Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ? Lucrari necesare pentru respectarea normelor UEFA 2010 ? Stadionul Municipal Piatra Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 322438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 322438/21.03.2012
Denumire contract: Proiectare si executie ? Lucrari necesare pentru respectarea normelor UEFA 2010 ? Stadionul Municipal Piatra Neamt
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 22.03.2012 12:13)
Motive anulare:
Altele
Observatii: Cerintele caietului de sarcini sunt incomplete.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Piatra Neamt, str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, registratura,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie ? Lucrari necesare pentru respectarea normelor UEFA 2010 ? Stadionul Municipal Piatra Neamt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarea ?i execu?ia urmatoarelor obiective : - Sistem electronic de incalzire;
- Amenajarea spatiilor adecvate pentru zona de lucru Mass Media;
- Montare echipamente tehnice pentru zona de lucru Mass Media;
- Lucrari tehnice datorate maririi capacitatii stadionului cu 2.500 locuri;Confectionarea si montarea a 1.100 scaune pe suport metallic .
II.1.6) CPV: 45212200-8 - Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de13.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante) ), conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, (Formularul nr 18, Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau1.- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? deschis la Trezoreria Piatra Neamt; sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 14:00 ? 16:00);Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA.Executantul va constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului ? formular nr. 19.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011, Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorulnu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Art. 180Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Art. 181 .1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8.1.1. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.1.2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.Din certificatele solicitate la punctele 1.1. ?i 1.2, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert ;Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar ? Gheorghe Stefan, Viceprimari ? Ana Monda si Dragos Chitic, Administrator public ? Bogdan Puscasu.Comisia de evaluare va avea urmatoarea componenta: 1. Buliga Carmen Irina- presedinte2. Boengiu Elena- membru3. Rocsana Potlog- membru4. Marina Gavril- membru5. Dobriban Lacramioara- membru6. Botu Radu- membru de rezervaMorosan Cristina- membru de rezerva Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Note: 1) Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani - de minim 2.500.000 lei., Angajament bancar, din care sa rezulte faptul ca respectivul ofertant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat castigator, in perioada derularii contractului de executie de : lichiditati, credite, linii de credite sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare de 1.000.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani.Experienta similara ? maxim trei contracte de lucrari similare obiectului procedurii in curs, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat valoarea de 1.300.000 lei. Vor fi acceptate si contracte distincte de proiectare si executie. Pentru proiectare, valoarea minima este de 19.500 lei fara TVA si pentru executie este de minim 1.280.500 lei fara TVA, Personal - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului responsabil in derularea contractului, Utilaje - Declatie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de asigurare a protectieimediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
25
Descriere: inversproportional; durata minima de executie - 3 luni; durata maxima de executie - 9 luni
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: intreaga documentatie este publicata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 08:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer