Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Proiectare si executie ,,Reabilitare si retehnologizare Centrala termica Sera Flori, str. V.Alecsandri nr.2 A


Detaliu pentru invitatia numarul 329943
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIU
Numar invitatie: 329943/20.06.2012
Denumire contract: Proiectare si executie, ,Reabilitare si retehnologizare Centrala termica Sera Flori, str. V.Alecsandri nr.2 A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC EDILITARA PUBLIC SA TG-JIUCod fiscal: RO 27295841, Adresa: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Telefon: 0253238220, Fax: 0253238221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210234, telefon: +40 253238220, fax: +40 253238221, persoana de contact: Alexandru Zaharia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: strada Victoriei, nr.45, bl.45, Targu Jiu,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Prestari servicii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Proiectare si executie, ,Reabilitare si retehnologizare Centrala termica Sera Flori, str. V.Alecsandri nr.2 A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de atribuire a contractului de proiectare si executie Reabilitare si retehnologizare Centrala termica Sera Flori se desfasoara in vederea modernizarii si autorizarii pentru incalzirea celor 3 sere si a corpului administrativ. Se va realiza: -proiectare si executie instalatii termomecanice, electrice si de automatizare, instalatii de gaze interioare si racordarea acestora la instalatia exterioara, modificare/adaptare constructie existenta si cosuri de fum;
-achizitionarea, livrarea si montarea echipamentelor, utilajelor si tuturor materialelor;
-intocmirea tuturor documentatiilor necesare pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii;
-efectuarea tuturor probelor si determinarilor ce se impun-punerea in functiune (PIF);
-intocmirea instructiunilor de exploatare;
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 125, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2000 RON (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in IMM) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmatoarele variante): - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO09BRDE200SV02520562000 deschis la BRD sucursala Tg-Jiu ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in conditiile specificate la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarileulterioare, sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 7.00 ? 15.00);
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 8 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : -prin retineri succesive din platile partiale. In situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante , la o banca agreata de ambele parti, in conformitate cu art.90 HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezenta in original Formularul nr.3. Declaratia va fi prezentata, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat si de fiecare tert sustinator in parte;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.4. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte si de fiecare tert sustinator in parte;Certificat de participare cu oferta independenta. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.5. Documentul va fi prezentat, dupa caz, de fiecare ofertant/ ofertant asociat in parte.;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original Formularul nr.6. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General: ing.Zaharia Alexandru, Director economic: ec.Buga Rodica, Serviciul Licitatii: ing.Almasan Mioara, Oficiul Juridic: Jr.Dumitru Profira, Tehnic Investitii: ing.Costea GabrielaFormularul va fi completat de catre participantul la procedura, indiferent de calitatea in care participa (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator).Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa si prezenta Formularul nr. 7 -completat si semnat de reprezentantul legal al operatorului economic. In cazul participarii la procedura cu oferta comuna fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice romane : Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.- prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul". In cazul participarii la procedura cu oferta comuna, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.- Persoane juridice /fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.-Atestate/Autorizatii/Certificate.Ofertantii vor prezenta , in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul", la licitatie : -Autorizatie ISCIR pentru instalarea, montarea, punerea in functiune, autorizarea functionarii, supraveghere si verificare tehnica in utilizare, revizia, repararea si lucrarile de intretinere la cazanele pentru apa calda si cazanele pentru abur de joasa presiune in conformitate cu Prescriptia tehnica PT C9 - 2010 pentru puteri nominale >400 kW / echivalent-Autorizatie ISCIR pentru montarea, punerea in functiune, repararea, utilizarea si intretinerea pentru sistemele de automatizare care echipeaza cazanele si instalatiile termomecanice anexe din centrala termica, precum si pentru instalatiile de ardere aferente acestor cazane in conformitate cu PT C11 - 2010 / echivalent.-Autorizatie ISCIR pentru instalare, montare, punere in functiune , reparare , intretinere si exploatare arzatoare cu combustibil lichid sau gazos care echipeaza Aparate de incalzit cu aer cald sau prin radiatie , in conformitate cu Prescriptia tehnica PT C2 - 2010 , cu puteri nominale > 400 kW / echivalent.Conform art.8 alin.(2) si art.13.alin.(2) din Prescriptia Tehnica PT C11 - 2010 instalarea, montarea, punerea in functiune si admiterea functionarii (obtinerea autorizatiei de functionare) se efectueaza numai de persoane juridice autorizate de catre ISCIR sau de catre autoritati competente din statele membre.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati /respectiv subcontractantul detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. lucrari similare exec.in ultimii 5 ani .Pentru demonstrarea experientei similare, op.ec.vor prezenta un singur contract care sa contina servicii de proiectare si lucrari a carui valoare sa fie de minim 125 000 lei sau pot prezenta un contract de proiectare si unul de lucrari ale caror valori sa nu depaseasca val. estimate aferente proiectarii, in suma de 10320 lei, respectiv lucrarilor, in suma de 114680 lei , insotite de min. o recomandare din partea beneficiarilor, precum si de p.v de receptie.Respectivele certificari /recomandari vor indica beneficiarul , indiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si se va preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfirsit., Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor(inginer instalatii aferente constructiilor;responsabil tehnic cu executia) Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent in activitatea supusa contractului.Nu se accepta in curs de certificare, Certificare sistem de management de mediu din seria ISO 14001 sau echivalent in activitatea supusa contractului.Nu se accepta in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer