Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Proiectare si executie amenajarea unor sali de clasa in podul Scolii Gimnaziale nr 2" din mun. Sibiu.


Detaliu pentru invitatia numarul 351029
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIU
Numar invitatie: 351029/25.07.2013
Denumire contract: "Proiectare si executieamenajarea unor sali de clasa in podulScolii Gimnazialenr 2" din mun. Sibiu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE A UNITATILOR DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT SIBIUCod fiscal: 14392273, Adresa: ALEEA CALARETILOR NR.33 SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269212645, Fax: 0269212645
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Turnului Nr.4, Sibiu, Romania, cod postal: 550197, telefon: +40 0269212645, fax: +40 0269212645, persoana de contact: Mircea Dragoman
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Turnului Nr.4, Sibiu, jud.Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Proiectare si executieamenajarea unor sali de clasa in podulScolii Gimnazialenr 2" din mun. Sibiu.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va proiecta in spatiul disponibil amenajarea unor sali de clasa in podul Scolii Gimnaziale nr 2, urmand executia conform noului proiect. Investitia propune amenajarea podului, revizuirea partiala a sarpantei si inlocuirea in totalitate a tiglei solzi, si obtinerea la nivelul podului a trei sali de clasa, o sala multifunctionala, doua laboratoare, un hol de distributie si patrugrupuri sanitare pe sexe.Valoarea estimata a contractului de lucrari se constituie din urmatoarele componente :1. Servicii de proiectare fazale PAC, PT+CS+DDE si asistenta tehnica din partea proiectantului ? 43.500 lei fara TVA. 2. Executie lucrari ? 548.045 lei fara TVA. 3. Valoare diverse si neprevazute? 62.411 lei fara TVA reprezentand 10, 55% din valoarea estimata a contractului fara TVA(fara diverse si neprevazute ).Valoarea estimata fara TVA este de 653.956 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 653, 956 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da :10.000 leiOfertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o soc. de asigurari ( in original)- O P in contul: RO44TREZ5765006XXX000220-Trez. Sibiu (se prezinta in original)- In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa Formularul nr. 6 (se prezinta in original).-Perioada de valab. a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor.- IMM urile beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garania de participare va fi insotita de decl. privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.- In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.Conditii de retinere a garantiei de participare: AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabi. a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalentul leu/euro se va face la cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.In masura in care CNSC respinge contestatia, formulata de operatorul economic, in cadrul procedurii de atribuire, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 4.433, 95 lei in conf. cu prevederile art. 278^1, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau? prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului conform art. 90 alin.(1)-(3) sau in functie de valoare de la art.90 alin.(1) si alin.(2) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Totodata sevor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie. In acest caz, garantia de buna executie va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Cerinta obligatorie-Declaratii privind eligibilitatea- Declaratii pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situat. prev la art.180 si art.181 din OUG34/2006. Se vor completa: Formularul 1 si Formularul 2 si Formularul 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr.2-Cerinta obligatorie-Declaratii privind evitarea conflictului de interese- Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG34/2006. Se va completa Formularul 10.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director, Serviciul Public de Administrare a-Simona PopUnitatilor de Invatamant Preuniversitar de Stat(SPAUIPS )- Dir. adjunct, SPAUIPS-Heddi Schiau- Insp. specialitate, SPAUIPS-Viorica Chisalita- Insp. specialitate, SPAUIPS-Mircea Dragoman- Cons. juridic, SPAUIPS-Aurora Sararu- Sef birou contabilitate, -Mioara Puscas- Referent, -Daniela VestemeanCerinta nr.3-Cerinta obligatorie-Certificat de participare cu oferta independenta- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 9.Cerinta nr.4-Cerinta obligatorie-confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta: a. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul consolidat general.b. Certificat eliberat de autoritatea competenta, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.c. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in original / copie legalizata, xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul insotite de traducere autorizata. Cerinta obligatorie-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Pentru persoane juridice/fizice romane: - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.- pentru persoanele fizice, se va prezenta: autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012Se va prezenta bilantul aferent anului 2012, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, trebuie sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Se va completa Formularul 4 ? Informatii generale.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, certificari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va prezenta Formularul 4C.b. Operatorul economic trebuie sa fi executat contract/contracte care au avut ca obiect executia unor lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 548.045 lei (fara TVA).Se va completa Formularul 7 distinct pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.Pentru contractele reprezentand experienta similara in ultimii 5 ani echivalenta leu/euro se face la cursul mediu anual comunicat de BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON- pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 RON- pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 RONCei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Resurse tehnice: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratii pentru personal: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere. Se va prezenta Formularul 8CSe va prezenta Anexa la formularul 8C(declaratie) care contine informatii privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului (numele, functia, atributiile)pentru personalul cheie.Pentru personalul cheie ofertantulva prezenta, in plus: -copii dupa diplomele de absolvire, certificate de atestare, autorizatii si orice alte documente care sa ateste calificarea solicitata de autoritatea contractanta.Pentru personalul RTE se va prezenta decat atestatul.? - In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt angajate in cadrul societatii ofertante se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personele nominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante; Declaratia va fi insotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sa cuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;sau? In cazul in care persoanele nominalizate ca personal cheie sunt persoane fizice neangajate in cadrul societatii ofertante, pentru acestia se va prezenta: -copii dupa contractele de colaborare / angajamente de participare / declaratii de disponibilitate.? In cazul in care peroanele nominalizate ca personal cheie sunt din partea unei/unor persoane juridice, alta/altele decat ofertantul, aceste persoane juridice pot avea calitatea doar de asociat / subcontractant / tert sustinator, pentru care veti prezenta: - toate documentele solicitate prin prezenta Fisa de date, specific pentru asociati / subcontractanti / tert sustinator, dupa caz.Resurse umane- Personal cheie: Pozitie Nr.min.Responsabil tehnic cu executia atestat 1Resposabil CQ 1Inginer instalatii 1Inginer constructor 1(Nota*): Pentru Responsabilul cu controlul calitatii (CQ) se va prezenta decizia interna de numire in aceasta calitate ca alternativa lacelelalte documente., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/ subcontractanti).Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator) trebuie sa prezinte: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 formularul 1B- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c^1) si d).din OUG 34/2006 formularul 2B- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 formularul 10, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa formularul 5 cu subcontractantii si specializarea acestora.Se va completa formularul 4A cu datele de identificareSubcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - formularul 10 - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006., Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap. III.2.?CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociatii.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiese cine este liderul asocieriiprecum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul care revine fiecaruia. Ofertantii vor prezenta: a. certificat emis de organisme independente privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2001, sau echivalentb. certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectei a mediului ISO 14001:2005, sau echivalent.Certificatele se vor prezenta in xerocopie certificata pentru conformitate.Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2013 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer