Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE : INTERCONEXIUNE RETEA DE APA FIERBINTE ZONA NORD - BRASOV


Detaliu pentru invitatia numarul 332924
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BRASOV
Numar invitatie: 332924/02.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE : INTERCONEXIUNE RETEA DE APA FIERBINTE ZONA NORD - BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BRASOVCod fiscal: 4384206, Adresa: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Telefon: +40 268 472486, Fax: +40 268 472486
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. EROILOR NR.8, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268472486, fax: +40 268472486, persoana de contact: LIDIA BULGAREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Priamria Municipiului Brasov, B-dul Eroilor nr. 8, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE : INTERCONEXIUNE RETEA DE APA FIERBINTE ZONA NORD - BRASOV
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE : INTERCONEXIUNE RETEA DE APA FIERBINTE ZONA NORD - BRASOV Jonctiune DN600(PT2 CFR-V0Z si punctul de racord al CT 37 Astra
II.1.6) CPV: 45232140-5 - Lucrari de constructii de conducte de incalzire urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 063, 242.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA. Garantia de participare in valoare de :80632 LEI sau 40.316LEI pentru IMM, prin completarea Formularului 18, constituita conform optiunilor art.86 din HG 925/ 2006 , cont RO 06TREZ1315006XXX000170, TREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006 , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de8366, 33LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Da. Garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform optiunilor art. 90 din HG 925/ 2006 , contTREZORERIA MUNICIPIULUI BRASOV, cod fiscal 43.84.206 - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categora IMM-urilor si face dovada in acest sens.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 / 2006: Ofertantii vor completa si prezenta declaratia in conformitate cu formularul din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.5 Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, formularul din Sectiunea Formulare6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conformformularului din Sectiunea Formulare7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularul din Sectiunea Formulare.Informatii despre persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Dl. Primar George Scripcaru, Dl. Viceprimar Adrian Gabor, Dl. Viceprimar Gantz Miklos Sandor, Dl. Director Executiv Attila Radnoti, Director Executiv Adjunct - D-na Liliana Horga, Sef Serviciu Achizitii Publice - D-ra Isabella Marasescu, Sef Serviciu Investitii - D-na Lidia Bulgarea, Sef Serviciu Contabilitate - D-na Claudia Radu, Serf Serviciu Buget : D-na Maria Oprea, LISTA CONSILIERI LOCALI: HATHAZI LADISLAUTARBA MIHAILKRAILA VASILETOP FERGHETE CARMEN-FLORIANACHIRICHES ANDREI-CRIPRIANOPRICA FLORENTIN-ADRIANIONESCU LUCIANSERENDAN TRAIAN CORNEL MIHAIMIHAI COSTELRATA IONEL-MIRCEAMANOLACHE STELIANCHICIUDEAN TEODORFELEGEAN ELENA-DANIELATANASE GHEORGHEJICA RADUIONESCU MANIELA-CARMEN Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul; domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa includa si domeniul aferent obiectului contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca cifrade afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)este de min. 16.000.000 lei. Valorilevor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: 2009:1 euro= 4, 2373 lei; 2010:1 euro=4, 2099 lei; 2011:1 euro=4, 2379 lei"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantul va prezenta Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., -Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Ofertantul va prezenta lista cu personalul de executie necesar realizarii lucrarilor ce fac obiectul procedurii de atribuire.Completare formular 8 din sectiunea Formulare, Informatii referitoare la personalul de conducere;Completare formular 9 din sectiunea Formulare, -Declaratia si Lista privind utilaje, instalatiile, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru corespunzatoare indeplinirii contractului contractului - Se va completa formularul 7 din sectiunea formulare, Ofertantul trebuie sa demonstreze o experienta similara, in domeniul obiectului contractului prin prezentarea a maxim trei contracte (parti relevante din contract/document/proces verbal de receptie) care sa confirme executarea unor lucrari similare in domeniul montare conducte termice preizolate, de o valoare insumataminim impusa de7.750.000 lei si prin prezentarea a maxim trei contracte (parti relevante din contract/document/proces verbal de receptie) de o valoare insumataminim impusa de 250.000 lei pentru servicii de proiectare., Lista cu personalul angajat de ofertant/de care ofertantul poate dispune in derularea contractului-Cerintele minime privind personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, : -Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal minim de specialitate cu experienta in domeniu , necesar pentru indeplinirea contractului, astfel: 1 (unu) SEF DE SANTIER ? inginer in instalatii. Acesta trebuie sa aiba urmatoarele experiente profesionale: 1 (unu) Responsabil tehnic cu executia lucrarii (RTE) atestat MLPTL, cu atestat valabil la data depunerii ofertelor;1(unu) Inginer responsabil CQ cu atestat valabil la data depunerii ofertelor;1 (unu) Responsabilcu sanatatea sisecuritatea in munca .Se prezinta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare in domeniile impuse si se vor prezenta CV-uri ale personalului minim de specialitate -Respectarea standardelor de protectia mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent, prezentarea certificatului certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia a fost publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer