Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrare ,,Asfaltare ulite satesti (comunale)? in satul Cioranii de Sus, comuna Ciorani , judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 348018
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CIORANI
Numar invitatie: 348018/05.06.2013
Denumire contract: Proiectare si executielucrare , ,Asfaltare ulite satesti (comunale)? in satul Cioranii de Sus, comuna Ciorani , judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIORANICod fiscal: 2845648, Adresa: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Telefon: 0244462025, Fax: 0244462025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Romania, cod postal: 107160, telefon: +40 244462025, fax: +40 244462025, persoana de contact: MARIN VOICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA CIORANI, JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Romania, cod postal: 107160, telefon: +40 244462025, fax: +40 244462025, persoana de contact: MARIN VOICU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executielucrare , ,Asfaltare ulite satesti (comunale)? in satul Cioranii de Sus, comuna Ciorani , judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executielucrare , ,Asfaltare ulite satesti (comunale)? in satul Cioranii de Sus, comuna Ciorani , judetul PrahovaValoarea estimata a contractului este calculata pe baza devizului general atasat SF-ului sieste de 2166218, 00 lei fara TVA. fiindcompusa din urmatoarele capitole: - Valoarea estimata a proiectarii (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize si acorduri, verificare tehnica a proiectarii, asistenta tehnica pe timpul executiei din partea proiectantului) : -68201, 00 lei fara TVA, conform cap.3.3.2 +cap.3.3.3- Valoarea estimata a investitiei de baza: 1933129, 00 lei fara TVA, conform cap.4- Cheltuieli diverse si neprevazute :106894, 00 lei fara TVA, conform cap. 5.3- Organizare santier: 57994, 00 lei fara TVA, conform cap.5.1.1b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 60-120 luni.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 166, 218 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 41186, 48 lei, reprezentand 2 % din valoarea estimata a contractului fara T.V.A. (nu se ia in calcul valoarea cheltuielilor , ,diverse si neprevazute)Cuantumul garantiei de participare s-a stabilit conf. 43^1 alin. (2) lit.a si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 reactualizata si prevederile art. 86 din H.G. 925/2006.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in euro, in cuantum de 9339.55, 00 euro la un curs afisat de BNR in data de09.04.2013, de un euro=4, 4099 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor prelungirea acestei perioade.- In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, ofertantul are obligatia sa extinda si perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.- Ofertantul are obligatia de a comunica autoritatiicontractante daca este sau nu este de acord cu prelungireaperioadei de valabilitate a garantiei de participare.- Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.- Garantia de participare se poate constituiprin: -virament bancar (plata se va efectua in contul RO59TREZ5245006XXX000652 deschis laTrezoreria Mizil, cod fiscal: 2845648 .... CONTINUAREA ESTE ATASATA LA DOCUMENTATIE DATORAT LIMITARII SEAP - 2000 CARACTERE
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va restitui conform HG 925/2006, Art. 92 alin 4).Cuantumul garantiei de buna executie, este de 5% din pretul contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin: a. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;b.- retineri succesive din situatiile de plata. In acest sens contractantul are obligatia, conform HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0, 5% dinvaloarea totala a contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retinerii succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 2, 5% din pretul contractului fara TVA .Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract..... CONTINUAREA ESTE ATASATA LA DOCUMENTATIE DATORAT LIMITARII SEAP - 2000 CARACTERE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Ofertantul nu are dreptul de a depune decat o singura oferta de baza.Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune alte oferte, in mod individual, pe langa oferta comuna si/ sau sa fie nominalizati ca subcontractanti ai unui alt ofertant.Operatorii economici nominalizati ca subcontractanti in cadrul uneia dintre oferte nu au dreptul de a depune oferta in nume propriu sau in asociere.Orice oferta pentru care se constata nerespectarea prevederilor de mai sus urmeaza sa fie respinsa.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta semnata de reprezentantul legal (mentionat in Certificatul Constatator emis de Registrul Comertului).- Modalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se va completa Formular 1 , , Declaratie privind calitatea de participant la procedura??-Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si institutiei beneficiare sunt: Marin Voicu, Preda Dumitru, Mirica Nina, Buturugeanu Paula, Matei Gheorghe, Petre Elena, Mirica Petra, Raduta Marin, Alexe Nicolae, Calugaru Ovidiu, Geana Marian, Mihai Dumitru, Tudor Doina, Iancu Gheorghe, Ivascu Vasile, Matache Maria, Mocanu Ion, Moldoveanu Vasile, Serban Emanuel, Trandafir Gabriel, Vasile State, Zamfir Ioana.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Se solicita prezentarea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 si de catre tertul sustinator.Modalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completare - Formular 2 , , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006??- Cerinta nr.3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Modalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Formular 3-Cerinta nr.4-Declaratie privind eligibilitateaOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.-Modalitate de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formular 4 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 4.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si art. 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii terti acestuia trebuie sa prezinte Formularul 4.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.- Cazier judiciar si fiscal pentru firma/societatea comercialaCerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/ sustinatori.- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Formular 5 - ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din ordonanata de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006In cazul asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte Formularul 5.Cerinta nr.6-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. - Se solicita prezentarea certificatelor fiscal din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara in care se depun ofertele/candidaturile.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: 1. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, aceasta se va prezenta insotita de copii dupa ordinele de plata prin care se demonstreaza plata la zi a acestor esalonari, precum si plata obligatiilor curente ale operatorului economic.2. Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantiicare figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documenteleprezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizataa acestora, in limba romana.- Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala, Directia generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Cerinta nr.1-Persoane juridice romane. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si autorizati sa execute lucrarile de constructii ce fac obiectul contractului de achizitie publica.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
-Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, dincare sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Pentru ofertantul castigator/clasat pe locul I, solicitam prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Acesta se va depune la sediul autoritatii contractante in termen de 3 zile de la data solicitarii. Adresa la care se depune: Primaria Ciorani, judetul Prahova.Cerinta nr.2-Pentru persoanele juridice straine. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala deinregistrare in Romania.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.- Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele vor fi prezentatei incopie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei aniin domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii sa fie de minim: 4118648, 00 leiSolicitarea referitoare la valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa nu fie mai mare decat valoarea estimata a contractului, multiplicata cu 2 conform Ordin 509/2011- privind formularea criteriilor de calificare si selectieDeterminarea valoariimedii anuale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa, adica valoarea de minim2059324, 00 lei fara T.V.A.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. din data de 09.04.2013Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi ani, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor contabile respective saudocumente echivalente.Potrivit art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiarainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.186 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele economice si financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resursel tuturor membrilor grupului.In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea economica si financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin.(2) art.186 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani/Experienta similara.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani - se va prezenta o lista din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract, maxim 4 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 1991123 lei fara TVA, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Experienta similara ? Ofertantul va prezenta: - un contract maxim 4 contracte de prestare servicii proiectare care fac obiectul procedurii de achizitie, contract/contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 68201 lei fara TVA;
- un contract maxim 4 contracte de executie lucrari care fac obiectul procedurii de achizitie, contract/contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1991123 lei fara TVA.Acestea trebuie insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale.-Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Informatii privind capacitatea profesionala1.? Sef de santierCalificari: -Licentiat al unei facultati de: constructii civile si industriale, saudrumuri si poduri ( detine diploma de inginer/subinginer)Experienta profesionala generala: minim 5 ani experienta profesionala in domeniul studiilor-experienta in coordonarea santierului din pozitia de sef de santier;2.? Responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuriCalificari: - prezentarea atestatului ;
- Se va prezenta o copie a legitimatiei valabila la data limita de depunere a ofertei;Responsabil tehnic cu executia- autorizatie RTE - MDRT in domeniul constructii drumuri insotit de legitimatia valabila la data depunerii ofertei;3.? Responsabil cu controlul tehnic al calitatiiCalificari: -Decizia de nominalizare ca responsabil cu controlul tehnic al calitatii in cadrul firmei4.Manager de proiectExperienta profesionala: -minim 3 ani experienta profesionala in coordonarea lucrarilor de constructii5.- Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatatesi securitatea muncii pe santierele deschiseCalificari: -Studii superioare universitare-Autorizat conform Legii nr. 319/2006 sau similar/echivalent-Responsabil protectia muncii - diploma/certificat protectia muncii/sanatate si securitate in munca;Ofertantul nu va putea inlocui niciun membru din echipa prezentata decat cu personal cu calificarea si exeperienta solicitata in prezenta documentatie, in cazuri temeinic justificate si numai cu acordul Autoritatii Contractante.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitieIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.- CV?urile - Formular 12. Acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - Proiectanti ? 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii inspecializarea Cai Ferate Drumuri si Poduri-Personal de executie: ;
-muncitori de diferite specialitati- prezentare unei declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Pentru personalulde executie propus se vor depune copii ale contractelor de munca/colaborare/prestari servicii/executie lucrari si ale diplomelor/certificatelor de specialitate/autorizatiilor/ legitimatiilor, valabile la data deounerii ofertei.Prezentare declaratii de disponibilitate pentru personalul responsabil cu executia.Ofertantul castigator va prezenta documentele pentru demonstrarea experientei relevante pentru obiectul contractului.NotaPotrivit art.190 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana juridica, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionalainvocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1) art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. CONTINUAREA ESTE ATASATA LA DOCUMENTATIE DATORAT LIMITARI SEAP, Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing, contracte/conventii de inchiriere si angajamente de punere la dispozitie) de urmatoarele echipamente: -laborator de incercari grad 2, valabil la data limita de depunere a ofertelor, pentru mixturi asfaltice si betoane- autobasculanta- statie mixturi asfaltice- statie de preparat betoane- statie sortare agregate- repartizor asfalt- cilindru compactor- buldoexcavator-excavator cu cap-incarcator frontal cu cap-freza de asfalt latime minim 500 mm-autogudronator emulsie- autogreder- autobetoniera- perie mecanica- masina de taiat beton/asfalt-autopompa beton cu lungime brat minim 34m- autocisterna- pompa beton, Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si economico-financiara, trebuie sa fie indeplinite prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Informatii privind masurile de protectie a mediuluiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001:2001 sau echivalentul lui, valabil la data limita de depunere a ofertei;, Informatii privind standarde de asigurarea calitatiiOperatorul economic/ofertantul sa aibaimplementat standardul SR EN ISO 9001:2001 sau echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertei;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TERMEN DE REALIZARE A PROIECTARII
15
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
PERIOADA DE GARANTIE ACORDATA LUCRARII
20
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
TERMEN DE INTERVENTIE
5
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer