Achizitie publica - PROIECTARE SI EXECUTIE ?REABILITARE SISTEM RUTIER STRAZI IN MUNICIPIUL MEDGIDIA?- FAZA I
Detaliu pentru invitatia numarul 337882
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337882/22.10.2012
Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE?REABILITARE SISTEM RUTIER STRAZI IN MUNICIPIUL MEDGIDIA?- FAZA I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPOLLO ECOTERM SRLCod fiscal: 27312152, Adresa: MEDGIDIA STR REPUBLICII NR 86 JUDETUL CONSTANTA, Medgidia, Telefon: +40 341456524, Fax: +40 341456529
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MEDGIDIA STR REPUBLICII NR 86 JUDETUL CONSTANTA cod postal: 905600, telefon: +40 341456524, fax: +40 341456529, persoana de contact: Tudor Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Medgidia, STR REPUBLICII NR 86 JUDETUL CONSTANTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: PROIECTARE SI EXECUTIE?REABILITARE SISTEM RUTIER STRAZI IN MUNICIPIUL MEDGIDIA?- FAZA I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitieiil constituie proiectare , asistenta tehnica si executie lucrari aferente proiectului ?REABILITARE SISTEM RUTIER STRAZI IN MUNICIPIUL MEDGIDIA?-Faza Iin sistem credit furnizor . Lucrarile se vor executaconform cerintelorcaietului de sarcini anexat.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 494, 385.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solic.conf.art.86 al. (1) din HG925/2006 constit. gar. de particip., valab.pt.o perioada cel putin egala cu per.de valab.a ofertei (120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor), in cuantum de 150.000n lei. Op.econ.pot opta pt.oricare dintre urmat.modalit. de constit.a gar.de particip: prin instr.de garant.emis de o soc.bancara ori soc. asigurari, care se prezinta in original, prin OP vizat de banca; Contul pentru depunerea gar.de particip: RO07RNCB 0118117755660001 deschis la BCR- sucursalaMedgidia, cod fiscalRO27312152Garantia treb.sa fie irevoc Dovada constit.gar.de particip.treb.prezentata cel tarziu la data si ora stab.pt.deschid.ofertelor-art 86 alin 6 din HG925/2006. In orice sit., gar.de particip treb.sa fie prez.cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertantul pierde gar.de particip.in cond precizate de art 87 din HG 925/2006. Daca depune contest.si aceasta a fost respinsa de C.N.S.C., se va retine de catre AC suma stab.conf.art.278 1alin (1) lit c) din OUG 34/2006 in cuantum de 8.509, 43 lei.Gar.de particip, constit.de op.ec.a carui oferta a fost stab.castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucr.de la data constit.gar.de buna exec. Gar.de particip, constit.de op.ec.a caror oferta nu a fost stab.castigatoare, se returneaza dupa semnarea contr.cu ofert.desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucr.de la data exp.per.de valab. a ofertei. Nota: Conf Legii.346/2004, art.16, alin 2, IMM-urile pot benef.de prez.gar. de particip.in cuant.de 50% din val.solicitata, cu cond.prez.decl. privind incadr.categ IMM
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% / 5% pt. IMM, din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. Modul de constituire: in conformitate cu art. 90, alin.(1)-(3), din HG 925 / 2006. Totodata, in cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, se vor avea in vedere prevederile HG 1045/19.10.2011, privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor1. Neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Documentesolicitate pentru neincadrareain prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii si de tertul sustinator, daca este cazul: declaratie privind eligibilitatea- inoriginal; Ofertantul / toti membrii asocierii vor prezenta cazier fiscal si cazier judiciar al societatii valabile la data limita de depunere a ofertelor ? in original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul?Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii)? cazier judiciar al administratorului/ administratorilor declarati , valabil(e) la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalulIncadrarea situatiile de la art 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea din procedura.2. Neincadrarea in prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Doc.solicitate pentru neincadrareain prev. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ce vor fi prezentate de ofertanti/ toti membrii asocierii: declaratie conform model Formular ?in original. Pentru op economici ofertanti (toti membrii asocierii)se vor prezenta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul -Certificatul de atestare fiscala, elib. de organul fiscal competent, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul general consolidat, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele.-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele. -Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indepl. obligatiilor fata de bugetul local, la data scadenta din luna anterioara lunii in care se depun ofertele.Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta in original decl. de neincadrare in prev art. 181 lita, c si d din OUG 343. Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- in original de catre ofertant / toti membrii asocierii4. Se solicita prez. ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? in originalde catre ofertant / fiecare membru al asocierii, de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire : Gana Ion- Director Gen. , Gheorghe Carmen- Dir. Ec, Vasile Anghel- Dir. Tehnic, Tudor Nicolae- membru, Manole Mirela- membru, Calil Altinai- membru, Iordache Marian- Primar, Vladescu Luminita- Viceprimar, Mirica Dumitru- Administrator, Consiliu Local- Camelia Plesca, Nedelcu Monica, Chenan Ibram, Cojocaru Vasile, Arsene Aurelian, Sorin Radu, Gheorghiu Georgiana, Caprinciu Stelica, Babos Marius, Bechis Nedret, Cotarla Danut, Butnaru Marian, Daniel Daniela, Dardac Zoe Mihaela, Ungureanu Floreta-Ciresica, Pricop Constantin, Pascu Alexandru, Narcis Ion.Nota: Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus conduce la declararea ofertei ca fiind ?inacceptabila? in conformitate cu prevederile art.36 din HG 925/2006. Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Persoane juridice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei), in original /copie legalizata/ copie conform cu originalul insusita prin semnatura si stampila, din care sa rezulteasociatii, persoanele imputernicite legal sa angajeze societatea, faptul ca obiectele de activitate autorizatecorespund activitatilor aferente contractuluisi faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii.Nota: Autoritatea contractanta va solicita pentru confruntare operatorului economic clasat pe primul loc prezentareain original/ copie legalizata a respectivului document, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Nota: In cazul unei asocieri, se solicita indeplinirea cerinteide catre liderul asociatiei cat si de catre asociati.Nota: Persoanele fizice/juridice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data depuneriiofertelor.Documentele trebuie sa fie valabile la data depuneriiofertelor, prezentate in original sau copie legalizata / copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Lista principalelor lucrari de drumuri, executate in ultimii 5 ani/ principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, completata conform modelului din Formulare.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 2Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 5 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin un contract dus la bun sfarsit, avand ca obiect executia de lucrari de drumuri cu valoare de cel putin9.000.000 lei(fara TVA)Se vor prezenta in copie partile relevante ale contractului insotite deorice documente doveditoareprivind ducerea la bun sfarsit acontractului deexperienta similara (proces verbal/ certificat constatator/ recomandare).Persoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele dovedind experienta similara, insotite de traducere autorizata.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 3Experienta similaraSe solicita dovedirea experienteiin ultimii 3 aniraportati la data limita de depunere a ofertelor prin prezentarea a cel putin un contract dus la bun sfarsit avand ca obiect servicii de proiectare, faza proiect tehnic pentru lucrari de drumuri, in valoare de minim 160.000 LeiSe vor prezenta in copie partile relevante ale contractului insotite deorice documente doveditoareprivind ducerea la bun sfarsit acontractului deexperienta similara (proces verbal/ certificat constatator/ recomandare)..Persoanele juridice straine vor atasa copii dupadocumentele dovedind experienta similara, insotite de traducere autorizataPentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr 4Informatii referitoare la personalSe va prezenta oDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- in original, Cerinta nr. 5Se solicita prezentarea uneideclara?ii din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate ce urmeaza a fi implicatPentru asigurarea optima amanagementului contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca va avea disponibil in santier pe toata durata contractului , un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, din care: 1 (un) absolvent de studii superioare de lunga durata tehnice/economice cu experienta generala (diploma) de minim 5 ani de zile, atestat ca manager de proiect conform cu standardul ocupational R38 si care sa fi condusminim 1 (un) proiect in domeniul constructiei de drumuri? pentru functia de manager de proiect;Se vor prezenta in copie diploma studii si certificateCV in originalsemnat si datat si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, 1 (un) inginer constructor specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acestuia), absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in constructii cuspecialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia) avand o experienta generala de minim 5 ani si care sa fi condus in calitate de Sef de Santier minim 1 (un) contract de executie lucrari de drumuri ? pentru functia de Sef de Santier Constructie DrumuriSe vor prezenta in copie diploma studii si certificateCV in originalsemnat si datat si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, 1 (un) inginer specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri (sau echivalentul acesteia), absolvent de studii superioare de lunga durata in constructii specialitatea Cai Ferate Drumuri si Poduri(sau echivalentul acesteia) cu o experienta generala de minim de 3 (trei) ani si care are o experienta specifica in pozitia desef de proiect sau similarpentru cel putin 1proiect tehnic de drumuri? pentru functia de Sef de ProiectSe vor prezenta in copie diploma studii si certificateCV in originalsemnat si datat si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului., 1 Responsabil tehnic cu executia ? specializareadrumuri, atestat in termen de valabilitate la data depunerii ofertelorO persoana atestata ca manager al sistemelor de managementul mediului ? pentru functia de manager mediu1 Responsabil SSM- atestat in conformitate cu prevederile legalePentru personalul propus Se vor prezenta in copie diploma studii, certificate, CV in original semnat si datat si declaratie de disponibilitate pentru intreaga perioada de desfasurare a contractului, Pentru verificarea proiectului operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura verificarea tehnica a proiectului de catre verificatori tehnici independenti atestati pentru domeniile aferente contractului: A4, B2, D. Se vor prezenta copii dupa atestate, legitimatii sau autorizatii in termen de valabilitate pentru personalul propus pentru verificarea proiectului, insotit de declaratii disponibilitate, Cerintanr 6Lista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesare pentru executarea Contractului. Ofertantul trebuiesa dem. ca detine/ are drept de folosinta/ are accespentruechipam si utilajele de mai jos: -o statie de producere a mixturilor asfaltice, cuo capacitate adecvata indeplinirii contractului in termenul asumat; - finisor pentru asternerea asfaltului; -cilindri compactori; -echipamente tip buldoexcavator; -echipamente tip incarcator/autoincarcator frontal; -motocompresor;
- autogudronatoare pentru emulsie;
-autobasculanteOp ec. trebuie sa completeze: -Decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indepl. corespunzat.a contract. de lucrari- in original. Ofertantul va prezenta in copie, conf. cu originalul, oricare din docum. care atesta ca detine in proprietate/ aredreptul de folosinta, precum si documente din care sa reiasa specific.tehnice ale utilajelor (carti de identitate, certif.. de inspectie, etc), -laborator de gradul II (se vor prezenta in acest sens autorizatia de functionare si domeniile de activitateaplicabile contractului pe care le acopera).Ofertantul va prezenta in copie, certificata conform cu originalul, dupa oricare din documentele care atesta ca detine in proprietate/ detine dreptul de folosinta/ are accespentru utilaje, precum si documente din care sa reiasa specificatiile tehnice ale utilajelor respective (carti de identitate, certificate de inspectie, etc), Cerinta nr. 7Informatii privind subcontractantiiOfertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In acest sens, se va completa in original formularulcu subcontractantii si specializarea acestora ? daca e cazul.In vederea demonstrarii neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se solicita prezentarea in copie a certificatului constatator emis de ONRC, sau echivalent, din care sa reiasa informatii cu privire la asociati, administratori, precum si autorizarea domeniului de activitate pentru lucrarile subcontractate., Cerinta nr. 8Informatii privindasociereaAutoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare- Se va prezenta Acord de asociere in original Cerinta nr. 1Standardelede asigurare a calitatiiOperatorii economici ofertanti vor face dovada implementarii si certificariiSistemul de Management al Calitatii ISO 9001 sau echivalentul lui in domeniile aferente contractului, Cerinta nr. 2Standarde de protectia mediuluiOperatorii economici ofertanti trebuie sa aibaimplementat standardul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent luiin domeniile aferente contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim 75puncte. - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Ppret= (pret minim / pret ofertat) x 75
Durata de executie
15
Descriere: Duratava fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.)- pentru durata de indeplinire, cea mai mica ofertata, se acorda punctajul maxim alocat (15);
- pentru o durata mai mare decat durata minima ofertata, punctajul se acorda astfel: Pdurata= (durata minima / durata ofertata) x 15; Durata maxima acceptata pentruexecutia lucratilorestede 6 luni . Ofertele care precizeaza o durata mai mare de 6 lunivor fi considerate neconforme. Durata minima realistasub care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 5 luni
Durata de garantie acordata lucrarii
10
Descriere: Duratava fi exprimata in luni. Nu se admit unitati de masura fractionare ( de forma: 1, 5 luni / 1 luna si 7 zile , etc.) ; - pentru durata de garantie maxima acordata , se acorda punctajul maxim alocat (10); Pt. Per. de gar. mai mici ca Gar. Max.punctajul este Pgar = ( Gn/Gmax)X 10); Nu se puncteaza suplimentar durate mai mari de 60 luni. Pt, durate mai mici de 36 luni oferta va fi considerata neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 12:45