Achizitie publica - Proiectare si executie " Reabilitare cladire si amenajare salina "
Detaliu pentru invitatia numarul 332103
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332103/20.07.2012
Denumire contract: Proiectare si executie " Reabilitare cladire si amenajare salina "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE T.VLADIMIRESCUCod fiscal: 4351870, Adresa: COMUNA RUNCU JUDETUL GORJ, Runcu, Telefon: 0253278691, Fax: 0253278692
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ, Runcu, Romania, cod postal: 217390, telefon: +40 0253278571/+40 0253278691, fax: +40 0253278571/+40 0253278691, persoana de contact: FICEA CORNEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA RUNCU, JUDETUL GORJ, Runcu, Romania, cod postal: 217390, telefon: +40 0253278571/+40 0253278691, fax: +40 0253278571/+40 0253278691.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie " Reabilitare cladire si amenajare salina "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor proiecta si executa lucrarile pentru obiectivul de investitii "REABILITARE CLADIRE SI AMENAJARE SALINA", in doua etape astfel: Etapa I presupune prestarea serviciilor de proiectare - elaborarea documentatiilor tehnico-economice, dupa cum urmeaza: - documentatia de avizare a lucrarilor de interventii (D.A.L.I.);
- documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor;
- documentatie pentru obtinerea autotizatiei de construire (D.T.A.C.)- proiect tehnic, caiete de sarcini si detalii de executie;In etapa a II-a se vor realiza lucrarile de executie conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie aprobate si receptionate de catre beneficiar, inclusiv dotarile conform graficului stabilit de comun acord cu beneficiarul.Lucrarile vor incepe dupa obtinerea autorizatiei de construire, avizului Inspectoratului de Stat in Constructii privind avizarea fazelor determinante, emiterea ordinului de incepere a lucrarii si predarea amplasamentului, conform graficului intocmit de antreprenor impreuna cu beneficiarul lucrarii.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 238, 625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 2.500, 00 lei.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contrctanta in conditiile art.87 din HG nr.925/2006 precum si ale art.278^1 din OUG34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86 alin.1 din HG nr.925/2006 actualizata.Contul Spitalului de Pneumoftiziologie Tudor Vladimirescu de constituire a garantiei de participare: RO02TREZ3365006XXX007223, deschis la Trezoreria MunicipiuluiTg ? jiu, cod fiscal 4351870.La depunerea ofertei ofertantul va face dovada depunerii garantiei de participare.Precizare: Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16, alin. 2, din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50%.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ( situatie in care contractantul va deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante ).Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Contul este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare ? Declaratie privind eligibilitatea? in conformitate cu art. 180 din OUG nr.34/2006 ? Se va completa formularul Anexa 1 din sectiunea Formulare ( se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul );2.Prezentare declaratie pe propie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006 ? Se va completa formularul Anexa 2 din sectiunea formulare(se va prezenta de fiecare asociat si de tertul sustinator, daca este cazul);3.Prezentare ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa formularul Anexa 3 din sectiunea Formulare;4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006 (se va prezenta atat de catre fiecare asociat, subcontractant, cat si de tertu sustinator) ? Se va completa formularul Anexa 4 din sectiunea Formulare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Drd. Tataru Tiberiu, Dr. Capitanescu Iulia Delia, Ec.Ciochina Ion, Ec. Ficea Cornel, Jr. Simionescu Calin, Ec.Fieraru Simona, Ing. ArbagicCatalin, Th. Sandu Sevastian si membrii cooptati in comisia de evaluare din cadrul Consiliului Judetean Gorj: Spiroiu Marian si Gheorghe Irina Roxana;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privindplata obligatiilor la bugetul de stat.Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";6.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificatul sa prezinte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restanteneachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. 1.Certificat constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate ? se va depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri si cifra medie anuala pe ultimii 3 ani.Se va prezenta media cifrei de afaceri in domeniul de activitate al contractului., 2.Prezentarea ultimului bilant contabil inregistrat si vizat de organelle competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor activitati deprestri servicii similare in ultimii 3 ani, care sa cuprinda: valori, perioade deprestare, beneficiari ., 2.Declaratie pe propria raspundere, insotita de lista principalelor activitati deexecutie lucrari similare din ultimii 5 ani, care sa cuprinda: valori, perioade deprestare, beneficiari., 3.Declaratie privind asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari., 4.Lista cu personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului.Ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane: 1.pentru proiectare: coordonator proiect, expert tehnic, ing. constructii, ing. instalatii.2.pentru executie lucrari: sef santier, resp.tehnic cu executia, inginer instalatii, inginer constructii 1. Certificat care atesta implementarea sistemului de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sarezulte obiectul de activitate al achizitiei., 2.Certificat care atesta implementarea sistemului de management de mediuISO 14001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, din care sarezulte obiectul de activitate al achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 14:51