Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 339703
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)
Numar invitatie: 339703/20.11.2012
Denumire contract: Proiectare si executie: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PUTNA (PRIMARIA PUTNA)Cod fiscal: 4441379, Adresa: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Telefon: 0230/414102, Fax: 0230/414102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Putna, jud. Suceava, str. Principala, Putna, Romania, cod postal: 727455, telefon: +40 230414102, fax: +40 230414102, persoana de contact: GHEORGHE COROAMA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Putna, jud. Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie: Modernizare drumuri de acces la exploatatii forestiere in comuna Putna, judetul Suceava
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 823, 919.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofert. va constitui o garantie pt. partic. eliberata in numele ofert. in cuantum de 116.470, 00 lei care va fi emisa de catre o soc. bancara/soc. de asigurari.Garantia de partic. se const. in conf. cu prev. art. 86 din HG nr. 925/2006 pt. aprob. norm. de apl. a prev. ref. la atribuirea contr. de achiz. publica din OUG nr. 34/2006 priv. atribuirea contr. de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila, sa prevada explicit modul de plata al garantiei, respectiv conditionat sau neconditionat astfel cum este prevaz la art. 86 alin.4 din HG 925/2006. Totodata, acesta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a plati din garantia de participare, suma de 8142, 39 lei, suma calculata cf. prevederilor art. 278^1 alin. (1) din cadrul OUG 34/2006, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.IMM-rile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conf. Legii nr. 346/2004 cu modif si compl. ulterioare ( Formular nr.17).(model orientativ Formular nr.19).In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va prezenta Autoritatii Contractante intermen de 15 zile de la semnarea contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire ( Formular nr.17).(model orientativ Formular nr.20)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Modalitatea de indeplinire: Toate certificatele/documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiune in ?conformitate cu originalul? (in afara celor care trebuie prezentate in original conform Legii), semnate de catre reprezentantul legal, si trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 )Cazier judiciar al operatorului economicCazier judiciar al administratorului/directorului general.Aceste documentele se vor prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2). Acest document se va prezenta si de catre sustinatorii ofertantilor, daca este cazul, doar pentru situatia prevazuta la lit.a) c1) si d).Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;Certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru a fi valabile certificatele prezentate trebuie sa fi fost eliberate cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii ofertei, in cazul in care pe acestea nu este specificata perioada de valabilitate.3. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3) Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor daca este cazul.4. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conf Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. (completareFormular nr.4). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii ofertantilor, daca este cazul.5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5). Acest document se va prezenta si de catre subcontractantii si sustinatorii ofertantilor, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Gheorghe Coroama- Primar, Spac Anca ? Secretar, Aanei Marius Cristian- Inspector asistent achizitii publice, Cretan Ciprian-Florentin - Viceprimar, Aga Vasile- Referent asistent, Gherasim Florentin Calin- referent superior, Bicu Stefan- Referent superior.Lista consilierilor: 1. AGA OCTAVIAN SORIN2. BOCU SANDU3. BREABAN PETRU4. CUCIUREAN GHEORGHE5. GHETAU ION6. HERDES MIHAI7. HOTNOGU VASILE8. IONESI IOAN9. JURAVLE CONSTANTIN10. LUCACI DANIEL11. POPA CORNELIU12. ZUBAS ORNELLA DANIELAIncadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 69^1 (evitarea confictului de interese) din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele de mai jos. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator). In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta., Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 11.640.000 lei.Declaratie privind cifra de afaceri ( Completare Formular nr.6)Documente relevante: bilanturile contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente., Cerinta nr. 2Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului/asocierii de a derula contractul de proiectare si executie lucrari care face obiectul prezentei proceduri.Operatorul economic va demonstra ca, la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 2.055.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 6 luni de derulare a contractului.Suma va fi imobilizata si destinata necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentind in acest sens Formularul nr. 1 si nr.2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta., Cerinta nr. 1CompletareFormular nr.8 ?Declaratia privindlista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? si Anexa la acesta din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire;Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare.Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura) din care sa rezulte: Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: maxim 2 contracte avand ca obiect realizarea unui drum cu imbracaminte din beton de ciment avand lungimea egala sau mai mare de 3, 7 km precum siconstructia/ reabilitarea /modernizarea unui pod din beton armat cu deschiderea de cel putin 18 metri.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani autoritatea contractanta va lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere numai lucrarile executate in ultimii 5 ani., Continuare: PrezentareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: CompletareFormular nr.10 ? Experienta similara- copie dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contratanta ori de catre clientul privat beneficiar care sa indice valoarea, perioada si locul executiei semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»- Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor; prezentat in copie semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;, Continuare: - Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor; din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale.Nota: Recomandarea poate fi inlocuita de Documentul constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97¹ din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009)., Cerinta nr.2CompletareFormular nr.9 ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? si Anexa la acesta din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire;Atentie! Anexa la acest formular va include si contractele similare aflate in derulare.Lista principalelor servicii similare in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand in vedere data la care are loc prezenta procedura).Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani: maxim 2 contracte de prestari servicii de proiectare similare cu cele supuse prezentei proceduri, avand ca obiect proiectarea unui drum cu imbracaminte din beton de ciment avand lungimea egala sau mai mare de 3, 7 km precum sia unui pod din beton armat cu deschiderea de cel putin 18 metri., Continuare: CompletareFormular nr.10? Experienta similaraPrezentareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: - Copie dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;
- procese verbale de predare-primire; prezentat in copie semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;
- pentru dovada asigurarii asistentei tehnice pe perioada executiei lucrarilor se va prezenta in copie, procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru care s-au acordat serviciile de asistenta tehnica din partea proiectantului sau copii dupa alte documente relevante., Continuare: - recomandare(ile) din partea beneficiarului (lor) din care sa rezulte ca si-a indeplinit toate obligatiile contractuale, prezentat in copie semnat si stampilat de catre ofertant, pe propria raspundere, pe fiecare pagina cu mentiunea «conform cu originalul»;Nota: Recomandarea poate fi inlocuita de Documentul constatator emis de beneficiar, in conformitate cu prevederile art. 97¹ din cadrul HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (inclusiv HG nr. 834/2009)., Cerinta nr.3Completare Formular nr.11Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca dispune: pentru executie cel putin: ? statie de betoane de ciment (sa asigure cantitatea de beton necesarain conditiileimpuse conform reglementarilor tehnice in vigoare, aflata in proprietate sau detinuta prin contract de inchiriere)? agregate de balastiera (sa asigure cantitatea de agregate de balastiera necesarain conditiileimpuse conform reglementarilor tehnice in vigoare, aflata in proprietate sau detinuta prin contract de inchiriere)? echipamente pentru asternerea betonului de ciment (repartizator, finisor, longrine) sau masina cu cofraje glisante conform normativelor pentru executarea imbracamintilor din beton de ciment;, Continuare : ? laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator, autorizat de analize si verificari in constructii avand minim grad II, in conf cu HG 808/2005, Legea 10/1995, Ordinul 1497/2011.? excavator, autobasculante, autobetoniere, autogreder, rulou compactor, buldoexcavator, macara, autovehicul specializat pentru transport elemente prefabricate.pentru proiectare: ? ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice? Echipemente minime necesare : calculatoare, imprimante, plotter minim A3 color, mijloace de transport etc., Prezentare documente care probeaza /confirmadreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitiea utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: Pentru echipamentele minime ?i mijloacele de transport in proprietate se vor anexa in copie lizibila conforma cu originalul, documentele de proprietate respectiv, fisa mijlocului fix, facturi, contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie., Cerinta nr. 4Completare Formular nr.12 Declaratieprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani si Anexa la acesta din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de Atribuire;Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului : a) sef de proiectb) Inginer proiectant atestat pentru proiectare drumuri forestiere de catre MMP sau alt organism echivalentc) sef de santierd) sef punct de lucrue) Inginer de calitatef) Responsabil RTEg) Persoana atestata ANCPI minim cat.B, Continuare: Studii si aptitudini solicitate celor de mai sus: -studii sup. de spec. cf domeniului obiectului contractului de lucrari;Experienta prof. generala pt. seful de proiect si seful de santier: Minim 5 ani experienta profesionala in domeniulexecutiei infrastructurii de transport rutier.Experienta profesionala specifica: Minim 3 ani experienta specifica in pozitii similare celor pentru care sunt propusi in cadrul prezentului contract.Certif./documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare : - pt fiecare expert cheie propus, ofertantul vaprezenta un CV, (cf. model cuprins in Formularul nr.13) iar pt. dovedirea celor cuprinse in CV se vor prezenta : -copii ale diplomelor obtinute si ale atestatelor si autorizarilor mentionate in CV (dupa caz)-copii ale actelor de identitate (buletin, pasaport, carte de identitate)Formularul nr.13 este obligatoriu sa cuprinda toata experienta acumulata.Completare Formular nr.14., Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit. tehnica si prof. invocand si sustinerea acordata de catre o alta pers. (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr.15 in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Pers. ce asigura sustinerea tehnica si prof. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, prezentand in acest sens Formular nr. 1 si 2., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?.Dupa caz, Completare Formular nr. 16 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat), se va atasa o imputernicire pentru acesta., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer