Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI DE ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GRUIU, JUDETUL ILFOV?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anun
Detaliu pentru invitatia numarul 333713
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333713/16.08.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIELUCRARIDE?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GRUIU, JUDETUL ILFOV?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Gruiu (Primaria Comunei Gruiu jud Ilfov)Cod fiscal: 5026273, Adresa: Sos. Gruiu-Snagov nr. 152, Gruiu, Telefon: 021 3508008, Fax: 021 3508008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Gruiu-Snagov nr. 152, Gruiu, Romania, cod postal: 077115, telefon: +40 213508008, fax: +40 213508008, persoana de contact: Ion Dobre
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Gruiu-Snagov nr. 152, Gruiu, Romania, cod postal: 077115, telefon: +40 213508008, fax: +40 213508008, persoana de contact: Ion Dobre
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIELUCRARIDE?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GRUIU, JUDETUL ILFOV?. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care trebuie executate: PROIECTARE SIEXECUTIELUCRARIDE ?EXTINDERE RETEA ALIMENTARE CU APA IN COMUNA GRUIU, JUDETUL ILFOV?-desfacere si refacere sistem rutier-conducte de alimentare cu apa PEID-bransamente-puturi forate-rezervoare inmagazinare apa-statii de pompare-constructii aferente gospodariei de apaAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona noi lucrari similare, prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122, lit. j) din OUG nr. 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In conditiile in care autoritatea contractanta aplica art. 122 litera j din OUG 34/ 2006, valoarea totala estimata a contractului poate ajunge pana la 13.259.670, 95 lei fara tva.
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 259, 670.95 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 26.206, 06 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO43TREZ42121360250XXXXX, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal: 5026273 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006) se va retine o suma de: 8.084, 12 lei.In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa de la punctul I.1). Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din val. contr. fara TVA. Garan de buna ex. se constit prin printr-un instrume de garant emis in cond legii de o societate bancara sau de o societ de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garant de buna exec in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiaraOfertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra globala medie de afaceri, in ultimii 3 ani, nu mai mica decat 1.500.000 lei.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionatese reduc cu 50%., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere)., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 5 ani, a executat lucrari alimentare cu apa, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 1.500.000 lei, exclusiv TVA.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii 3 ani, a prestat servicii de proiectare, prezentand in acest sens, in copie, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare, individual sau cumulat sa fie de cel putin 150.000 lei, exclusiv TVA.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate, Continuare Cerinta nr. 1Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale;
- daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator., Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru de lucrari.Prezentarea dovezilor ca beneficiaza de urmatoarele echipamente/ utilaje ?i mijloace de transport, indiferent de modalitatea juridica de detinere (proprietate, inchiriere, leasing etc.): - Buldoexcavator cu picon ? 1buc.- Autobasculanta ? 1 buc.- Aparat de sudura PEID cap la cap ? 1 buc.- Aparat de sudura PEID Electrofuziune ? 1 buc.- Generator curent ? 1 buc.- Autoutilitara ? 1 buc, Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniLista personalului propus, Formular 9.1, pentru indeplinirea contractului va contine minim urm.: a)Responsabil tehnic cu executia domeniul lucrari edilitare ? 1 pers·Atestat Responsabil tehnic in domeniul Constructii edilitare si de gospodarie comunala sau echivalentb)Responsabil cu controlul calitatii ? 1 pers·studii superioare in domeniul tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.·Decizie numire conducatorului societatiic)Responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune ? 1 pers·studii superioare in domeniul tehnic finalizate cu diploma de licenta sau echivalent.·Atestat Responsabil tehnic cu sudura la instalatii sub presiune sau echivalent, Continuare Cerinta 3Pt personalul propus se vor prezenta: CV, copii conf cu originalul, ale diplomelor si certif.Prezentarea tuturor doc se va face in lb rom sau traducere autorizata.Ofertantii vor prezenta Decl de disponib (Form 10) pe perioada contractului din partea pers cheie propus pentru indeplinirea contr.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiarOfertantii care nu prezinta documentele de mai sus vor fi declarati respinsi.Ofertantiivor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr. In cazul in care pentru indeplinirea contrac tului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare Cerinta nr. 1Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 cel putin pentru domeniul proiectare si executie lucrari sau echivalentVor fi acceptati si ofertantii care prezinta raportul de audit finalizat si din continutul acestuia reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediuluiconform cu cerintele din standardul ISO 14001/2005 cel putin pentru domeniul proiectare si executie lucrari sau echivalent, emis in favoarea sa. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.Vor fi acceptati si ofertantii care prezinta raportul de audit finalizat si din continutul acestuia reiese ca ofertantii vor primi certificarea.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 10:28