Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE ,, ASFALTARE STRADA LUNCII SI STRADA STEJARULUI ?? IN COMUNA VULPENI, JUDETUL OLT''


Detaliu pentru invitatia numarul 325011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VULPENI
Numar invitatie: 325011/26.04.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE , , ASFALTARE STRADA LUNCII SI STRADA STEJARULUI ?? IN COMUNA VULPENI, JUDETUL OLT''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VULPENICod fiscal: 4394803, Adresa: COMUNA VULPENI, Vulpeni, Telefon: 0766492979, Fax: 0249456770
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA VULPENI, Vulpeni, Romania, cod postal: 237565, telefon: +40 766492979, fax: +04 249456770, persoana de contact: DAN IOVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Vulpeni, strada Decebal, nr.1 , judetul Olt, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE , , ASFALTARE STRADA LUNCII SI STRADA STEJARULUI ?? IN COMUNA VULPENI, JUDETUL OLT''
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIEASFALTARE STRADA LUNCII SI STRADA STEJARULUI , L totala= 1260m l=5m pe o lungime de 850m si l=4m pe o lungime de 410m
II.1.6) CPV: 45230000-8 - Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 479, 693 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006. Date pentru const. gar. de part. Trezoreria Orasulu Bals RO15TREZ5085006XXX000593, CUI 4394803.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.60 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 6500 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa formularul nr. 13.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 3% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de proiectare si executie de lucrari, conf. formular nr. 14. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Decl.pe proprie rasp. priv eligibilit.in conf. cu art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modific.sicomplet. ult. - formular 1. b) Decl. privind neincadrarea in sit. prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modif si complet ult - formular 1A. c) Decl.privind calit. de particip.la procedura - formular 2- Decl.pe proprie rasp ca nu are in cadrul autorit. contract, pers care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gr.al patrulea incl, conform art.69^1din O.U.G.nr. 34/2006, cu modif.sicompl.ult.Personal Iova Dan - primar, Manda Traian - viceprimar, Urdes Elena - contabil.Certific. de particip.la licitatie cu oferta independ., conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1B- Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)-pers. jurid. straine vor prez. doc. edificat. pt dov. eligibil.Pt. of. nerezidenti se vor aplica prev.art. 182din OUG 34/2006. Doc.vor fi prez in orig sau copie conf cu orig, insotite de traducerea autoriz.in limba rom. Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii)..Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.Cerinte minime de calificare: - cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minim: 4.000.000 LEI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu princip serv similare prest in ultimii 3 ani si lucrari similare execut in ultimii 5 ani. Ultimii 3 ani, respectiv ultimii 5 ani se vor calc pana la data dep.ofert.Prezentarea fiselor de experienta sim., pentru contracte al caror obiect a fost serv de proiectare si/sau executie lucrari de modernizare si/sau rebilitare drumuri.Pt proiectare se va prezenta un contract sim. privind proiectarea de drumuri, prestat in ultimii 3 ani(cei 3 ani de vor calcula pana la data depunerii ofertelor). Pt executie se vor prez max 3 contracte sim., execut in ultimii 5 ani( se vor calcula pana la data depunerii ofert), avand ca obiect executia de lucrari de reabilitare si modernizare a drumurilor., . Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat , precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., . Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari. Standarde de protectia mediuluiStandarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau sediu Primariei Comunei Vulpeni , str. Decebal nr.1 in termen de 24 ore de la data solicitarii scrise.depusa la sediul primariei , fax :0249456770 sau e -mail: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 21:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer