Returnarea garantiei de executie se va face conform art. 92 alin. (2) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarileprivind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4A ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4B)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? MICU CONSTANTIN FLORIN; CONTABIL SEF: CHERIM AITEN; Resp. Achizitii: BORCAN DANIELA ALINA, Consilier: Samoila Gheorghe , Viceprimar : Resit Taner, Inspector urbanism ; Cireasa Costica.Consilieri Locali : Alis Osman Amdi, BalabanescuGheorghe, Baluta Gheorghe, Buzoiu Flaviu, Dode Marin, Dogaru Catalin, Matei Florin, Pirvu Pirvu, Raducea Florin, Ratoiu Nicolae, Resit Taner, Sandu Raul, Sarofin Liliana, Stanciu George-Adrian Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile din acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, in cazul in care, in oferta a fost prezentat doar in copie , ,conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului asigurarile siresursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabilla data limita de depunere a ofertelor, Formularul nr. 7B si Formular 6., Cerinta 3Angajamentul ofertantului, prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului de lucrari, va prezenta in original asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii montaj si raspunderea constructorului ? declaratie raspundere civila. Dupa incheierea contractului de executie lucrari pana la emiterea oridnului de incepere executare contract , antreprenorul/ constructorul va incheia o polita de asigurare civila in numele si pentru autoritatea contractanta privind asigurarea pentru toate riscurile lucrarilor de constructii si montaj aferente proiectului: Amenajarea infrastructurii locale, Retele edilitare de apa , In com. Tuzla, jud. Constanta, Beneficiar: Primaria Tuzla, Cerinta nr. 2Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim 176.698 Lei pentru o perioada de min. 3luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte, dovedite prin scrisoare bancara. Avand in vedere numarul limitat de transe de rambursare plata de catre finantator a sumelor cheltuite de catre beneficiar, executantul trebuie sa detina resursele financiare necesare executiei pe o perioada de minim 3luni. Termen minim de plata 3 luni. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, suplimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritatievidente., Informatii privind situatia economico-financiara.Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, (2010, 2011, 2012)exclusiv anul in curs, minim acceptata: 824.592, 00 LEI.Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteSunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare privind situatia economico - financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 7)Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8C in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuiesa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUGdin OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei) valabil la data limita dedepunere a ofertelor, Formularul nr. 7B si Formular 6., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Informatii privind angajatii si pentru personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (RTE, personal de conducere, topometrist, etc.).Persoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in realizarea lucrarilor solicitate prinspecificatiile tehnice. Fiecare persoana cheie va face dovada participarii la executia a minimum un proiect similar. Se va prezenta si Formularul 11Ofertantul va face dovada disponibilitatii urmatorului personal: Inginer constructor specialitatea Instalatii, cu experienta generala de minim 5 ani in proiectare;Coordonator echipa de proiectare ? persoana cu studii superioare de specialitate, absolvent al unei facultati tehnice de profil, cu minim 5 ani experienta profesionala generalaInginer autorizat cadastru-geodezie-cartografie, cu experienta in domeniu de minim 3 ani, atestat pe domeniul de lucrari mentionat in fisa de date a achizitieiSef de santier: minim 1 persoana cu studii superioare in domeniul constructiilor cu minim 5 ani experienta profesionala generala (se prezinta copia diplomei de absolvire a unei Facultatii de constructii); Responsabil tehnic cu executia: atestat conform reglementarilor in vigoare (se va prezenta copia atestatului pentru responsabil tehnic cu executia in domeniile corespunzatoare lucrarilor ofertate, precum si copie dupa legitimatia vizata la zi;Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii/instalatii: studii superioare in domeniul tehnic, se va prezenta decizia de numire, precum sidiploma de studii; Topometrist: studii superioare in domeniu, atestat OCPI, in conformitate cu reglementarile legal;CV semnat si stampilat in original;, certificarile/ atestarile/legitimatii/ diplome. Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul detine personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinireacontractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente., Ofertantul va prezenta dotarea tehnica, utilajele ecipamentele, mijloacele auto, sculele si dispozitivelor pe care se angajeaza sa le aiba si sa le puna la dispozitie pentru realizarea lucrarilor cat si pentru perioada de garantie Echipamentul din dotare si destinat executiei lucrarilor sa fie considerat ca suficient si satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului in perioada de timp programata., Lista principalelorservicii similare executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit (contract(e)/proces(e) de receptie etc, ) prin care sa se confirme executarea lucrarilor in valoare de 389.594, 00 leiInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de de executie- Durata de realizare a lucrarilor
10
Descriere:
Durata de realizare a proiectului tehnic
10
Descriere:
Garantie acordata lucrarii
15
Descriere:
Timp de mobilizare in caz de defectiuni in perioada de garantie
5
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 09:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer