Achizitie publica - Proiectare si Executie pentru lucrarea ?REABILITAREA ACOPERISULUI SI SARPANTEI LA SPITALUL ORASENESC ?SFANTUL DIMITRIE?, ORAS TIRGU NEAMT, JUDETUL NEAMT?
Detaliu pentru invitatia numarul 328758
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328758/05.06.2012
Denumire contract: Proiectare si Executiepentru lucrarea ?REABILITAREA ACOPERISULUI SI SARPANTEI LA SPITALUL ORASENESC ?SFANTUL DIMITRIE?, ORAS TIRGU NEAMT, JUDETUL NEAMT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Targu NeamtCod fiscal: 2614104, Adresa: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Telefon: 0233790245, Fax: 0233790508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +04 233790245, fax: +04 233790508, persoana de contact: Ecaterina Iosub
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA ORAS TG. NEAMT, B-DUL STEFAN CEL MARE, NR. 62, SALA SE SEDINTE, PARTER
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si Executiepentru lucrarea ?REABILITAREA ACOPERISULUI SI SARPANTEI LA SPITALUL ORASENESC ?SFANTUL DIMITRIE?, ORAS TIRGU NEAMT, JUDETUL NEAMT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza urmatoarele servicii si lucrari, conform documentatiei de atribuire: -servicii de intocmire a documentatiei tehnice (proiect tehnic, detalii de executie si documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie)- servicii de asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarii;
- lucrari de desfacere a invelitorilor din table zincata;
- reparatii la sarpanta si astereala
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 242, 144 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.000 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare constituita prin Scrisoare de garantie bancara sau orice alt instrument de plata, cf. Art. 86 alin. 1 din HG 925/2006 si se va constitui in contul RO63TREZ4935006XXX000077, deschis la Trezoreria orasului Tirgu Neamt, cod fiscal 2614104, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Daca of este IMM beneficiaza de 50% reducere a cerintei privind cunatumul garantiei de participare, cu completarea si atasarea decl. pe propria raspundere privind incadrarea in IMM. Doc. Care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul al carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Se va constitui cf. art. 90, alin. 1 din HG 925/2006 prin instrument de garantare emis in cond. Legii, de o societate bancara sau de o soc. De asig. Care devine anexa la contract. Se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale (cf. HG 1045/2011). Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in admini. Acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia a.c. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Modul de restituire cf. art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic(declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): - Completarea si prezentarea Formularului 1 privind situatia personala a ofertantului;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organelle competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care face dovada respractarii conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.In cazul depunerii unei oferte commune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente.2. Declaratie pe propria raspundere conform art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Completarea si prezentarea Formularului 2;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Arnautu DecebalPrimarMaftei Laura Elena Secretar orasIosub Ecaterina Director executiv Directia Buget Prognoze Financiar Contabil Implementare ProiecteDurbaca Sorin VictorSef birou InvestitiiLista consilierilor locali este prezentata in anexa la Formular 2In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independent, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: - Completarea si prezentarea Formularului 3, prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordant cu regulile concurentei;
- In cazul depunerii unei oferte comune, certificatul va fi prezentat in numele asocierii. 1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitate supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz de incredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri;2. Prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004(daca este cazul Formularul 4);In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente3. Persoane juridice /fizice straine- Prezentarea de documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentarea fisei de informatii generale, cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (Completarea si prezentarea Formularului 5).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ? Formular 6, 2. Lista de experienta similara ? formularul de experienta similara 7, 3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 4. Informatii privind personalul: Completarea si prezentarea Formularului 9., 5. Informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul (60 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte);Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X60;Unde, P(n) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei";Pret minim - pretul cel mai mic ofertat;Pret (n) - pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
Termenul de executie a lucrarilor
40
Descriere: Durata contractului este estimata la 4 luni, din care 2 luni pentru realizare proiect tehnic si maxim 2 luni pentru executia efectiva a lucrarilor. In cadrul procesului de evaluare se va evalua doar perioada pentru executia lucrarilor (maxim 2 luni). a)pt.cea mai scazuta Durata de executie a lucrarii, care sa asigure nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv - 40 puncteb)pentru o alta perioada de realizare a contractului se acorda punctajul astfel Dn = Durata de executie a lucrarii minima/(Durata de executie a lucrarii propusax punctajul maxim alocat, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; D (n) = Durata de executie a lucrarii n;Durata maxima de executie acceptata este de 2 luni. Of. care au durata de executie mai mare de 2 luni vor fi declarate neconforme. Of. care au durata de executie mai mica de 14 zile, vor fi considerate nerealiste si nu vor fi punctate suplimentar. Se considera 1 luna = 30 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 11:09