Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 353535
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353535/09.09.2013
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIELUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TELIUCU INFERIORCod fiscal: 4727010, Adresa: str.Minei , nr.2, Teliucu Inferior, Telefon: 0254 738105, Fax: 0254 738253
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIELUCRARI PENTRU OBIECTIVUL: PROIECT INTEGRAT (MASURA 322 - PNDR), COMUNA TELIUCU INFERIOR, JUD. HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede achizitia serviciilor de proiectare (elaborare proiect tehnic+caiete de sarcini si detalii de executie), asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat (Masura 322 ? PNDR), comuna Teliucu Inferior, jud. Hunedoara. Achizitia serviciilor si lucrarilor se va realiza pe loturi: LOT 1: Realizare strazi in satele Teliucu Inferior si Cincis-Cerna Valoare estimata fara TVA= 3.307.779 RON (care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute), din care: Servicii: 48.190 RON, Executie lucrari: 2.966.510 RON, Diverse si neprevazute-10 % = 293.079 RONLOT 2: Alimentare cu apa in satul Teliucu Superior, Retea de canalizare si statie de epurare in satul Teliucu Superior si prelungirea retelei de canalizare pe str.Zorilor in satul Teliucu Inferior Valoare estimata fara TVA= 2.639.062, 40 RON (care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute), din care: Servicii: 53.259 RON, Executie lucrari: 2.348.195 RON, Diverse si neprevazute-10 %=237.608, 40 RONLOT 3: Reabilitarea si modernizarea caminelor culturale din satele: Teliucu Inferior, Cincis-Cerna, Izvoarele, Gradinita cu program normal Teliucu Inferior, Reabilitarea si modernizarea parcului din satul Cincis-Cerna Valoare estimata fara TVA: 2.328.116 RON (care cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute), din care: Servicii: 61.640 RON, Executie lucrari: 2.058.110 RON, Diverse si neprevazute-10%= 208.366 RONMentiune: Procentul de 10 % aferent cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta suma de 739.053, 40 RON (10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 274, 957.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: LOT 1:60.000 lei; LOT 2:48.000 lei; LOT 3:42.000 lei. (IMM reducere 50%)Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire: cf. preved. art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Pentru virament bancar - contul AC: RO73TREZ3675006XXX000046, deschis la Trezoreria Hunedoara, cod fiscal 4727010.Retineri din suma constituita ca si garantie de participare: cf. preved. art.278ยน alin.(1) din OUG 34/2006: LOT 1 = 6.794, 70 lei; LOT 2 = 6.181, 45 lei; LOT 3 = 5.899, 74 lei.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, decat moneda nationala, se va lua in calcul cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP (copie scanata cu semnatura electronica a oferantului)
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea (fara TVA) a contractului ce urmeaza a fi incheiat.Modalitatea de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc. de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. fact.partiale, cf. preved. Art.90 din HG 925/2006 si preved. HG nr.1045/2011. Of. declarat castigator are oblig.de a constitui gar. de buna exec. in cond. de mai sus in termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului (sub sanctiunea rezilierii acestuia), suma initiala pe care o va depune in contul deschis la disp. AC fiind de 0, 5% din pretul contractului.Restituirea garantiei de catre AC: cf. preved. Art. 91-92 din HG nr.925/2006. IMM-urile beneficiaza de preved. Legii 346/2004 ? Art.16, alin.(2), doar daca fac dovada ca se incadreaza in ac. categ., cf. preved. Art.3, alin.(1)-(2). Daca ofertantul este o asociere din categ.IMM, incadrarea in categ.IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea, cf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular 12A. (doc. va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul). Op. ec. va prezenta cazier judiciarsi cazier fiscal eliberat de ANAF; 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular.31;3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata - Formular nr.12B (doc.va fi prezentat si de tertul sustinator, cu referire doar la punctele a, c^1 si d); 4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular5 (doc. va fi prezentat si decatresubcontractanti si tertii sustinatori, daca este cazul). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Primar ? Pupeza DanielGheorghe Sorin, Viceprimar ? Modirca Mircea, Secretar ? Matei Sebastian Teodor, Contabil ? Secara Geonovica, Responsabil achizitii publice ? Huma Felicia; Consilieri locali: Modirca Mircea, Caroli Marius, Toma Petru-Cristian, Toma Vasile-Cristian, Danaila Georgel, Sauca Mariana, Orasan Vili, Pasca Cosmin-Tiberiu, Dobrescu Pompiliul, Oprisa Marius, Rus Ciprian-Raul. 5. Certificate conformart. 181 din OUG 34/2006 - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale si Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul de statsi la bugetele locale. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in oricare dintre formele original/copie legalizata/copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana; 6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular12 C (doc. vor fi prezentate de catre fiecare asociat, daca este cazul). Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelulsocietatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru a demonstra faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Cerinta nr. 1 - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata) .Certificat constatator emis de ORC (valabil la data limita de depunere a ofertelor ) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura falimentului sau similar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat. Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedurainsolventei/falimentului sau similar. Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale. Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Nota: Documentele trebuie sa fie reale/ actualevalabile la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.2-Documenteedificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Cerinta minima obligatorie: prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective; - Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (cf. Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007), in vederea realizarii bransamentelor electrice solicitate prin caietul de sarcini; -Atestat pentru societatea care va intocmi documentatiile pentru obtinerea avizului si autorizatiei de gospodarire a apelor (cf. Ordin 1671/2007 emis de Ministerul Mediului si Padurilor); Documentele precizate mai sus vor cuprinde informatii reale/actuale , se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, pentru conformitate, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor si atestatelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, si cu lucrari similare executate in ultimii 5 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor. Completare Formular 12Esi Formular 12F., Cerinta nr. 2PROIECTARE: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar de servicii in val. De: min. 48.000 lei ? LOT 1, min. 53.000 lei ? LOT 2 si min. 61.500 lei ? LOT 3, (valori fara TVA). Completare Formulare 5A ? LOT 1, LOT 2 si LOT 3.EXECUTIE LUCRARI: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin un contract similar de lucrari in valoare de: min.2.950.000 lei ? LOT 1, min. 2.300.000 lei ? LOT 2 si min. 2.000.000 lei ? LOT 3, (valori fara TVA). Completare Formulare 5B ? LOT 1, LOT 2 si LOT 3.Fisele cu experienta similara vor fi insotite de certificari de buna executie ? in care vor fi mentionati: beneficiarii (indiferent daca acestia sunt autoritati publice locale sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca serviciile/lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Tinand cont de faptul ca achizitia include atat servicii de proiectare cat si executie de lucrari, pentru fiecare lot (LOT 1, LOT 2, LOT 3), se accepta prezentarea atat a unui contract cuprinzand si proiectare si executie, cat si a cate unor contracte distincte de servicii de proiectare, respectiv de executie de lucrari, dar care, cumulate, sa indeplineasca nivelul minim solicitat., Cerinta nr. 3EXECUTIE LUCRARI: Declaratie ref. la echipam/utilajele etc. de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispunereade cel putin urmatoarele: LOT 1: autogreder-1buc; buldozer pe senile-1buc; buldoexcavator-2 buc; compactor vibrator-1 buc; compactor pe pneuri-1 buc; incarcator frontal-1buc; autobasculanta-4buc; instalatie de aplicare a emulsiei bitumunoase-1buc; repartizor finisor mixturi asfaltice?1buc; macara; statie preparare mixturi asfaltice-1 buc; statie preparare betoane?1buc. Ofertantul va face dovada ca dispune de 1 laborator gradul 2 pentru determinarile necesare la executia lucrarilor sau contract de colaborare.LOT 2: autogreder-1 buc; buldozer-1 buc; buldoexcavator-1 buc; compactor staticautopropulsat-1 buc; compactor pe pneuri-1 buc; incarcator frontal-1 buc; autobasc.min.16 to-1 buc; macara min. 14TF-1 buc; aparat sudura PEHD, echipament epuismente. Ofertantul va face dov. ca disp. de Laborator pt. asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator gr. II)., LOT 3: Ofertantul tb sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere , angajament de punere la dispozi'ie) utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice solicitate pentru indeplinirea contractului.Pt. a face dovada disp.util /echip. in cauza, ofertantul tb sa prezinte, in functiede sit.spec. fiec. utilaj in parte, copii dupa urm.doc: contr.de inchiriere, de conces., de leasing, de colab.etc. sau prin angaj. de punere la dispozitie.Ofertantul va face dov. ca disp. de Laborator pt. asigurarea controlului calitatii in ceea ce priveste profilul lucrarilor rezultate din tehnologiile de executie (laborator gr. II).PROIECTARE: Declaratie ref. la echipam/utilajeleetc. de care ofertantul dispune, din care sa rezulte dispozitia asupra a cel putinurmatoarele - LOT 1, LOT 2, LOT 3: echipam. listare (format A4, A3), copiere/scanare sau ap. multif. (ce indepl. toate functiile enum. anter.) ? min. 1 buc din fiecare; calculator ? min. 1 buc. pt. fiecare lot (cate unul pt. fiec. expert nominalizat); Plotter A0 - min.1 buc;Statie totala si terminal GPS pt. mas. Topo ? min.1 buc; min. 1 autoturism. Ofertantul va face dovada ca dispune de programele necesare pt. elaborarea si editarea documentatiei tehnice. LOT 1, LOT 2 si LOT 3: Programe de devize - min. 1 buc; Prog.de editare/calcul: Windows sau echiv., Word sau echiv., Excel sau echiv. ? pt fiecare calculator.LOT 1: programe de proiectare (CAD sau echivalent) si program specializat pentru proiectare drumuri- domeniul infrastructura rutiera;LOT 2: Progr. de proiectare (CAD sau echiv.) - min. 1 buc; Progr. de proiectare apa/canal - min 1 bucLOT 3: Progr. de proiectare (CAD sau echiv.) min. 1 buc.Pentru LOT 1 , LOT 2 , LOT 3- ofertantul trebuiesa faca dovada ca are in dotare sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere, angajament de punere la dispozitie ) utilaje/mijl. de transp/echipam. specifice solicitate pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere) de utilajele/mijloace detransport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului.Pt. a face dovada disp.util /echip. in cauza, ofertantul tb sa prezinte, in functiede sit.spec. fiec. utilaj in parte, copii dupa urm.doc: contr.de inchiriere, de conces., de leasing, de colab.etc. sau prin angaj. de punere la dispozitie., Cerinta nr.4Se vor prezenta - pt. LOT 1, LOT 2 si LOT 3: Formularul nr.11- Informatii referitoare la personalul de conducere si cel responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse; Formular nr.6 experti cheie ? Angajamentul privind resursele umane; Declaratiile de disponibilitate ale expertilor; CV-urile expertilor, semnate de titular in original, datate. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: LOT 1 - PROIECTARE: Manager de proiect ? absolvent studii superioare, cu certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent; 2 specialisti studii superioare specializarea drumuri si poduri ; specialist atestat ANCPI , specialist geolog cu studii superioare ; devizier studii superioare specializarea constructii.; coordonator sanatate si securitate in munca, cu certificat recunoscut de Ministerul Muncii;Se va include in echipa de asistenta tehnica din partea proiectantului 1 specialist studii superioareconstructii drumuri si poduri (poate fi dintre cei nominalizati laelab. PTh).LOT 2 - PROIECTARE: Manager de proiect ? absolvent studii superioare, cu certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent; doi specialisti studii superioarespecializarea constructii hidrotehnice (apa si canal); specialist studii superioare specializarea constructii civile, industriale; specialist studii superioare specializarea instalatii in constructii;specialist atestat ANRE; devizier-absolvent studii superioare specializarea constructii; specialist atestat ANCP; specialist studii superioare geolog;coordonator sanatate si securitate in munca cu certificatrecunoscut de Ministerul Muncii;LOT 3 - PROIECTARE: Manager de proiect ? absolvent studii superioare , cu certificat de manager de proiect recunoscut de MMFES si MECT sau echivalent; specialist studii superioare specializarea constructii civile, industriale; specialist studii superioare specializarea instalatii in constructii; arhitect cu drept de semnatura; specialist atestat ANRE; devizier absolventstudii superioare, specializarea constructii;specialist autorizat ANCPI; specialist studii superioare geolog; coordonator sanatate si securitate in munca, cu certificat recunoscut de Ministerul Muncii;Cerinta 4.a - Cerinte pt. specialisti PROIECTARE: Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: Studii superioare tehnice in domeniul ingineresc, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta profesionala de min.3 ani , in domeniul care constituie obiectul contractului, iar pentru managerul de proiect se solicita participarea la cel putin un contract , in cadrul caruia sa fi ocupat orice pozitie , cat si participarea la cel putin un contract similar (fara a conditiona sa aiba calitatea de manager).Iar pentru specialistul RTE si ANRE se solicita doar atestat sau atestat si angajament participare.Se permite nominalizarea aceluiasi personal atat pentru LOTUL 1, LOTUL 2, cat si pentru LOTUL 3 in cazul in care se participa la mai multe loturi., Cerinta 4.b - Cerinte pt. specialisti EXECUTIE LUCRARI: Se vor prezenta ? LOT 1, LOT 2 si LOT 3: Formular nr.10B - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului; Angajamentul privind resursele umane; Declaratiile de disponibilitate ale expertilor; CV-uri.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pt. indeplinirea contractului: LOT 1: -sef santier -specialist studii superioare -specializarea drumuri si poduri ; specialist studii superioarespecializare dom drumuri; specialist studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduri; 1 responsabil cu controlul calitatii lucrarilor(CQ), cu experienta profesionala in domeniu; specialist atestat ANCPI ;
- 1 coord. SSM, responsabil sistem de management al calitatii si mediului.LOT 2: Sef de santier -specialist studii superioare constructii hidrotehnice/ edilitare; specialist studii superioare specializarea drumuri; specialist studii superioare specializarea constructii civile; specialist studii superioare instalatii in constructii; specialist atestat ANRE; specialist atestat ANCPI; specialist sanatate si securitate in munca cu atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cf. H.G. nr. 300/2006 si Legii nr. 319/2006 , responsabil sistem de management al calitatii si mediului.LOT 3: Sef de santierspecialist studii superioare constructii civile, industriale; specialist studii superioare instalatii hidro-edilitare sau instalatii in constructii; specialist atestat ANRE; specialist atestat ANCPI ; Responsabil coordonare executie amenajari peisagere - specialist studii superioare horticultura specializarea peisagistica; specialist sanatate si securitate in munca, cu atestat eliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, cf. HG nr.300/2006 si Legii nr.319/2006; responsabil sistem de management al calitatii si mediului.Persoanele enumerate mai sus trebuie sa indeplineasca urmatoarea cerinta: experienta generala de minim 3 ani ( cu exceptia expertilorsi a sefului de santier) si prezentarea atestatului/autorizatiei si/sau legitimatiei. Se solicita responsabil tehnic cu executia (RTE) ? cu executia de retele apa/canal, responsabil cu controlul calitatii (CTC). Se solicita ca pt. resp. tehnic RTE, ANCPI si ANRE sa se prezinte doar atestat sau atestat si angajament participare? Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate in cadrul aceluiasi lot.Pentru CQ se admite prezentarea deciziei interne de numire a acestuia in aceasta functie, cf. legislatiei in vigoare.Cerinta 4c - Personal muncitor de specialitate, in concordanta cu specificul lucrarilor ce vor fi executate., Cerinta nr.5Prezentarea listei cuprinzand toate contractele pe care le are in desfasurare - daca exista/daca este cazul, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul sa ceara referinte privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si verificarea disponibilului de resurse declarat in cadrul documentelor de calificare., Cerinta nr.6
Se va prezenta Formularul nr.12G ? Informatii privind subcontractantii, cu specializarea acestora (semnata si stampilata de catre ofertant, precum si de catre fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor. Cerinta nr. 1Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 pt. activitati de proiectare si lucrari constructii sau certificate echivalente, aflat(e) in termen de valabilitate la data limita pt. depunerea ofertelor. In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Cerinta nr. 2Certificatul de protectia mediului din seria ISO 14001 pt. activitati de proiectare si lucrari constructii sau certificate echivalente, aflat (e) in termen de valabilitate la data limita pt. depunerea ofertelor. In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru artea lor din contract pe care o executa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 17:54