Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie lucrari de Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente, in cadrul Proiectului ? Developing Road Infrastructure for a Valuable Economy ? Turnu Magurele ? Nikopole cross-border road ( D.R.I.V.E.- Dezvoltarea infr


Detaliu pentru invitatia numarul 331316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Turnu Magurele
Numar invitatie: 331316/06.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executielucrari de Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente, in cadrul Proiectului ? Developing Road Infrastructure for a Valuable Economy ? TurnuMagurele ? Nikopole cross-border road( D.R.I.V.E.- Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Nikopole )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Turnu MagureleCod fiscal: 4253731, Adresa: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Telefon: 0247-416451, Fax: 0247-416453
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii, nr.2, Turnu Magurele, Teleorman, Turnu Magurele, Romania, cod postal: 145200, telefon: +40 247416451, fax: +40 247416453, persoana de contact: Livia Iordache
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PrimariA Municipiului Turnu Magurele, str Republicii nr. 2, at. 2, cam. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executielucrari de Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente, in cadrul Proiectului ? Developing Road Infrastructure for a Valuable Economy ? TurnuMagurele ? Nikopole cross-border road( D.R.I.V.E.- Dezvoltarea infrastructurii rutiere pentru o economie valoroasa ? drumul transfrontalier Turnu Magurele ? Nikopole )
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea documentatiilor tehnice fazele de proiect tehnic si detalii de executie, a documentatiilor pentru obtinerea avizelorsi a autorizatiei de constructie , asistenta tehnica si executia obiectivului de investitii: Reabilitare si modernizare drum de centura si strazi adiacente din municipiul Turnu Magurele ?
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 615, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 15.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participarese poate constituiin conformitate cu art 86 , alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioaresau se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante , conformalin (5) al aceluiasi articol.Contul Primariei municipiului Turnu Magurelede constituire a garantiei de participare este RO75TREZ6075006XXX000068 deschis la Trezoreria Turnu Magurele, CUI 4253731Garantia trebuie sa fie irevocabila.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este celputin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.La depunerea ofertei, ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare, prezentand originalul. Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se vor prezenta documente doveditoare anexate la scrisoarea de garantie pentru participare : declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele 1 si 2 din Ordonanta de urgenta nr. 27/2006 Conform OUG NR.34/2006 , ART.278 INDICE 1 , suma retinuta in situatia respingerii contestatiei de catre CNSCeste 9.222 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie :5 % dinvaloarea, fara TVAa contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitatea). Ofertantul va completa Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - completare Formularul nr 1 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Sectiunea?Formulare? ?din Documentatia de Atribuire.Nota : Formularul se va completa de fiecare asociatsi/sautertul sustinator , daca este cazul.Cerinta nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul va completa- A) Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal- completareFormularul nr. 2 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din din Sectiunea ?Formulare?-B) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: -certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;
-certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetulgeneral consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ?Directia Generala a Finantelor Publice), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documenteedificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine(certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documenteechivalente, etc), in original sau copii legalizate insotite de traducerea autorizata si legalizata, valabile la data prezentarii lor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota :1. in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2 in cazul in care capacitatileeconomico financiara si tehnica sau profesionala vor fi sustinute de un alt operator economic , persoana care asigura sustinerea ofertantului, tertul sustinator, va prezenta Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181literele a, c1 si d .( Formularul nr 2A din sectiunea Formulare ) - - Operatorii economici vor prezenta documentele solicitate in oricare dintre formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalulCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie pe proprie raspundere - Completare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr. 4 . Certificat de participare la licitatie cu oferta independentamente pentru fiecare dintre operatorii economici-Declaratie pe proprie raspundere - Completare Formular nr 4Anexa-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare.In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;Cerinta nr. 5 .Declaratie privind neincadrareain prevederile art 691 din O.U.G. nr.34/2006( evitarea conflictului de interese )-In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: - Nicolae Mohanu ? Primar; Danut Cuclea ? Viceprimar; StancuBadita ? AdministratorPublic;Rodica Roventa - Director executiv; Velicu Angela - Sef serviciul Dezvoltare Locala ; Baja Cecilia - Sef serviciu Buget Contabilitate Contracte;Consilieri Locali: Cone Emanoil Danut , Munteanu Valentin , Purcarescu Constantin, Necea Nelu , Cristea Florentin , Procopiescu Nicolae , Pruna Marinel Viorel , Petculescu Marian , Croitoru Iulian Nicolae , Mitroi Teodor , Codrea Ion , Burghiu Florea , Filip Mircea , Manea Tudor , Zorila Nicolae;Badescu Gratiela ? Consilier juridic;Compartiment Achizitii Publice: Mitrofan Mihaela, Cristescu Crina , Neatu Nicoleta , Bita Mona Roxana.Formularul va fiprezentat de fiecare asociat , subcontractant cat si de tertul sustinator , daca este cazul. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul / Tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii. Cerinta nr. 1Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ( Inregistrarea) -Ofertantul va prezentaCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legiinr. 85/2006 privind procedura insolventei, . Certificatul se va prezentain original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?Nota: Pentru persoanele juridice/ fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, insotite de traduceri autorizate in limba romana.De asemenea vor prezenta un Certificatde Rezidenta fiscala( evitarea dublei impuneri ) valabila pentru anul in cursNota :1 In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici;2 De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant.3 In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie publica, sa prezintepentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generale si documente edificatoare aferente ultimilor 3 ani financiari incheiatiCerinta minima: Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiariincheiati sa fie minim: 32.000.000 Lei;, Cerinta nr. 2 Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim4 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de3.500.000 Lei, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, (a se vedea Formularul nr. 20, Sectiunea- ?Formulare?) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1, nr. 2 A si nr. 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 -Lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani de la data limita de depunere a ofertelor si lista cu principalele servicii similare executate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta 2 .Experienta similara -Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 5 ani, de la data limita dedepunere a ofertelor , un contractde executie lucrariin domeniul infrastructurii de transport rutier , pentru reabilirari /modernizari de drumuri nationale/drumuri judetene sau strazi in localitati urbane in care participareaofertantului la acesta sa fi fost invaloare de minim de 16.000.000 lei, Cerinta 3. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii 3 ani, de la data limita de depunere a ofertelor, minim un proiect tehnicsi detalii de executie in baza unui contract de servicii pentru lucrari de reabilitare/modernizare drumuri nationale/ drumuri judetene saustrazi in localitati urbane, cuo valoare de minim 215.000 lei, Cerinta 4 Listapersonalului care va fi responsabil cu derularea contractului., Cerinta 5Ofertantul va trebui sa faca dovada ca dispune de urmatorii experti cheie : A. Pentru activitatea de PROIECTARE1 Inginer de drumuri ? Sef echipa proiectare, studii - licentiat al unei facultati de constructii ?detine diploma de inginer ? specialitatea drumuri;
- experienta profesionala generala: -minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor( drumurinationale/ drumuri judetenesaustrazi in localitati urbane) in activitatile de proiectare si/sau lucrari de constructii- experienta profesionala Specifica- minim 3 ani experienta profesionala in serviciile de proiectare pentru Studiile de fezabilitate si/sau Proiecte tehnice si detalii de executie in domeniul infrastructurii de transport rutier, 2.Inginer/ subinginerde drumuri- studii- licentiat al unei facultati de constructii ?detine diploma de inginer/subinginer ? specialitatea drumuri;
- experienta profesionalagenerala: -minim 3 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor ( drumurinationale/drumuri judetene sau strazi in localitati urbane ) in activitatile de proiectare si/sau lucrari de constructii- experienta profesionalaSpecifica - minim 2 ani experientaprofesionala in serviciile de proiectare pentru Studiile de fezabilitate si/sau Proiecte tehnice si detalii de executie in domeniul infrastructurii de transport rutier, B. Pentru activitatea de Lucrari1. Coordonator de Proiect ?Studii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginerExperienta profesionala generala- minim 5 ani experienta profesionala in domeniul drumurilor( drumuri nationale/drumuri judetene sau strazi in localitati urbane) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect / contract .Experienta profesionala specifica: minim 3 ani experienta profesionala in calitate de Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect in lucrari de constructie in domeniul infrastructurii de transport rutier., 2. Responsabil tehnic cu executiaStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? specializareaDrumuri? detine diploma de inginer/subinginer- atestat incalitatea de responsabil tehnic cu executia de catreMinisterul Dezvoltarii Regionale si Turismului, 3. Persoana responsabila cu asigurarea calitatiiStudii- licentiat al unei Facultati de Constructii ? specializarea Drumuri- detine diploma de inginer/subinginerExperienta profesionala generala: minim 5 ani experientaprofesionala in domeniul drumurilor( drumuri nationale/drumuri judetene sau strazi in localitati urbane) in activitatile de: lucraride constructii si/sau supervizare lucrari de constructii /lucrari de reabilitare/modernizare in domeniul infrastructurii de transport rutier.Experienta profesionala specifica -minim 3 ani experienta profesionala in asigurarea calitatii in pozitiile de Responsabil Control Calitate /Responsabil Asigurarea Calitatii / Sef de Laborator in lucrari de constructie indomeniul infrastructurii de transport rutier., 4Sef de Santier: Studii- licentiat al unei Facultati de Constructii? detine diploma de inginer/subinginerExperienta profesionala generala: - minim 5aniexperienta profesionala in domeniul drumurilor ( drumuri nationale/ drumuri judetene sau strazi in localitati urbane ) in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii / lucrari de reabilitare /modernizare in domeniul infrastructurii de transport rutier .Experienta profesionala specifica: - minim 3 ani experienta profesionala in calitate de Sef Santier sau in pozitii similare care sunt: Adjunct Sef Santier, in lucrari de constructie/ reabilitare/ modernizare in domeniul infrastructurii de transport rutier, Cerinta nr. 6 Declaratie referitoare la instalatiile , utilajele, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele utilaje: - statie de asfaltcu capacitatea de minim 150 to/h;
- 2 repartizoare de asfalt;
- 3 cilindri compactoripentru terasamente si fundatii;
- 2 cilindrii compactori pentru asfalt;
- 1 cilindru cu pneuri;
- 1 buldozer;
- 1 excavator;
- 3 buldoexcavatoare;
- 1 freza asfalt cu latimea de 1 m- 3 motocompresoare;
- 1 statie de betoane cu capacitatea de minim 30 m3/h;
- 15 autobasculante-2 incarcatoare pe pneuri;
- 2 autogreder;
- Laboratorautorizat deanalizesiverificariin activitateadeconstructiigradul II cu profilele: (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier, Cerinta nr. 7 Prezentarea de informatii privind subcontractantii/asociatii, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 21in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract precum si prezentareaDeclaratiei privindLISTA privind logistica, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice aflate in dotare si care urmeaza a fi efectiv folosite pentru indeplinirea contractului de achizitie publica - Anexa 1 la Formularul nr.21si prezentarea Declaratiei privind LISTA privind personalului angajat si al cadrelor de conducere care urmeaza a fi efectiv alocate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica ? Anexa2 la Formularul nr. 21Persoana ce a Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu ISO 9001, Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de cooperare Transfrontaliera Romania ? Bulgaria 2007 ? 2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer