Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE ?BRANSAMENTE CANALIZARE STRAZI BISTRA?


Detaliu pentru invitatia numarul 338670
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI BISTRA
Numar invitatie: 338670/02.11.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE?BRANSAMENTE CANALIZARE STRAZI BISTRA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI BISTRACod fiscal: 4562346, Adresa: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Telefon: 0258773105, Fax: 0258773105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania, cod postal: 517115, telefon: +40 0258773105, fax: +40 0258773105, persoana de contact: MARIN BIRLA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA TURZII, NR. 100, Bistra, Romania, cod postal: 517115, telefon: +40 0258773105, fax: +40 0258773105, persoana de contact: MARIN BIRLA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE?BRANSAMENTE CANALIZARE STRAZI BISTRA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea PD+DE+PAC ?i execu?ia lucrarilor de bran?amente canalizare strazile: Furcilor, Paraul Oilor, Hudice?tilor, Valea Bistri?orii, N. Iorga, ?oferilor, Ghiocelului.
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 424, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 8.485 lei.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO62TREZ0065006XXX000122, deschis la Trezoreria Cimpeni, cod fiscal 4562346 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, inconformitate cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertele carenu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile.In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privindstimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membrual asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-seprevederile art. 278^1 alin. (1) lit.c) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 4204, 27 lei.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA). Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006); Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului delucrari (conf. art. 90 alin.1 si alin.3 din OUG 34/2006): retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale ; Contractantul areobligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractante. In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA)*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrare in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului 3.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 .Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 completata conform Formularului 4.Prezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 de catre tert sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sedii: sediu social, respectiv sediisecundare daca exista;
- Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, de pe raza caruia societatea ofertanta are sediul social, sedii secundare si puncte de lucru.Dovada achitarii impozitelor si taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricaredintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine - in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006, conform Formularului 5 din Sectiunea III Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul Comunei Bistra: Primar Gligor Traian, viceprimar Birla Ioan, contabil Goia Mariana, responsabil achizitii publiceBirla Marin, consilieri: Pasca Ioan, Bustan Constantin, Birla Constantin, Cretiu Emil, Risteiu Petru Dan, Birla Ioan, Balea Elena, Furdui Cornel, Goia Augustin, Birla Dorin, Berindei Constantin, Boncea Fanel Bucurel, Voda Constantin.Nota: Declaratia va fi completata de catre ofertant / candidat / ofertant asociat / subcontractant / tert sustinator.Cerinta nr. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010. Prezentare declaratie, conform modelului din Formularul 6 din Sectiunea III Formulare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului, respectiv proiectare si executie are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificate constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Se vor avea in vedere prevederile Ordinului Nr. 509/2011 al Presedintelui ANRMAP, privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Cerinta nr.2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata .NOTA: In In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare.2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant.Prezentare informatiile generale conform cerintelor din Formularul 8, Cerinta nr.2Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati sa fiede minim 840.000 lei.Se vor prezenta bilanturile contabile care vizeaza activitatea din cel multultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) in functie deinformatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Echivalentul in euro a valorilor exprimate in lei se va calcula de catreofertantii romani si straini utilizand cursul lei/euro mediu comunicat de BNRpentru anul respectiv, dupa cum urmeza: Anul 2009 - 1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 -1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vorutiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca CentralaEuropeana, aferente anilor respectivi., Cerinta nr. 3Sustinerea financiara a lucrariiOfertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloacefinanciare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentruo perioada de 2 luni, pentru o suma de 200.000 lei.Operatorul economic declarat castigator, are obligatia de a prezentaautoritatii contractante dovada ca dispune de surse de finantare, dacafinantarea e asigurata din surse proprii sau angajament ferm al finantatoruluiin cazul in care acesta apeleaza la alte surse de finantare, respectiv casuma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazuldeclararii ofertei castigatoare, indiferent de obligatiile ce ii revin ofertantuluiin cadrul altor contracte., Cerinta nr. 4Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilorart. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Situatia economica si financiara a candidatului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sisustinerea acordata, in conformitate cu cele precedente, de catre o altapersoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fata de autoritatea contractanta, prin caresustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resurselefinanciare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica: 1.Ofertantul va prezenta Declaratie privind principalele contracte de serviciiprestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.2. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sauclienti privati. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experienteisimilare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta: 1. Declaratie privind principalele contracte de servicii prestate in ultimii 3ani, conform Formular 9 si Anexa 9 din Sectiunea III Formulare, 2. Declaratie privind principalele contracte de lucrari, executate in ultimii 5ani, conform Formular 10 si Anexa 10, Cerinta nr. 2Experienta similara servicii de proiectare: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin prestarea unuicontract de proiectare, in ultimii 3 ani, care sa includa servicii de proiectarepentru lucrari de natura si complexitate similara contractului ce urmeaza sase atribuie, in valoare de minim 29.000 lei fara TVA.Prezentarea pentru confirmarea experientei similare in servicii de proiectaresimilare de documente, astfel: Procesul verbal de predare primire/ procesulverbal de receptie/ recomandare de la beneficiar/ document constator cuprivire la contractul care demonstreaza experienta similara (document emisin conformitate cu prevederile art. 97^1 din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare) pentru contractul de proiectare, documente din caresa rezulte ca, ofertantul si-a indeplinit in mod corespunzator obligatiilecontractuale.Documentele se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?., Cerinta nr. 3Experienta similara pentru executie: Experienta similara a ofertantului poate fi demonstrata prin executia unuicontract de lucrari in ultimii 5 ani, de natura si complexitate similaracontractului ce urmeaza sa se atribuie, in valoare de minim 390.000 lei fara TVA.Prezentarea de certificari de buna executie pentru contractul de lucrari caredemonstreaza exp. similara, astfel: Procesul verbal de receptie laterminarea lucrarilor si de receptie finala (dupa caz, daca s-a incheiatproces verbal de receptie finala), intocmite in cf cu prev. HG nr.273/1994/recomandare din partea beneficiarului lucrarii executate, din caresa rezulte modul corespunzator de indepline a obligatiilor contractuale sifaptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care aucondus la refacerea partiala sau totala a unei lucrari /document constator cuprivire la contractul care demonstreaza exp. similara (document emis inconf.cu prev. art. 97^1 din HG 925/2006., Cerinta nr. 4Echipamentele tehnice, utilaje, instalatii: 1. Declaratie pe proprie raspundere ca dispune de licenta de program ptprestarea serv. de proiectare.2.Declaratie cu utilajele, echip. tehnice, instalatiile de care dispune si pecare se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Ofertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnareacontractului dovezile detinerii echip., instalatiilor, utilajelor, mijloace tehnicesi mijloace de transport. Ptr a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora curespectarea prev. legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, op. ec.trebuie sa prezinte, in fctie de sit.specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urm.doc.: contr. inchiriere, concesiune, leasing, colaborare sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.5Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, alecadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispunecandidatul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, conform Formularului 13 din Sectiunea III Formulare, Cerinta nr.6Pers.cheie :1. Coord.proiect, exp. Prof.in serv. proiectare ptr const. edilitare si degosp.com., dovedita prin particip.la cel putin un proiect similar;2. Resp.lucrare/Sef santier /Coord.lucrare cu exp.prof. specifica dov. prinparticip.la cel putin un contr.exec.similar;3. Respons.RTE pt. domeniul ob. Contr., autoriz.valabila cf. Lg. 10/1995.4. Inginer apa-canal , cu diploma de inginer, studii superioare5. Resp.calitate CQ in dom.const.edilitare si de gosp. Comunala; docum. dincare rezulta (decizia angajatorului, etc.) ca poate desf.activ.resp.calitate, incf. cu legisl.in vig.;6. Resp. Securit. si sanat. Santier, resp. securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat cf.Lg. nr.319/2006., Se vor prezenta pentru personalul minim solicitat, CV-uri, conformFormularului 13a. CV-ul va include informatii ref.la experienta anterioara, incluzand detalii ref. la experienta generala si specifica cf. rolului din echipaofertantului si va fi insotit de documentele, certificatele, atestatele necesaredovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa.In cazul in care, membrii echipei propuse ptr. indeplinirea contractului nusunt angajati ai operatorului economic, acestia vor prezenta o declaratie dedisponibilitate/anagajament de participare pentru lucrarile si/sau serviciilecare urmeaza a fi executate si/sau prestate in perioada contractuala, conform Formularului 13b., Cerinta nr.7Informatii privind subcontractantii: In cazul in care parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, se va completa Formularul14 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractant si specializarea acestoraOfertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitateain care subcontractorii vor fi inclusi in cadrul echipei propuse., Cerinta nr.8Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa seafle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentruindeplinirea acestui contract, si de o alta persoana, indiferent de naturarelatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul incare ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta areobligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, fatade autoritatea contractanta, prin care sustinatorul confirma faptul ca va punela dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Se solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii conformISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului- numai pentru lucrari.Se va prezenta certificatul in perioada de valabilitate la data depuneriiofertelor, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnatde ofertant., Cerinta nr. 2Se solicita dovada certificarii conform standardului de mediu ISO 14001 sauechivalent in domeniul aferent contractului- numai pentru lucrari.Se va prezenta certificatul in perioada de valabilitate la data depuneriiofertelor, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnatde ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer