Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ? EXTINDEREA CORPURILOR DE SCOALA GENERALA CU GRUPURI SANITARE?


Detaliu pentru invitatia numarul 338020
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Cioroiasi (Consiliul Local Cioroiasi)
Numar invitatie: 338020/23.10.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ? EXTINDEREA CORPURILOR DE SCOALA GENERALA CU GRUPURI SANITARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cioroiasi (Consiliul Local Cioroiasi)Cod fiscal: 4554114, Adresa: Com. Cioroiasi Nr. 75 Jud. Dolj, Cioroiasi, Telefon: 0251317122, Fax: 0251317122
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Cioroiasi Nr. 75 Jud. Dolj, Cioroiasi, Romania, cod postal: 207195, telefon: +40 251317122, fax: +40 251317122, persoana de contact: Vergil Dascalu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Com. Cioroiasi Nr. 75 Jud. Dolj, Cioroiasi, Romania, cod postal: 207195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ? EXTINDEREA CORPURILOR DE SCOALA GENERALA CU GRUPURI SANITARE?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare tehnica (PT, DDE, Documentatii obtinere autorizatie si avize, VT, Asistenta tehnica)si lucrari de executie pentru ? EXTINDEREA CORPURILOR DE SCOALA GENERALA CU GRUPURI SANITARE?
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. - Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.cont trezorerie pentru constituirea garantiei de participare: RO29TREZ2922451022XXXXX
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fara TVA al contractului - Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din in sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare conform modelului ? Anexa 1.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/ consortiului /asocierii. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Se completeaza Anexa 2 Declaratie privind eligibilitatea- Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se compleaza Anexa 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local in original/copie leg/copie cf. cu originalul. Se completeaza Anexa 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน?din OUG 34/2006, tinand cont ca persoanele cu functie de decizie in organiz., derularea si finaliz.procedurii de atribuire sunt: Primar Dascalu Virgil, Viceprimar Oanta Stan Doru, Danila Stefan si Bera florentina si consilieri ce aproba bugetul local: Danila Constantin, Nedelcu Alexandru, Sirbu Gabriel, Rusoiu Dumitru, Fota Cristian, Ionele Adrian, Mitrica Costin. Prezentare Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.Prezentare Declaratie privind calitatea de participant la procedura cf Anexei 6.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: ? Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Ofertantul sa fie legal inregistrat si din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate autorizata a ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Se prezinta Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata sau copie ?conformcu originalul?, iar pt. Persoane juridice /fizice straine se prezinta certificat de rezidenta fiscala. Autoritatea contr. va solicita ofertantului clasatpe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte certificatul constatator de la ORC in original/copielegalizata pentru conformitate cu copia depusa.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri globala din ultimii trei financiari incheiati (2009, 2010 si 2011) - Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara, eliberat de catre organelecompetente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.Media Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici ( 2009 , 2010 si 2011) este cel putin de 315.000 RON sau echivalent in EURO.Prezentare in copie lizibila: Bilantcontabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010 , 31.12.2011 vizat de institutiile abilitate, sau sau alte documente edificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul ec. nu poate prezenta bilanturilecontabile., Tert sustinator (daca este cazul )In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilorart. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani(raportate la data limita de depunere a ofertelor), Experienta similara: - executia in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) a minim o lucrare avand ca obiect constructie cladiri in valoare minim de 142.585 lei fara TVA. Pt. echivalentaleu/euro se va folosi cursul mediu anual publicat de BNR pentru anul in carea fost semnat contractul.- prestarea in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) a uui contract de proiectare si asistenta tehnica avand ca obiect constructia de cladiri in valoare de minim 15.000 lei fara TVA., Pt lucrarile si serviciile prezentate drept experienta similara se vor prezenta : copie dupa PV de receptie la terminarea lucrarilor sau PVde receptie finala ? daca a expirat perioada de garantie acordata lucrarilor, - Recomandare care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitateDocumentele se vor prezenta in copie lizibila , ,conform cu originalul, Informatii privind personalul - personal minim necesar indeplinirii contractului de lucrari: Sef santier ? inginer constructii civile cu experienta profesionala in constructii de cladiri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. Pt. serviciile de proiectare: 1 ing proiectant specializarea Constructii civile cu experienta in domeniu de minim 3 ani1 inginer proiectant specializarea Instalatii pentru constructii cu experienta in domeniu de minim 3 ani, 1 arhitect cu experienta in domeniu de minim 3 ani ., Pentru toate persoanele declarate pentru indeplinirea contractului de lucrari conform Listei trebuie anexat Curriculum Vitae, angajament participare, copii dupa diplomele de studiu, certificarile, atestarile pentru fiecare persoana propusa care sa demonstreze pregatirea profesionala in domeniul cerut, cat si extras REVISAL, si/sau contractele de prestari servicii, angajament sau acord de participare, incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prezinte sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare aacestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila, Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispun operatorii economici pentru indeplinirea contractului - sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari - 1 buldoexcavatorsi 1 betoniera si pentru serviciile de proiectare - 1 calculator , 1 echipament listare si tiparire documente, Soft intocmire devize de lucrari ., Pentru utilajele considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului ofertantii vor depune dovada detinerii acestora: acte de proprietate, de inchiriere sau angajamente., Tert sustinator(daca este cazul)In cazul in care cerintele de calif referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocareasustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existenteintre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are obligde a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angaj ferm alpers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptulca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere vatrebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006.Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinereprezentat de ofertantul castigator va face face parte integranta a contractuluide achizitie publica., Informatii privind subcontractantii- Se va prezenta o lista cu subcontractantiisi specializarea acestora, precum si cantitatile de lucrari si valoareaacestora. Se va atasa deviz de oferta pt. cantitatile de lucrari ce se vorexecuta semnat si insusit de firma subcontractoare, pentru fiecare categoriede lucrare ce va fi executata. Se va prezenta acordul de subcontractare, din care sa rezulte partea din contract pe careo va indeplini fiecare (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoareacontractului). Ofertantul castigator va prezenta inainte de semnarea contractului acordul de subcontractare in original., Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, dincare sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o vaindeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum siimputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care facobiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., ISO 14001:2005 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care facobiectul contractului, valabil la data deschiderii ofertelor., In conformitate cu standardele privind asigurarea calitatii, se vorprezenta copii legalizate/ copie cu mentiunea ?conform cuoriginalul? dupa certificatele emise de institutiile acreditate saelibereze respectivele certificarii 2. Sunt admise standarde echivalente celor mentionate anterior, cu indeplinirea conditieiprivind dovedirea asigurarii lor la un nivel corespunzator. 3. Nu se admit operatori economici in curs de autorizare, decat cu conditia prezentarii raportului de audit finalizat din acre sa rezulte ca operatorul economic va primi certificarea. In cazul uneiasocieri cerinta obligatorie trebuie indeplinita individual defiecare asociat pentru domeniile de activitate pentru care declaraca va executa lucrarea ( prezentate in acordul de asociere).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, accesand www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer